Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
Son zamanlarda 2005 sonrası yeni kasa diye tabir ettiğimiz Grand Vitara II 'lerden alarak araziye çıkmak isteyenlerin sayısında önemli artışlar yaşanmaya başladı. Şunu başından belirtmek isterim ki yeni kasa araçlarımızın boyutlarının nispeten büyük oluşu ve arazi için modifiye imkanlarının daha sınırlı olması gibi durumlar nedeniyle eski kasa Grand Vitara ve Jimny'lere nazaran arazide daha çok zorlanmaktadırlar ve bazı gezilerimizde sadece yeni kasaların hasarlandıkları görülmektedir...Sonuç olarak takdir kullanıcının olup, bu yazı Grand Vitara II araçlarımızın arazi kabiliyetini ve sürüş keyfini nasıl artırırız sorusuna yanıt olarak hazırlanmıştır.
Bugüne kadar gördüklerim arasında araziye en yatkın görünen ve en çok beğendiğim araç
Bugüne kadar gördüklerim arasında araziye en yatkın görünen ve en çok beğendiğim araç
En son emregc tarafından 09 May 2014 14:10 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Ön tamponun markası ne olabilir acaba, harika duruyor... Araç bu haliyle askeri araçlar gibi...Kendi aracım siyah renk olsaydı kesin buna benzetirdim...
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- okalem
- Uzman Çavuş
- Mesajlar: 579
- Kayıt: 21 Ara 2012 10:01
- Konum: Anadolu-İSTANBUL
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Selam Emre
bu araca ait diğer fotograflarda aşağıdaki gibi,
bu araca ait diğer fotograflarda aşağıdaki gibi,
ÖZGÜR KALEM
Yaş 36 / A Rh(+)
Mitsubishi Colt 1.3 AMT
Yaş 36 / A Rh(+)
Mitsubishi Colt 1.3 AMT
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Harikasın Özgür, bu aracı görünce siyah almadığıma pisman oldum ancak beyaz ve gri renklerede bu modifikasyonlar yakışır ...
Sanırım bu şekilde bu araç eski kasaların girdiği çoğu yere girer... Acaba bu alt korumayı ve tamponu nereden temin ettiler... Sanırım araç Brezilya da baya ünlü...
Sanırım bu şekilde bu araç eski kasaların girdiği çoğu yere girer... Acaba bu alt korumayı ve tamponu nereden temin ettiler... Sanırım araç Brezilya da baya ünlü...
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Şimdi jeton düştü logoyu aratınca google da bunun aşağıdaki adresteki bir firma olduğu çıktı, sanırım tüm bu parçalar sipariş edilebilir:
http://www.4wdbrasil.com.br/suzuki/" onclick="window.open(this.href);return false;
Praça Presidente Kennedy, 95/105 - CEP. 03162-000 Mooca - São Paulo - SP
(11) 2962-9893 / (11) 2291-1877 / Móvel: (11) 7868-8169 / Nextel: 1*12432
http://www.4wdbrasil.com.br/suzuki/" onclick="window.open(this.href);return false;
Praça Presidente Kennedy, 95/105 - CEP. 03162-000 Mooca - São Paulo - SP
(11) 2962-9893 / (11) 2291-1877 / Móvel: (11) 7868-8169 / Nextel: 1*12432
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- caylak_61
- Ast Sub. Üst Çavuş
- Mesajlar: 1451
- Kayıt: 22 Nis 2013 21:45
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
beni bekleyin...
çok kısa bir zaman dilimi çerisinde bu tamponu yaptıracağım.
sağolsun dün özgür abi aracın diğer fotograflarını benimle de paylaştı
araç bu tamponla birlikte yaklaşma açısı sayesinde bir çok noktada başarılı olur diye düşünüyorum.
çok kısa bir zaman dilimi çerisinde bu tamponu yaptıracağım.
sağolsun dün özgür abi aracın diğer fotograflarını benimle de paylaştı
araç bu tamponla birlikte yaklaşma açısı sayesinde bir çok noktada başarılı olur diye düşünüyorum.
Ömer Can Ertuğrul / 30 yaş / Üsküdar
Suzukisini satan Bilge ))
Megane 3 SportTourer 1.5dCi Privillege EDC
Suzukisini satan Bilge ))
Megane 3 SportTourer 1.5dCi Privillege EDC
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18658
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Ömer budur diyorum, minimum bu yükseklik olmalı
Site Admin
- caylak_61
- Ast Sub. Üst Çavuş
- Mesajlar: 1451
- Kayıt: 22 Nis 2013 21:45
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
hakan abi bu yukseklik de hertürlü işimi görürü diyorum:DDDOffroadpassion yazdı:Ömer budur diyorum, minimum bu yükseklik olmalı
yetmediği yerde telsizin mandalına asılırız artık
Ömer Can Ertuğrul / 30 yaş / Üsküdar
Suzukisini satan Bilge ))
Megane 3 SportTourer 1.5dCi Privillege EDC
Suzukisini satan Bilge ))
Megane 3 SportTourer 1.5dCi Privillege EDC
- TARDUK
- Ast Sub. Üst Çavuş
- Mesajlar: 1481
- Kayıt: 13 Mar 2011 23:59
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
[quote="caylak_61"]beni bekleyin...
çok kısa bir zaman dilimi çerisinde bu tamponu yaptıracağım.
sağolsun dün özgür abi aracın diğer fotograflarını benimle de paylaştı
araç bu tamponla birlikte yaklaşma açısı sayesinde bir çok noktada başarılı olur diye düşünüyorum.[/quo
tampon süper, burda bu kadar güzel yapamazlar gibi geliyor yada astarı yüzünden pahalıya çıkar
çok kısa bir zaman dilimi çerisinde bu tamponu yaptıracağım.
sağolsun dün özgür abi aracın diğer fotograflarını benimle de paylaştı
araç bu tamponla birlikte yaklaşma açısı sayesinde bir çok noktada başarılı olur diye düşünüyorum.[/quo
tampon süper, burda bu kadar güzel yapamazlar gibi geliyor yada astarı yüzünden pahalıya çıkar
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18658
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Bizimle gelme hatasında bulunursan, elini mandala yapıştır kalsın öyle Selçuk,FitRider,R67 anlatsın...nereye gideriz nasıl gideriz..heygidigünler heyycaylak_61 yazdı:hakan abi bu yukseklik de hertürlü işimi görürü diyorum:DDDOffroadpassion yazdı:Ömer budur diyorum, minimum bu yükseklik olmalı
yetmediği yerde telsizin mandalına asılırız artık
Site Admin
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Eğer bir babayiğit bu tamponu üretebilirse, ekonomiye canlılık geleceği kesin
ARGE masrafları döner sermaye kumbarasından karşılanabilir mi Hakan
ARGE masrafları döner sermaye kumbarasından karşılanabilir mi Hakan
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- caylak_61
- Ast Sub. Üst Çavuş
- Mesajlar: 1451
- Kayıt: 22 Nis 2013 21:45
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
bence burda ustalık tamponu düzgün kesebilmekte ve demir tampon ile düzgün bir şekilde birleştirebilmekte
diğer kısımları bir şekilde yapılır gibi geliyor,
diğer kısımları bir şekilde yapılır gibi geliyor,
Ömer Can Ertuğrul / 30 yaş / Üsküdar
Suzukisini satan Bilge ))
Megane 3 SportTourer 1.5dCi Privillege EDC
Suzukisini satan Bilge ))
Megane 3 SportTourer 1.5dCi Privillege EDC
- PIXELYUS
- Uzman Çavuş
- Mesajlar: 523
- Kayıt: 22 Şub 2012 23:13
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Bu arabaya bu tampon cuk oturmuş.
Tampon dediğin böyle olur. Ne kadar kısa ve zarif.
Yaklaşma açısı ne kadar iyi.
Bizimkiler burada 200kiloluk, vapur gibi tampon yapıyorlar:)
Yapanın eline sağlık.
Tampon dediğin böyle olur. Ne kadar kısa ve zarif.
Yaklaşma açısı ne kadar iyi.
Bizimkiler burada 200kiloluk, vapur gibi tampon yapıyorlar:)
Yapanın eline sağlık.
ilker Konuk (36)
<< G. Vitaracısın dediler kız vermediler >>
(0Rh+)
<< G. Vitaracısın dediler kız vermediler >>
(0Rh+)
- PERÇİNSÜMER
- MODERATOR
- Mesajlar: 10647
- Kayıt: 05 Nis 2010 14:12
- Konum: Antalya
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Yaw araba süper olmuş da ben daha SUZUKİ VİRATA ile yeni tanışıyorum, nedir ne değildir bu VİRATA
Perçin SÜMER
Konyaaltı/Antalya/Türkiye/Dünya
1992 Suzuki Samurai 1.3 nam-ı diğer ZEYNA - 07 K 8529
2005 Suzuki Grand Vitara 2.0 nam-ı diğer CHUCKY - 07 FYZ 87
ASİL BAYRAĞIMIZI BEĞENMEYENE ALTINDAKİ DİREĞİ VERIYORUZ !!!
Konyaaltı/Antalya/Türkiye/Dünya
1992 Suzuki Samurai 1.3 nam-ı diğer ZEYNA - 07 K 8529
2005 Suzuki Grand Vitara 2.0 nam-ı diğer CHUCKY - 07 FYZ 87
ASİL BAYRAĞIMIZI BEĞENMEYENE ALTINDAKİ DİREĞİ VERIYORUZ !!!
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Vitaranın TDK onaylı Türkçesipersumer yazdı:Yaw araba süper olmuş da ben daha SUZUKİ VİRATA ile yeni tanışıyorum, nedir ne değildir bu VİRATA
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Harbiden ya, ustalar çarpışan oto Mad MAX aracı yapıyorlar sanki... ARB marka olanlar bile çok kocaman ve kaba duruyor, harbiden 4. viteste giderken 1 tonluk boğaya toslamayı hesaplamışlar...PIXELYUS yazdı:Bu arabaya bu tampon cuk oturmuş.
Tampon dediğin böyle olur. Ne kadar kısa ve zarif.
Yaklaşma açısı ne kadar iyi.
Bizimkiler burada 200kiloluk, vapur gibi tampon yapıyorlar:)
Yapanın eline sağlık.
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18658
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Grand Virata II - Örnek Modifikasyonlar
Emre Döner sermayede para olsa neleri döndürecezz bilemessin.. malesef birşey yapamıyoruz..emregc yazdı:Eğer bir babayiğit bu tamponu üretebilirse, ekonomiye canlılık geleceği kesin :)ARGE masrafları döner sermaye kumbarasından karşılanabilir mi Hakan
Site Admin
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
Evet aslında Oğuz Abi , Sen, Emre ve Hoca bir araya gelseniz yerli cip bile yaparsınız ...
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
- ozdemirbrs
- Albay
- Mesajlar: 5953
- Kayıt: 01 May 2012 12:50
- Konum: BURSA merkez
- İletişim:
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
bizde babayiğit çok....
ilk yerli suzi.....
hayırlı olsunnn
ilk yerli suzi.....
hayırlı olsunnn
Hüseyin Özdemir
Bursa köyü ağası...
yaş = İzmir + Bursa
[/b]2007 suzuki Jimny JLX 1,3 MT Koçero
2012 ford fiesta 5k titanium 1,4 TDCI
0 RH (+)
Bursa köyü ağası...
yaş = İzmir + Bursa
[/b]2007 suzuki Jimny JLX 1,3 MT Koçero
2012 ford fiesta 5k titanium 1,4 TDCI
0 RH (+)
-
- Er
- Mesajlar: 1
- Kayıt: 25 Şub 2014 01:00
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
dostlar herkese selam olsun ..... 2006 grand vitara jlx at aldım .... çok memnunum ... fakat bilen ve tecrübeli arkadaşlara sormak isterim ....yedek parça ve ya çıkma parçaları nereden bulabiliriz ben ankaradayım....eksikleri tamamladıktan sonra gücüm yettiğince yavaş yavaş modifiye etmek ve ofroad konsepti yapmak istiyorum sade bir şekilde ....tampondaki far yıkama aparatı lazım mesala nasıl bulabilirim tek sağ taraf ...
- AKTOLGALI
- Ast Sub. Üst Çavuş
- Mesajlar: 1523
- Kayıt: 09 Nis 2013 16:15
- Konum: İSTANBUL
- İletişim:
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
önce kendinizi tanışma bölümüne ekleyin araç resimlerinizle birlikde oradan yardımcı olacak çok arkadaş çıkacakdır . Herşeyden evvel hayırlı olsun hoşgeldiniz 2006 araçlarda parça sorunu yok zaten servislerde mevcut suzuki çıkma parça satan ve ithal parça getiren çok yer var ayrıca sitede sizin aracınızı modeli modifiye yapan ve yaptıranlar mevcut tekrar hayırlı olsun
Facebook / Suzuki4x4Turkiye.com
Tolgay ayvaz
Nissan Terrano II 2.7 A/T 99 Model ile sahalara geri dönüş
Tolgay ayvaz
Nissan Terrano II 2.7 A/T 99 Model ile sahalara geri dönüş
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
Aracım orjinal haliyle bir genç kız gibiydi , hatta işte bu da düğün resmi
Yinede araçdan bazı memnuniyetsizliklerim vardı , örneğin motor ve yol sesinin fazla şekilde kabine girmesi gibi , diğer yandan aracımla araziye çıkmak için de sabırsızlanıyordum ancak diğer offroad araçlarına bakınca aracımın buna hazır olmadığını biliyordum.. Bu nedenle aracımı ufak ufak modifiye etmeye başladım...
Aracımı modifiye ederken ki amacım , genelde otoyolda kullandığımdan şehirlilikten fazla ödün vermeden aracımı hafif arazi gezilerine uygun hale getirmekti..
-Bunun için ilk yaptığım şey alt koruma sipariş etmek oldu... Çağlar Usta'nın yaptığı 4mm hafif aluminyum alaşımdan komple alt koruma(takribi 8-10 kg) işinizi görür.. Daha iyisi Ironman Marka, Humaotoda satılmaktadır... Alternafit projelerde piyasada mevcuttur...
- Daha sonra Iron Man yükseltme kiti ile ilgili olumlu yorumlar okuyunca hemen Huma Oto 'ya sipariş ettim, yaklaşık 2,5 ay bekledikten sonra kit geldi ... Sonuç gerçekten güzeldi... Yükseltme kitinin faydası sadece aracı yukarı kaldırmak olmayıp aynı zamanda direksiyonu hafifletmesi ve yol sesini azaltmasıdır da diyebiliriz, bu da sürüş keyfini artıran bir etken...
- Aracı yükseltince orjinal 225/65/17 ebadındaki lastikler araç üstünde emanet gibi durduğundan , teker çapını da bir miktar büyütmek istedim... Ancak aracımın ağırlaşmasını ve torkunun düşmesini hiç istemiyordum.Bu nedenle aracımın sürüşünü çok az etkileyecek şekilde 235/65/17 ebadındaki A/T lastiklerden takmaya karar verdim... Lastik seçerken aracımı özellikle otoyolda kullandığım için yol şartlarına en uygun olan ancak arazide de pişman etmeyecek lastikleri araştırmaya başladım.. Alternatifler arasında Yokohama Geolandar AT-S ve Pirelli Scorpion ATR vardı, ben tercihimi daha sessiz daha hafif ve dolayısıyla yola daha elverişli olan Pirelli Scorpion ATR den yana kullandım..
Ve aracım dış görünüş itibariyle aşağıdaki görünüme kavuştu
-Performans konusunda yapılabilecek ilk basit modifikasyon K&N kutu içi filtresi takmak olabilir, Grand Vitara II araçlarının gaz tepkilerinin az bir miktar iyileştiğini hemen hissedersiniz.
-Malum araçlar yol ve motor sesini standart halleriyle fazlasıyla alıyor özellikle arazi lastikleriyle bu ses daha da katlanıyor ancak temini kolay ve hafif olan ziftli keçe ve diğer ses izolasyonu malzemeleri ile aracınızın taban halısının, bagaj içlerinin ve duvarlarının kaplanması sağlayabilirsiniz. Motor kaputunun altınada kendinden yapışkanlı yanmaz sünger monte ederseniz bir miktar motor sesini de bastırmış olursunuz. Lastik tercihinize bağlı olarak sonuçda aracınız C sınıfı ortalama bir araçdan daha sessiz olabilir.
Yinede araçdan bazı memnuniyetsizliklerim vardı , örneğin motor ve yol sesinin fazla şekilde kabine girmesi gibi , diğer yandan aracımla araziye çıkmak için de sabırsızlanıyordum ancak diğer offroad araçlarına bakınca aracımın buna hazır olmadığını biliyordum.. Bu nedenle aracımı ufak ufak modifiye etmeye başladım...
Aracımı modifiye ederken ki amacım , genelde otoyolda kullandığımdan şehirlilikten fazla ödün vermeden aracımı hafif arazi gezilerine uygun hale getirmekti..
-Bunun için ilk yaptığım şey alt koruma sipariş etmek oldu... Çağlar Usta'nın yaptığı 4mm hafif aluminyum alaşımdan komple alt koruma(takribi 8-10 kg) işinizi görür.. Daha iyisi Ironman Marka, Humaotoda satılmaktadır... Alternafit projelerde piyasada mevcuttur...
- Daha sonra Iron Man yükseltme kiti ile ilgili olumlu yorumlar okuyunca hemen Huma Oto 'ya sipariş ettim, yaklaşık 2,5 ay bekledikten sonra kit geldi ... Sonuç gerçekten güzeldi... Yükseltme kitinin faydası sadece aracı yukarı kaldırmak olmayıp aynı zamanda direksiyonu hafifletmesi ve yol sesini azaltmasıdır da diyebiliriz, bu da sürüş keyfini artıran bir etken...
- Aracı yükseltince orjinal 225/65/17 ebadındaki lastikler araç üstünde emanet gibi durduğundan , teker çapını da bir miktar büyütmek istedim... Ancak aracımın ağırlaşmasını ve torkunun düşmesini hiç istemiyordum.Bu nedenle aracımın sürüşünü çok az etkileyecek şekilde 235/65/17 ebadındaki A/T lastiklerden takmaya karar verdim... Lastik seçerken aracımı özellikle otoyolda kullandığım için yol şartlarına en uygun olan ancak arazide de pişman etmeyecek lastikleri araştırmaya başladım.. Alternatifler arasında Yokohama Geolandar AT-S ve Pirelli Scorpion ATR vardı, ben tercihimi daha sessiz daha hafif ve dolayısıyla yola daha elverişli olan Pirelli Scorpion ATR den yana kullandım..
Ve aracım dış görünüş itibariyle aşağıdaki görünüme kavuştu
-Performans konusunda yapılabilecek ilk basit modifikasyon K&N kutu içi filtresi takmak olabilir, Grand Vitara II araçlarının gaz tepkilerinin az bir miktar iyileştiğini hemen hissedersiniz.
-Malum araçlar yol ve motor sesini standart halleriyle fazlasıyla alıyor özellikle arazi lastikleriyle bu ses daha da katlanıyor ancak temini kolay ve hafif olan ziftli keçe ve diğer ses izolasyonu malzemeleri ile aracınızın taban halısının, bagaj içlerinin ve duvarlarının kaplanması sağlayabilirsiniz. Motor kaputunun altınada kendinden yapışkanlı yanmaz sünger monte ederseniz bir miktar motor sesini de bastırmış olursunuz. Lastik tercihinize bağlı olarak sonuçda aracınız C sınıfı ortalama bir araçdan daha sessiz olabilir.
En son emregc tarafından 10 May 2014 23:04 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
-
- Onbaşı
- Mesajlar: 165
- Kayıt: 20 Eki 2013 00:01
- İletişim:
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
Emre bey detaylı anlatım için teşekkür ederim. Aracınız ilk hali de son hali de çok güzel.
Ben genellikle az kullanılmış ikinci el araçlar almıştım 2012 yılına kadar. 2012 yılı sonlarında sıfır km. ilk Toyota marka binek aracımı aldım. Ağzım kulaklarımda, elimde bezle geziyordum sürekli. Kapı altları kaldırıma vurduğunda ya da genellikle bayan hocaların ve velilerin kapılarını dikkatsizce açması sonucunda aracımı çizdiklerinde içim cız ederdi. Hemen eşimin çalıştığı şirkete götürür pasta, cila, boya koruma v.s. bi dünya işlem yaptırırdım. Zaman alıştırmayı ve amaaaannnn diyip geçmeyi öğretti tabi. Yeni Suzukim 2.el ve 85000 km.de olunca inanın o kadar rahatım ki anlatamam. Aracın içini temiz kullandığımdan alalı 3 ay olmasına rağmen 2 kez yıkattım çizilmiş kirlenmiş hiç umurumda olmuyor. Arazi aracı hiç pırıl pırıl olur mu bilincinin de yerleşmiş olması beni biraz daha rahatlatıyor tabi. Ses olayını ben şöyle çözmüştüm. Bahsettiğim sıfır aracımı aldıktan 2 gün sonra eşimle E5 te gidiyoruz, arkadan bir yerden(sanırım hoparlörlerin orası) tıkırtı geliyor ara ara. Eşim hemen bu ne? sıfır araba da ses mi olur dedi. Ben hemen teyibi açıp volumü artırıp hani nerde ben niye duymuyorum diyerek olayı kapattım Birazda dinlememek gerekiyor. Grand Vitara bana nedense hiçte gürültü bir araç gibi gelmedi. Beğenmediğim tek noktası biraz fazla hantal. Onuda biz ağır ağabeyiz arazi aracıyız öyle şehir çocuklarıyla yarışmayız moduna girerek hallediyorum Lafı uzattım farkındayım en beğendiğim Grand Vitara II modifiye resmini ekleyeyim tavan kısmı çok iyi uyum sağlamış. Gerçi benim gibi offroad yapmayan biri o sepete ne koyar ki
Ben genellikle az kullanılmış ikinci el araçlar almıştım 2012 yılına kadar. 2012 yılı sonlarında sıfır km. ilk Toyota marka binek aracımı aldım. Ağzım kulaklarımda, elimde bezle geziyordum sürekli. Kapı altları kaldırıma vurduğunda ya da genellikle bayan hocaların ve velilerin kapılarını dikkatsizce açması sonucunda aracımı çizdiklerinde içim cız ederdi. Hemen eşimin çalıştığı şirkete götürür pasta, cila, boya koruma v.s. bi dünya işlem yaptırırdım. Zaman alıştırmayı ve amaaaannnn diyip geçmeyi öğretti tabi. Yeni Suzukim 2.el ve 85000 km.de olunca inanın o kadar rahatım ki anlatamam. Aracın içini temiz kullandığımdan alalı 3 ay olmasına rağmen 2 kez yıkattım çizilmiş kirlenmiş hiç umurumda olmuyor. Arazi aracı hiç pırıl pırıl olur mu bilincinin de yerleşmiş olması beni biraz daha rahatlatıyor tabi. Ses olayını ben şöyle çözmüştüm. Bahsettiğim sıfır aracımı aldıktan 2 gün sonra eşimle E5 te gidiyoruz, arkadan bir yerden(sanırım hoparlörlerin orası) tıkırtı geliyor ara ara. Eşim hemen bu ne? sıfır araba da ses mi olur dedi. Ben hemen teyibi açıp volumü artırıp hani nerde ben niye duymuyorum diyerek olayı kapattım Birazda dinlememek gerekiyor. Grand Vitara bana nedense hiçte gürültü bir araç gibi gelmedi. Beğenmediğim tek noktası biraz fazla hantal. Onuda biz ağır ağabeyiz arazi aracıyız öyle şehir çocuklarıyla yarışmayız moduna girerek hallediyorum Lafı uzattım farkındayım en beğendiğim Grand Vitara II modifiye resmini ekleyeyim tavan kısmı çok iyi uyum sağlamış. Gerçi benim gibi offroad yapmayan biri o sepete ne koyar ki
- emregc
- Çavuş
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 28 Şub 2013 17:56
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
Teşekkürler Mesut, bu resimdeki araç dizel sanırım...Dizel araçlar tahminimce ağır olan bu tekerleri daha rahat taşırlar Bende beğendim şimdi bu aracı...
Emre Güç A rh(+) Yaş: 34 Ümraniye-İSTANBUL
Hatalıysam, aramızda kalsın...
Hatalıysam, aramızda kalsın...
-
- Onbaşı
- Mesajlar: 165
- Kayıt: 20 Eki 2013 00:01
- İletişim:
Re: Grand Vitara II - Örnek Modifikasyonlar
Evet hocam Dizel 1.9 DDIS uzunca da bir yapım hikayesi var.emregc yazdı:Teşekkürler Mesut, bu resimdeki araç dizel sanırım...Dizel araçlar tahminimce ağır olan bu tekerleri daha rahat taşırlar Bende beğendim şimdi bu aracı...
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 58 misafir