Getle yükselme

SUZUKI SÜSPANSİYON SİSTEMLERİ HK SORU VE PAYLAŞIMLARIMIZ

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Cevapla
Kullanıcı avatarı
niva28
Onbaşı
Mesajlar: 204
Kayıt: 15 Ara 2011 17:21
İletişim:

Getle yükselme

Mesaj: # 230911Okunmamış mesaj niva28
09 Haz 2015 10:55

aracımı 4 yada 5 cm yüksetmek istiyorum arka amortisörleri değiştirdikten sonra başka biyeriyle oynamaya gerek oluyormu birde yüksettiğimde en büyük kaç ebedanda lastik takabilirim yanak ve taban olarak
ORHAN TANRIVERDİ/GİRESUN
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18656
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: Getle yükselme

Mesaj: # 230974Okunmamış mesaj Offroadpassion
10 Haz 2015 13:11

Hocam açılmış konular inceledinizmi.
Site Admin

Kullanıcı avatarı
niva28
Onbaşı
Mesajlar: 204
Kayıt: 15 Ara 2011 17:21
İletişim:

Re: Getle yükselme

Mesaj: # 230988Okunmamış mesaj niva28
10 Haz 2015 14:43

Offroadpassion yazdı:Hocam açılmış konular inceledinizmi.
baktımda abi bişi anlamadım fazla
ORHAN TANRIVERDİ/GİRESUN
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…

Kullanıcı avatarı
Erem
Er
Mesajlar: 62
Kayıt: 08 Haz 2014 22:19
Konum: Ankara
İletişim:

Re: Getle yükselme

Mesaj: # 231014Okunmamış mesaj Erem
11 Haz 2015 10:33

niva28 yazdı:
Offroadpassion yazdı:Hocam açılmış konular inceledinizmi.
baktımda abi bişi anlamadım fazla
Merhaba,

Arka amortisör değiştirme kısmı olayın tamamının yaklaşık 10'da 1'i.

İlgili başlıkta gördüğünüz 7 parçayı imal ettiriyorsunuz.
Kamber açılarını düzeltmek için 2 adet civatayı tedarik ediyorsunuz.
Arkalara 2 parçayı ve diferansiyele de 1 parçayı takıp, uzamalarda vuruntu yapmaması için ya uzun amortisör ya da uzatma parçası tedarik ediyorsunuz.
Önlere 4 parçayı takıp, ilk arazi deneyiminizde sol aks başı ve çevresini dağıtmamak için MUTLAKA bu iş için dizayn edilmiş diferansiyel kollarını tedarik ediyorsunuz.
Yükseltme sonrası sanayiden çıkmadan rot ayarını da ihmal etmezseniz bu iş oldu demektir..

Güle güle kullanın, selamlar.
TB2FEE

Kullanıcı avatarı
niva28
Onbaşı
Mesajlar: 204
Kayıt: 15 Ara 2011 17:21
İletişim:

Re: Getle yükselme

Mesaj: # 231150Okunmamış mesaj niva28
12 Haz 2015 17:14

Erem yazdı:
niva28 yazdı:
Offroadpassion yazdı:Hocam açılmış konular inceledinizmi.
baktımda abi bişi anlamadım fazla
Merhaba,

Arka amortisör değiştirme kısmı olayın tamamının yaklaşık 10'da 1'i.

İlgili başlıkta gördüğünüz 7 parçayı imal ettiriyorsunuz.
Kamber açılarını düzeltmek için 2 adet civatayı tedarik ediyorsunuz.
Arkalara 2 parçayı ve diferansiyele de 1 parçayı takıp, uzamalarda vuruntu yapmaması için ya uzun amortisör ya da uzatma parçası tedarik ediyorsunuz.
Önlere 4 parçayı takıp, ilk arazi deneyiminizde sol aks başı ve çevresini dağıtmamak için MUTLAKA bu iş için dizayn edilmiş diferansiyel kollarını tedarik ediyorsunuz.
Yükseltme sonrası sanayiden çıkmadan rot ayarını da ihmal etmezseniz bu iş oldu demektir..

Güle güle kullanın, selamlar.
sağolasın abi
ORHAN TANRIVERDİ/GİRESUN
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…

Cevapla

“SUZUKI SÜSPANSİYON SİSTEMLERİ” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 47 misafir