Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
- TARDUK
- Ast Sub. Üst Çavuş
- Mesajlar: 1481
- Kayıt: 13 Mar 2011 23:59
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
eline sağlık, şahane olmuş
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Baris mutis is, eline saglik gule gule kirlet
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
- PIXELYUS
- Uzman Çavuş
- Mesajlar: 523
- Kayıt: 22 Şub 2012 23:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Bakınız yaz mevsiminin ne kadar faydası varmış Piyasada çamur olmayınca...
Kışın böyle detaylı bakım hikayeleri göremiyoruz.
Elinize sağlık çok çok güzel olmuş.
Ben de orta konsolu nasıl sökerim diye düşünüyordum.
Sayenizde görmüş oldum.
Kışın böyle detaylı bakım hikayeleri göremiyoruz.
Elinize sağlık çok çok güzel olmuş.
Ben de orta konsolu nasıl sökerim diye düşünüyordum.
Sayenizde görmüş oldum.
ilker Konuk (36)
<< G. Vitaracısın dediler kız vermediler >>
(0Rh+)
<< G. Vitaracısın dediler kız vermediler >>
(0Rh+)
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Çok teşekkürler elimden geldiğince bir şeyler yapıyorum işte. Umarım daha da geliştireceğim zamanla.
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Vayyy vayy sabah sabah keyifle okudum baktım baktım, kendime dersler çıkardım, haydi bakk sende yaparsın filan diye Nefis bir hikaye olmuş, tek tek fotoğraf anlatım ve finalde baya bir toparlanmış temizlenmiş bakımlı araç oldu, eline emeklerine sağlık, paylaşım için teşekkürler.
Site Admin
- DERKMEN
- Albay
- Mesajlar: 5888
- Kayıt: 06 Ara 2011 11:26
- Konum: GÖKTÜRK / İSTANBUL
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Barış ellerine sağlık,
Satıyor musun
Alıcın hazır da
Satıyor musun
Alıcın hazır da
Facebook / Suzuki4x4Turkiye.com
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Geç kaldın kaporayı verdik haci çok temiz araç içini pırıl pırıl yapmış aldık
Site Admin
- DERKMEN
- Albay
- Mesajlar: 5888
- Kayıt: 06 Ara 2011 11:26
- Konum: GÖKTÜRK / İSTANBUL
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Hemşeri kotasında yararlanırım ben sorun olmaz beaaa
Facebook / Suzuki4x4Turkiye.com
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Yoookhh satılık deel
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Parayı bankaya havale ettik, Deniz havale geçirdik abi dedi
Site Admin
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Güzel gelişmeler var Fırsatım olduğu anda güzel bir hikaye ile güncellemeleri ileteceğim.
Bu çalışmaların başlatılmasında geçtiği dalgalarla ve gaza getirmeleriyle kardeşim Ömer'e,
Birlikte kendi aracı gibi hatta daha fazla özen göstererek benimle aracımın üzerinde çalışan Othar'a teşekkürü, arpa sularını, bol çamuru borç bilirim.
Hikaye ve tüm fotolar gelene kadar çıtır bir kaç foto paylaşayım.
Düğme kontrol paneli:
Tampon üstü led sis farları performansı:
Tüm ışıklandırma kapalı:
Sadece kısa farlar:
Uzun farlar:
Kısa+LED'ler:
Uzun+LED'ler:
Tavan spotlarının performansı için heyecanla bekleyin. Gecenize gündüz olmaya geliyorum!
Bu çalışmaların başlatılmasında geçtiği dalgalarla ve gaza getirmeleriyle kardeşim Ömer'e,
Birlikte kendi aracı gibi hatta daha fazla özen göstererek benimle aracımın üzerinde çalışan Othar'a teşekkürü, arpa sularını, bol çamuru borç bilirim.
Hikaye ve tüm fotolar gelene kadar çıtır bir kaç foto paylaşayım.
Düğme kontrol paneli:
Tampon üstü led sis farları performansı:
Tüm ışıklandırma kapalı:
Sadece kısa farlar:
Uzun farlar:
Kısa+LED'ler:
Uzun+LED'ler:
Tavan spotlarının performansı için heyecanla bekleyin. Gecenize gündüz olmaya geliyorum!
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Wayy Fena olmuş Aydınlanmadaki artış oranı çok ciddi..bunları kapatınca normal far sis. el feneri gibi kalıyor dimi
Site Admin
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Önümü görmüyormuşum gibi hissettiriyor abi. Yıllarca miyop gezip doğru derece gözlüğü takmışsın gibi.Offroadpassion yazdı:Wayy Fena olmuş Aydınlanmadaki artış oranı çok ciddi..bunları kapatınca normal far sis. el feneri gibi kalıyor dimi
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Aynen öyle..Benin tavan ve tampon üstünde neden o LED'ler var şimdi daha iyi anlamışsındır..Gece ormanda, Kumda vs hepsini açıyorum..görüş kendine geliyor. Güle güle kullan.
