Getle yükselme
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
- niva28
- Onbaşı
- Mesajlar: 204
- Kayıt: 15 Ara 2011 17:21
- İletişim:
Getle yükselme
aracımı 4 yada 5 cm yüksetmek istiyorum arka amortisörleri değiştirdikten sonra başka biyeriyle oynamaya gerek oluyormu birde yüksettiğimde en büyük kaç ebedanda lastik takabilirim yanak ve taban olarak
ORHAN TANRIVERDİ/GİRESUN
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
- niva28
- Onbaşı
- Mesajlar: 204
- Kayıt: 15 Ara 2011 17:21
- İletişim:
Re: Getle yükselme
baktımda abi bişi anlamadım fazlaOffroadpassion yazdı:Hocam açılmış konular inceledinizmi.
ORHAN TANRIVERDİ/GİRESUN
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…
- Erem
- Er
- Mesajlar: 62
- Kayıt: 08 Haz 2014 22:19
- Konum: Ankara
- İletişim:
Re: Getle yükselme
Merhaba,niva28 yazdı:baktımda abi bişi anlamadım fazlaOffroadpassion yazdı:Hocam açılmış konular inceledinizmi.
Arka amortisör değiştirme kısmı olayın tamamının yaklaşık 10'da 1'i.
İlgili başlıkta gördüğünüz 7 parçayı imal ettiriyorsunuz.
Kamber açılarını düzeltmek için 2 adet civatayı tedarik ediyorsunuz.
Arkalara 2 parçayı ve diferansiyele de 1 parçayı takıp, uzamalarda vuruntu yapmaması için ya uzun amortisör ya da uzatma parçası tedarik ediyorsunuz.
Önlere 4 parçayı takıp, ilk arazi deneyiminizde sol aks başı ve çevresini dağıtmamak için MUTLAKA bu iş için dizayn edilmiş diferansiyel kollarını tedarik ediyorsunuz.
Yükseltme sonrası sanayiden çıkmadan rot ayarını da ihmal etmezseniz bu iş oldu demektir..
Güle güle kullanın, selamlar.
TB2FEE
- niva28
- Onbaşı
- Mesajlar: 204
- Kayıt: 15 Ara 2011 17:21
- İletişim:
Re: Getle yükselme
sağolasın abiErem yazdı:Merhaba,niva28 yazdı:baktımda abi bişi anlamadım fazlaOffroadpassion yazdı:Hocam açılmış konular inceledinizmi.
Arka amortisör değiştirme kısmı olayın tamamının yaklaşık 10'da 1'i.
İlgili başlıkta gördüğünüz 7 parçayı imal ettiriyorsunuz.
Kamber açılarını düzeltmek için 2 adet civatayı tedarik ediyorsunuz.
Arkalara 2 parçayı ve diferansiyele de 1 parçayı takıp, uzamalarda vuruntu yapmaması için ya uzun amortisör ya da uzatma parçası tedarik ediyorsunuz.
Önlere 4 parçayı takıp, ilk arazi deneyiminizde sol aks başı ve çevresini dağıtmamak için MUTLAKA bu iş için dizayn edilmiş diferansiyel kollarını tedarik ediyorsunuz.
Yükseltme sonrası sanayiden çıkmadan rot ayarını da ihmal etmezseniz bu iş oldu demektir..
Güle güle kullanın, selamlar.
ORHAN TANRIVERDİ/GİRESUN
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…
VOLKSWAGEN CARAVELLA 2,5 174BG
SUZUKİ 2.0 GRAND VİTARA 2005 MODEL
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun,yaprakları yine de yere düşer…
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir