MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

SUZUKI DİFERANSİYEL HK. SORU VE PAYLAŞIMLARIMIZ

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Cevapla
Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 14795Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
19 Eyl 2010 01:09

Bugün aynı arıza tekrarladı fakat geçen seferden tecrübe edindiğimizden zorlanmadım.Motor suyunu on onbeşgündür kontrol etmemiştim iş yoğunluğundan dolayı.Motor suyunu tamamladım normale döndü.
Arkadaşlar asıl problemi şimdi yaşıyorum, arabam aşırı su eksiltiyor takriben 100 km. de 700-800ml. gibi bütün hortum bağlantılarını kontrol ettim ,park halindeyken altında herhangi bir ıslaklıkta oluşmuyor.Hararet göstergem hep normal seviyede .Motor yağına bakıyorum su varmı diye yok,yadyatör de de yağ belirtisi yok (bu kontrolleri silindir kapak contası yanmış olabilirmi diye yaptım) motorun performansı gayet iyi .SUZİKİ lerin böyle kronik bir arıza durumu varmı veya bununla ilgili bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim..
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 14802Okunmamış mesaj oguz1134
19 Eyl 2010 13:03

Pas pas altına iç halıda ıslaklk varmı bakın kalorifer radyatörü olabilir. ;)

lpg ye kalorifer hortumlarından t ile su alınır o t lerin demir olanını takın sizdekiler plastıktır ve bunu yapar :!:

lpg regulatörünüde gözden gecirin. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 14803Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
19 Eyl 2010 13:21

Önerileriniz için teşekkür ederim, bütün kontrolleri yaptım sanırım. Beni en çok düşündüren şey herhangi bir yerden sızıntı yapıyor da ısıdan dolayı buharlaştığı için mi göremiyorum. Bunun için bile sabah motor soğuk iken kontrol ettim ama nafile. Şimdi bütün hortum bağlantılarını tek tek sıkarak son kontrollerimi yapacağım. Fakat bu işlemi de ancak salı günü mesai bitimi yapabilirim.
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
PERÇİNSÜMER
MODERATOR
Mesajlar: 10647
Kayıt: 05 Nis 2010 14:12
Konum: Antalya
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 14805Okunmamış mesaj PERÇİNSÜMER
19 Eyl 2010 13:37

Bence ilk önce radyatör kapağını değiştirerek işe başlayın. İçindeki termostad görevi yapan conta bozulur ve buhar sızdırmaya başlar, dolayısı ile su eksiltir. İlk arızayı o verir ve conta yakmaya kadar gider. !!!!!!
Perçin SÜMER
Konyaaltı/Antalya/Türkiye/Dünya
1992 Suzuki Samurai 1.3 nam-ı diğer ZEYNA - 07 K 8529
2005 Suzuki Grand Vitara 2.0 nam-ı diğer CHUCKY - 07 FYZ 87
ASİL BAYRAĞIMIZI BEĞENMEYENE ALTINDAKİ DİREĞİ VERIYORUZ !!!

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 14890Okunmamış mesaj 4L
20 Eyl 2010 00:55

bravo Perçin ilk olarak kapağın kaçırmadığından emin olalım. ardından radyatör ve bağlantıları ... bir süre yol gidip motor ısındığında kenarı çekip rölantide kalorifer radyatörü de dahil , radyatör ve bağlantıları kontrol edipmekanik bir kaçağın varlığından yada yokluğundan emin olun. Mekanik bir kaçak yoksa korkarımki azar azar suyu motora alıyor ve yanma ile birlikte egzosttan atılıyor. Kapak ve contalar düşündürüyor
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 15574Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
26 Eyl 2010 22:43

Birkaç gündür işlerimin yoğunluğundan foruma zaman ayıramadım.Arkadaşlar önerileriniz için teşekkür ederim arıza Bursa dan döndükten sonra kesinleşti.Bizim silindir kapak contası sizlere ömür , ama ancak önümüzdeki salı akşamı sökebileceğiz inşallah kapakta problem çıkmaz. Birde bundan sonra hararet saatine güvenemem civalı hararet göstergesini motorda en uygun nereye takabilirim daha önce böyle problem yaşayan arkadaşların çözümü ne olmuştur, ne önerirler şimdiden teşekkür ederim. En yakın zamanda imza ve avatar dediğiniz resimden yükleyeceğim.
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 15583Okunmamış mesaj 4L
26 Eyl 2010 23:01

eğer altta başka bir problem yatmıyorsa ve kapağın hararetten dolayıgördüğü hasar toleranslar dahilindeyse taşlanarak conta değişimi ile kurtarılabilmesi mümkündür. İşlem sırasında civalı fanın da termiğinde sorun olmadığından emin olun, her kademesi yeterince doğru çalışsın ;) ileride yine benzer sorunlara sebep olmaması bakımından önemli bir detaydır.
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 15680Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
27 Eyl 2010 16:29

Çağlar bey ilginize teşekkür ederim. Tek temennim silindir kapağının sorun çıkarmaması. Yarın akşam sökmeye başlayabileceğiz.Sizden bir konuda daha yardım isteyeceğim, motor yağına su karışmış durumda motorun içini nasıl temizlerim , aynı zamanda radyatörüde . Yalnız plastik kazanlı radyatörleri açıp şişleyebiliyorlarmı ?
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16126Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
29 Eyl 2010 15:18

Dün akşam silindir kapağını söktük , conta pırıl pırıl çıktı . Bugün rektefiyeciye gönderdim , kapakta çatlak felan çıkmazsa motor bloğunuda söküp göndereceğim . Blokta çatlak varsa neler yapabilirim..
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16415Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
30 Eyl 2010 14:21

Bugün rektefiyeciden kötü haber geldi , silindir kapağı çatlak aynı zamanda onarılması mümkün olmayan bir arıza . Şimdi harıl harıl kapak arıyoruz . İstanbul' da 900 TL ye revizyonlu kapak varmış başka alternatiflerde bakıyorum malum ekonomik nedenler. İlgisi bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum..
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16431Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
30 Eyl 2010 15:01

Biraz önce Konya' dan bir bağlantı kurduk rektefiyecimiz sayesinde , çıkma komple kapak 750TL. - Kore malı yeni kapak oda 750TL. Arkadaşlar Kore malı sıfır kapak hakkında bigi tecrübe , veya duyumlar , ne yapmalıyım?
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16662Okunmamış mesaj oguz1134
01 Eki 2010 18:34

Gecmiş olsun ,

http://suzuki4x4turkiye.com/viewtopic.p ... 39785302eb

link te v6 ya yaptıgım cıvalı uygulama var .motordan radyatöre giden sıcak suya müşürü monte ettim bir boruya parca kaynattırıp 2 kelepçe ile halloluyor

radyatörüde ya şişletin yada degiştirin .kırmızı antifiriz kullanın mutlaka ;)

katerden kapaga kadar tamamı aliminyum bir motora sahibiz fazla sıcagıda sevmez. ;) orjinal gösterge birazda kalleştir anca motor yanarsa haber verir :idea: fan termiginede bir göz atın calıştıgına emin olun. :)
bakımsız tüm vitaralarda aynı sorun var yuhh sebeb kirecli sudan ve antifiriz kullanmamaktan oluşuyor. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16663Okunmamış mesaj oguz1134
01 Eki 2010 18:47

:arrow: servisten orjinal termostat alın ve takın derim yan sanayii 20-30 tl arası

ojn .55 tl fiyatından başkada farkı vardır derim :)

en önemlisini unutmuşum yapıştrdım morgulus

saydıgım maddeleri tamamlarsanız vitaranızla keyifli sürüşler sizi bekliyor :!: cıvalı saate gerek bile yok. :idea:

harareti illede göriyim derseniz iyi olur . :P
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16822Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
03 Eki 2010 20:54

Oğuz bey teşekkür ederim , İstanbul' dan biraz önce döndüm , evet parçaları alırken hararet müşirini de aldım yenileyeceğim . fakat aynı problemi yaşamamak için ikinci sistemi de uygulamak istiyorum . Sizin daha önce yaptığınız sistem hoşuma gitti gayet mantıklı müsadenizle kopya edeyim . Önerileriniz için teşekkür ederim .
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
blackzuk
Er
Mesajlar: 13
Kayıt: 10 Nis 2010 00:59
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16979Okunmamış mesaj blackzuk
05 Eki 2010 01:30

Takip ettiğim bir konuydu.Tamirattaki son durumu merak ettim.İşler bitti mi? Kapak olayını nasıl ve ne kadar ödeyerek çözdünüz? Kısaca son durumda neler yaptınız ve nasıl problemlerle karşılaştınız?

Umarım aracınız istediğiniz duruma gelmiştir. İyi günler.
no pain no gain

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 16980Okunmamış mesaj oguz1134
05 Eki 2010 02:37

>> evet parçaları alırken hararet müşirini de aldım <<

ismi mi yanlış yazdınız :?:

bizde böyle bir parca yok :!: bir ısı müşiri vardır oda ecu ya bilgi verir,bildigim .o mu acaba?

harareti önleme olayına katkı saglamaz.aracı bilgisayara baglayıp cıkan degerlere göre bu parcaları degişime gidin derim.saglam olan parcanın yenisini takmanız maddi zarar getirir. kolay gelsin. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 17118Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
05 Eki 2010 18:16

Oğuz bey iyi akşamlar , arıza üçüncü silindirin eksoz sübaplarının arasından arkada kalan emme subapına doğru Z şeklinde çatlak çıktı bunun onarılmasının mümkün olmadığını ve yeni kapak almamı söylediler ( kapak revizyonunu yapan usta arkadaş ). Çıkma kapak aradım buldum da , Konya ' dan ithal kapak buldum Kore imalatı sıfır kapak 750TL. bana daha mantıklı geldi , benim eski supabları temizleyip hafif taşlayıp yeni kapağa aktardık supab lastikleride yenilenmiş oldu . Yeni conta seti almıştım ama pek hoşnut kalmasamda kullanmak zorunda kaldık aslında imkan olsa orijin malzeme kullanabilsek çok daha iyi olurdu şimdi bitirme aşamasındayız . Triger set olarak değişti , kompresör kayışı (klima)değişti alternatör kayışı değişti bujiler ve hava filtreside değişti tabiki yağ ve yağ filtreside . Bu gece bitirebilirsek çalıştıracağız , yoksa yarın toparlarız.
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18659
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 17369Okunmamış mesaj Offroadpassion
08 Eki 2010 14:58

Hadi hayırlısı sonucu merek ediyorum, mümkün ise yapım aşamalarından fotoğraf eklerseniz çok memnun oluruz.
Site Admin

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 17375Okunmamış mesaj 4L
08 Eki 2010 15:10

eğer ellenmemiş orjinal kapak bulabilrseniz yan sanayi sıfırından daha makbuldür. Çünkü alaşımları farklı olabiliytor, ucuz olsun diye bu da ısıya daha hassas kılabiliyor malzemeyi
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 17381Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
08 Eki 2010 16:02

Dün akşam toplama işini bitirdik , yağını ve suyunu tamamlayıp çalıştırdık fakat EGR nin soketini takmayı unutmuşuz motor arıza lambası yandı bir saate yakın hata aradık nerede yanlış yaptık diye , bütün kablo bağlantılarını tek tek kontrol edince hatamızı bulduk . Radyatöre yağ ve kireç kalıntılarını temizlesin diye katkı kullanmıştık , test sürüşü yaptıktan sonra boşaltıp organik antifiriz koyduk , yağınıda 1000km. sonra tekrar değiştireceğiz.Şimdilik motor hani derler ya saat gibi oldu , bu arada defransiyel ve şanzuman yağlarınıda değiştirdik . Vites geçişleri felan çok iyi oldu . Bütün yaptığımız sökme ve montaj aşamalarını fotoğrafladım en yakın zamanda CUNYOR Murat hocama yükleteceğim .
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 17382Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
08 Eki 2010 16:09

Çağlar bey ve Hakan bey size ulaşabilmem için tel nolarınızı verirseniz memnun olurum . Herhangi bir arıza durumunda veya yedek parça konusun da fikir ve görüşlerinizden faydalanmak istiyoruz . Şimdi get ile 2'' yükseltme yapmayı düşünüyorum malzemeyi aldım işyerinde kendi imkanlarımla halletmeyi düşünüyorum .
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 17384Okunmamış mesaj 4L
08 Eki 2010 16:28

Gelin , el değmişken şu 2 yi 3 yapın, nasılsa aynı şeyleri yapacaksınız ve 2 yaptınız diye araba daha iyi yol tutmayacak. Başka bir deyişle 3 yaptınız diye yol tutuşu daha çok bozulmayacak, standardından çıkınca 2nin 3 ün kullanımda hiç farkı yok, ama arazide avantajı olacak muhakkak.
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Kullanıcı avatarı
BİLECİKLİ
Er
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Eyl 2010 00:56
İletişim:

Re: MOTORUN SU EKSİLTMESİ VE LPG SORUNU - 2

Mesaj: # 17393Okunmamış mesaj BİLECİKLİ
08 Eki 2010 18:16

Çağlar bey düşünmedim değil hani ama bunun arkası bitmez , kupa yükseltme kilitli dif. uygulaması ama malum bütçeyle alakalı olduğundan haddimi bileyim istiyorum . Ağır offroad yapmayı da bu sebeplerden düşünemiyorum bile hem o aşamalardan önce tavan sepeti ve karter koruyucu projesi var sırada . Gerçi düşünmüyor değilim , üniversite de okuyan büyük oğlum benden fazla istiyor bunları yapmayı mezun olunca vitarayı ona kaptırmazsam yaparız inşaallah. Bana şimdilik 2'' yeter yedek jantlarım hazır defransiyelleri yormayacak çapta AT mi olur MT mi olur uygun çapta lastik alabilirsem burada kışın tadını çıkarırız.
Kadri TOKTAŞ
Edremit/BALIKESİR
Güre
Vitara 1.6 JLX, 5K, 2000 model

"İnsanı yaşat ki, devlet yaşasın!" Şeyh Edebalı

Cevapla

“SUZUKI DİFERANSİYEL / DIFFERENTIAL ISSUES” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir