Böyle güzel bir ateş başı sohbet ortamını nasıl bırakıp gittik anlamış değilim

Belki de dereceye girip kucaklarda taşınmadık diye bozulmuşuzdur
Yarışmada dereceye giremedik ama teselli hediyemizi kaptık. Teşekkürler S4x4T
Neyse konumuza dönelim. Yeni ilgi alanımız geocaching (http://www.suzuki4x4turkiye.com/viewtop ... =48&t=4170" onclick="window.open(this.href);return false;) ile ilgili yakın bölgede bir hazine olduğunu öğrenince bu fırsat kaçmaz dedik ve başladık plan yapmaya. İlk adım hazineyi listemize alıp (http://coord.info/GC44NZ3" onclick="window.open(this.href);return false;) cep telefonumuza kaydetmek oldu. Çok zor olmayacağı belliydi. Asıl zorluk bu işe vakit ayırmakta idi zira aynı gün hem yarış seyredecek hem Suzukici arkadaşlarla kamp ateşi etrafında sohbet edecek hem hazine avına çıkacak hem de bazı eş dost akraba işleri için erkenden dönüşe geçecektik
Neyse ki şans bizden yanaydı. Herşey planladığımız gibi gelişti

İlk durak mesire yeri giriş kapısı. Giriş 10 lira. Araba ile nereye kadar gidebileceğimi sordum. İstediğim kadar gidebileceğim cevabını aldım

İstersem denize kadar gidebilirmişim (istedim ama gidemedim)

Sonraki adım gözümüzü ekrandan ayırmadan sürmek
Veee işte Ayvat Bendi karşımızda. Muhteşem doğanın içinde mühendislik harikası bir tarihi eser

Hemen arama tarama faaliyetlerine giriştik. Bu işte çok yeniyiz ve daha önce sadece bir kez hazine bulduk. O yüzden çok heyecanlıyız
Çok geçmeden hazine elimizde
Ganimeti cebe indirip kayıt defterini doldurduk ve kutuyu yerine geri koyduk... Kendimizden de küçük bir hediye bırakmayı ihmal etmedik tabii ki
(Ganimetin ne olduğunu merak edenleri geocaching dünyasına davet ediyorum)
Bu doğa harikası tarihi mekana ait kısa bir bilgi sokalım araya
(Geocaching sitesinden alıntıdır)
This Place is one of the gratest historical engineering wonders of the world. For the water need of Istanbul a great project was started 500 years ago.The great architect Sinan has build a series of dams and, waterways to carry water from 25 kilometers north of Istanbul. The waterways were built with a slight slope to help the water to flow with gravity. 200 years later, additional dams were added to the system. This dam is one of the oldest and the esthetical structures of the system.
İşin bu boyutu bittiğine göre artık gönül rahatlığıyla gidip başımızı derde sokabiliriz

Bunun için izlenecek olan yol çok basit. Masum bir orman gezisi bahanesi ile bilmediğimiz çamurlu yollara dalınır ve bugün şansımıza ne var diye beklenir
Şansımıza nefis manzaralı yollar, kuş sesleri, orman kokusu, şırıl şırıl akan dereler var yolumuzda
İlk süpriz takip ettiğimiz yolun küçük bir turun ardından başladığımız yere geri dönüyor olması oldu. Yılmadık ve şansımızı zorlamaya devam ettik
Derken kendimizi biraz daha zorlu yollarda keyifli çamur geçişleri yaparken bulduk. Üstelik yolun sağında solunda "gel bana gel bana" diye çağıran daha vahşi patikalar bize göz kırpıyorken
Keşke dedik Suzukici arkadaşlarımız da burada olsaydı dedik... Ama oduncularla veya orman bekçileri ile karşılaşmamak için girmedik
Girmedik ama kader ağlarını örmüştü bir kere
İşte doğal bir engel. Yola devrilmiş bir ağaç



Etrafından dolaşma girişimi sırasında biraz dikkatsiz davranınca olan oldu. Battık

Hem de fena battık
Kurtulmamız yaklaşık yarım saat sürdü. Nihayetinde engeli aştık ve birkaç dakika sonra tekrar ana yola (yarış alanına giden yola) çıktık. Tam ormandan çıktığımız anda sizlerle karşılaşmayı çok istedim aslında. Düşünseniz böyle bir raslantı olsaydı nasıl şaşırırdık

Battığımız sırada fotoğraf çekecek halimiz yoktu tabii ki sadece makineyi sabit bir yere koyarak operasyonun bir kısmını kaydedebildim. Yükleyince onu da koyarım buraya eğlenmek isteyenlerin izlemesini tavsiye ederim
