BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

BİLGİ VE BECERİLERİNE GÜVENİLEN DÜZGÜN ÇALIŞAN SERVİSLER

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mehmet_Ali
Er
Mesajlar: 26
Kayıt: 15 May 2014 10:33
Konum: Kocaeli/Darıca
İletişim:

BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 240318Okunmamış mesaj Mehmet_Ali
11 Ara 2015 16:14

Bu konu başlığını açmakta oldukça geç kaldığımın farkındayım, bu yüzden siz değerli büyüklerimden ve küçüklerimden özür diliyorum utanma Eğer bir gün aracınızın beyni ile ilgili bir probleminiz olursa (İnşallah böyle bir sıkıntı yaşanmaz) ÖZEL OTO'ya hiç çekinmeden gidebilirsiniz.

Benim aracımın beyninin ne emsali nede tamirini yapabilecek usta çıkmadı. Aracım yaklaşık 3 ay tamirhanelerde gezdi. En sonunda Fikirtepede çok enteresan bir yerde iyi bir beyin tamircisi buldum. İnternetten Karbüratörcü Ali Yada Fikirtepe Özel Oto diye aratırsanız ulaşma imkânlarınız daha kolay olacaktır.

Keyifli sürüşler, Bol Eğlenceli, Neşeli, Sağlıklı, Huzurlu ve Mutlu Günler...
1997 SuZuKi ViTaRa 2.0 V6
ARh (+)

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18656
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 240325Okunmamış mesaj Offroadpassion
11 Ara 2015 16:44

Güzel bilgi bir köşede dursun, bir gün birine lazım olursa yaşanan olumlu tecrübeler yol gösterir..teşekkürler. ;)
Site Admin

Kullanıcı avatarı
Mehmet_Ali
Er
Mesajlar: 26
Kayıt: 15 May 2014 10:33
Konum: Kocaeli/Darıca
İletişim:

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 240405Okunmamış mesaj Mehmet_Ali
14 Ara 2015 08:52

Offroadpassion yazdı:Güzel bilgi bir köşede dursun, bir gün birine lazım olursa yaşanan olumlu tecrübeler yol gösterir..teşekkürler. ;)
Rica ederim abi. Sen daha önceden söylemiştin ama ben açmayı unutmuşum :(
1997 SuZuKi ViTaRa 2.0 V6
ARh (+)

Sedat5
Er
Mesajlar: 18
Kayıt: 07 Kas 2017 22:42
Konum: İstanbul

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 255628Okunmamış mesaj Sedat5
06 Nis 2018 17:45

Selam,

Benim beyin su aldı ve çıkma bir beyinle değişti, ama araçta hoşuma gitmeyen ve ustaların pek de farkedemediği bir performans kaybı var. Beyni kontrol ettirmek istiyorum ama güvenilir birine ulaşamadım. Burada belirtilen Karbüratörcü Ali Usta'nın internette artık pek izine ulaşılamıyor veya ben bulamadım. Bir telefon numarası vs. var mıdır? Yakın zamanda giden, adres verebilecek biri var mı?

Bir bilgiye ulaşabilirsem çok memnun olacağım,

Herkese keyifli sürüşler.

Sedat

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18656
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 255629Okunmamış mesaj Offroadpassion
06 Nis 2018 20:35

Performans kaybı beyinle alakalı olmayabilir. Ateşleme, Avans, Sibop ayarınız çok etkiler. Bunun dışında Maf sensor, Emiş boğazı temizliği vs bir çok bakılması gerekli yer var.
Site Admin

Sedat5
Er
Mesajlar: 18
Kayıt: 07 Kas 2017 22:42
Konum: İstanbul

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 255630Okunmamış mesaj Sedat5
06 Nis 2018 21:15

Çok teşekkürler. Olay beyin değişiminden sonra başladığı için otomatikman insan ondan şüpheleniyor.
Bildiğim kadarıyla bizim araçlarda (Grand Vitara 1999 V6 2.5 MT) avans ve subap ayarı yok ve bunlar beyin tarafından kontrol ediliyor. Yanlışsam düzeltin lütfen.

Diğer dediğiniz hususlarla ilgileneceğim, teşekkürler.

Şüphemi gidermek için Karbüratörcü Ali Usta'ya ulaşmak istiyorum.

Saygılar.

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18656
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 255638Okunmamış mesaj Offroadpassion
10 Nis 2018 12:48

Hımm beyin değişimine kadar normaldi diyorsunuz.. :roll: belki yazılım atılmıştır eski beyine..o geldi aklıma..sibop ayarında ise lifter sistem olabilir..2.5 v6 uzun süredir konuşmadık..
Site Admin

Sedat5
Er
Mesajlar: 18
Kayıt: 07 Kas 2017 22:42
Konum: İstanbul

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 255643Okunmamış mesaj Sedat5
10 Nis 2018 15:08

Daha önceki beyinde herhangi bir modifikasyon yoktu.

Aslında hikâye uzun, ama en son beyin değişikliği yapıldığı için o noktaya takıldım. Yoksa katalitik konvertörler de değişti; çünkü ortadaki ve sağdaki iyice tıkanmıştı (orijinal değil tabii takılan). Orada da sıkıntı var.

Beynin ıslandığını biraz geç farkettik. Sunroof kanallarından biri tıkalıymış. Epeyce bir yağmur yağdıktan birkaç gün sonra bindim araca. Bir türlü marş basmadı. Akü bitmiştir dedik. Aküyü değiştirdik, gene basmadı, check engine yandı. Bu arada motor boğuldu. Servise çektik, beynin su dolu olduğu, o yüzden "check engine"in yandığı anlaşıldı. Yeni çıkma beyin takıldı. Ondan sonra motor çalıştı ama birkaç saat kendine gelemedi, tekledi, öksürdü, aksırdı vs. Bu esnada neler olmuş olabilir, nerelere zarar verilmiş olabilir tahmin edemiyorum. Öngörünüz varsa, daha önce belirttiğiniz hususlarla da birlikte Battal Usta'ya gidip baktıracağım.

Bence de beyinden olmama ihtimali daha yüksek ama madem böyle iyi bir ustadan bahsediliyor, bir uğrayayım, sorayım dedim. Ama izini bulamıyorum.

İlgi ve alakanıza çok teşekkür ederim, önerilerinizi bekliyorum

Sedat

Sedat5
Er
Mesajlar: 18
Kayıt: 07 Kas 2017 22:42
Konum: İstanbul

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 255644Okunmamış mesaj Sedat5
10 Nis 2018 15:17

Sorun tam olarak ne?

Eskiye göre daha fazla gaza basıyorum çünkü araba tam cevap vermiyor (özellikle 3. ve 4. viteste). Bu iki viteste arabanın sesi 2000 - 2500 devir arası eskiye göre çok arttı. Çok devirli kullanan bir adam olmadığımdan, genelde bu devirlerdeyim zaten. Benzin tüketimi de yaklaşık %20 - 25 arttı. Tabii beni en çok bu sonuncusu üzüyor!

Bir de, motor freni de arttı sanki. Psikolojik mi bilmem ama bayır aşağı giderken ayağımı gazdan çekince araba eskisine göre daha çabuk yavaşlıyor gibi...

Derdimi tam olarak anlatayım dedim.

Sedat5
Er
Mesajlar: 18
Kayıt: 07 Kas 2017 22:42
Konum: İstanbul

Re: BEYİN TAMİRİ ÖZEL OTO (Karbüratörcü Ali Usta)

Mesaj: # 255649Okunmamış mesaj Sedat5
11 Nis 2018 15:05

Bobin cıvatalarından biri içten kırılmış. Onun altındaki ve yanındaki 2 buji mort! Yani 6 yerine neredeyse 3 silindir gidip geliyormuşuz!

Değiştirdik, düzelttik. Bakalım biraz bu şekilde devam edip yakıt sarfiyatını ölçeceğim.

Cevapla

“TAVSİYE EDİLEN SERVİSLER” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 43 misafir