Site Admin
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Geciken hikayeye başlayayım
Muhteşem üşengeçliğim, şirketteki işlerin yoğunluğuyla birleşince; maalesef bir türlü tamamlayamadığım bir çok şey yapılacaklar listesinde beklemeye devam etti.
Çiftalan tarafında yaptığımız gezide Ömer'in yoğun dalga geçmesiyle ve Othar'ın "Gel abi benim de eksikler var, beraber hepsini halledelim" gazıyla, Mart ayı başında haftasonu çocuğu Othar'ın garaja çektik ve giriştik. Aceleye getirmedim. Tüm işler ayrı ayrı toplam 3 günde bitti. 3. Gün Dennis de bize eşlik etti ve CFMOTO ATV'si üzerinde çalıştık.
Tamamladığımız işler:
** Othar
- Led'lerin su geçirmezliğini garantilemek için ekstradan silikon çektik.
- Arka çalışma ışığı için elektrik tesisatını çektik.
** Barış
- Düğme panelini kestik ve tesisatını hazırladık.
- Kaput altındaki elektrik kutusunun bağlantılarını tamamladık ve düğme panelinden rölelere sinyal taşıyacak kabloyu çektik.
- Ön tampon üzerine koyduğum delici spotların ayaklarını ve tesisatını tamamladık.
- Ön tampon üzerine koyduğum delici spotlara ekstradan silikon çekip sızdırmazlığı garantiledik.
- Tavandaki ledlerin tesisatındaki sorunu giderdik.
** Dennis
- ATV'nin kendini bile aydınlatamayan ve iptal edilen farlarının yerine yayıcı ledleri monte ettik ve tesisatını hazırladık.
- Ledlere ekstradan silikon çektik ve sızdırmazlığı garantiledik.
- Amortisör koruyucu kılıfları monte ettik.
Şimdi kısaca fotoğraflarla işleri özetleyeyim:
* Tesisatı ve paneli hazırlıyoruz. Bol miktarda pabuç, makaron kullandık ve 1. sınıf kablo tesisatı hazırladık.
* Othar usta. Olmadı lan bu deyip (kozmetik sebeplerle) kaç kere baştan yaptık bilmiyorum.
* Selfieyi yapıştıralım.
* Makaron olmadan olmaz!
* Baya bir şeylere benzemeye başladı:
* Panelden rölelere sinyal taşıyacak olan kablo. 8 damarlı kaliteli ethernet kablosu kullandık. Gerek yok ama yine de garanti olsun diye 2şerli olarak grupladık ve 4 sinyal hattımız oldu. Çekilen kabloyu beyaz olarak görebilirsiniz:
* Panelin arka kısmı. Olası parazitleri engellemek için sinyal kablosunda mıknatıslı koruyucu kullandım. Bi boka yarar mı emin değilim.
* Panel yerine oturdu. Panelin kenarlarını mengenede sıkıştırıp büktüm ve mat siyah boya ile boyadım. Voltmetre de var. Muhteşem olmasa da görüntü olarak beni çok tatmin etti. Kolay ulaşımlı ve kolay kullanımlı oldu.
* Tavan ledlerini çalışır hale getirdik. Tepede çalışırken detaylı foto çekmeyi unuttum. Kusura bakmayın.
* 2sn'den fazla direk bakamıyorsunuz. Cidden çok güçlüler. Selektör yaptıktan sonra şerefsizlik yapmaya devam edenlerin röntgenini çekiyorum öyle diyeyim. Neye uğradıklarını şaşırıyorlar. Net olarak Xenon'dan güçlüler. Duvar ile aramda yaklaşık 15-20m var.
* Bir önceki postumda tampon üstü ledlerin aydınlatma performansını paylaşmıştım. Tavan ledlerinin performansını fikir vermesi açısından alacakaranlıkta fotoğrafladım:
** Tüm farlar kapalı:
** Kısalar:
** Uzunlar:
** Tampon üstü deliciler:
** Tavan ledleri + tampon üstü deliciler: (çok farkedilmese de ışık ortada yoğunlaşıyor. aşağıdaki fotolarda daha iyi anlayacaksınız.)
Yol aydınlatma performansı:
** Kısalar:
** Uzunlar:
** Tampon üstü ledler:
** Tampon üstü + Tavan ledleri:
Ortaya çıkan işten çok memnunum. Verdiğim parayı sonuna kadar haketti diyebilirim. Aracın zaten çok güçlü olmayan elektrik tesisatına yüklenmeden çok güçlü aydınlatma elde ettim.
Şimdi sırada su alan arka 18W ledlerin yenilerini monte etmek var. Onların da sızdırmazlığını iyileştirmek için silikonunu çektim şu an kuruyorlar. Bu hafta onları da değiştirip fotoğraflarım.
Sıradaki karar verdiğim geliştirmeler: Boyanın toparlanması, çeki demirlerinin güçlendirilmesi, Becce ön tampon ve 9000lbs sentetik halatlı vinç olacak. Umarım işler yolunda gider buradan paylaşırım.
Herkese sevgiler.
Muhteşem üşengeçliğim, şirketteki işlerin yoğunluğuyla birleşince; maalesef bir türlü tamamlayamadığım bir çok şey yapılacaklar listesinde beklemeye devam etti.
Çiftalan tarafında yaptığımız gezide Ömer'in yoğun dalga geçmesiyle ve Othar'ın "Gel abi benim de eksikler var, beraber hepsini halledelim" gazıyla, Mart ayı başında haftasonu çocuğu Othar'ın garaja çektik ve giriştik. Aceleye getirmedim. Tüm işler ayrı ayrı toplam 3 günde bitti. 3. Gün Dennis de bize eşlik etti ve CFMOTO ATV'si üzerinde çalıştık.
Tamamladığımız işler:
** Othar
- Led'lerin su geçirmezliğini garantilemek için ekstradan silikon çektik.
- Arka çalışma ışığı için elektrik tesisatını çektik.
** Barış
- Düğme panelini kestik ve tesisatını hazırladık.
- Kaput altındaki elektrik kutusunun bağlantılarını tamamladık ve düğme panelinden rölelere sinyal taşıyacak kabloyu çektik.
- Ön tampon üzerine koyduğum delici spotların ayaklarını ve tesisatını tamamladık.
- Ön tampon üzerine koyduğum delici spotlara ekstradan silikon çekip sızdırmazlığı garantiledik.
- Tavandaki ledlerin tesisatındaki sorunu giderdik.
** Dennis
- ATV'nin kendini bile aydınlatamayan ve iptal edilen farlarının yerine yayıcı ledleri monte ettik ve tesisatını hazırladık.
- Ledlere ekstradan silikon çektik ve sızdırmazlığı garantiledik.
- Amortisör koruyucu kılıfları monte ettik.
Şimdi kısaca fotoğraflarla işleri özetleyeyim:
* Tesisatı ve paneli hazırlıyoruz. Bol miktarda pabuç, makaron kullandık ve 1. sınıf kablo tesisatı hazırladık.
* Othar usta. Olmadı lan bu deyip (kozmetik sebeplerle) kaç kere baştan yaptık bilmiyorum.
* Selfieyi yapıştıralım.
* Makaron olmadan olmaz!
* Baya bir şeylere benzemeye başladı:
* Panelden rölelere sinyal taşıyacak olan kablo. 8 damarlı kaliteli ethernet kablosu kullandık. Gerek yok ama yine de garanti olsun diye 2şerli olarak grupladık ve 4 sinyal hattımız oldu. Çekilen kabloyu beyaz olarak görebilirsiniz:
* Panelin arka kısmı. Olası parazitleri engellemek için sinyal kablosunda mıknatıslı koruyucu kullandım. Bi boka yarar mı emin değilim.
* Panel yerine oturdu. Panelin kenarlarını mengenede sıkıştırıp büktüm ve mat siyah boya ile boyadım. Voltmetre de var. Muhteşem olmasa da görüntü olarak beni çok tatmin etti. Kolay ulaşımlı ve kolay kullanımlı oldu.
* Tavan ledlerini çalışır hale getirdik. Tepede çalışırken detaylı foto çekmeyi unuttum. Kusura bakmayın.
* 2sn'den fazla direk bakamıyorsunuz. Cidden çok güçlüler. Selektör yaptıktan sonra şerefsizlik yapmaya devam edenlerin röntgenini çekiyorum öyle diyeyim. Neye uğradıklarını şaşırıyorlar. Net olarak Xenon'dan güçlüler. Duvar ile aramda yaklaşık 15-20m var.
* Bir önceki postumda tampon üstü ledlerin aydınlatma performansını paylaşmıştım. Tavan ledlerinin performansını fikir vermesi açısından alacakaranlıkta fotoğrafladım:
** Tüm farlar kapalı:
** Kısalar:
** Uzunlar:
** Tampon üstü deliciler:
** Tavan ledleri + tampon üstü deliciler: (çok farkedilmese de ışık ortada yoğunlaşıyor. aşağıdaki fotolarda daha iyi anlayacaksınız.)
Yol aydınlatma performansı:
** Kısalar:
** Uzunlar:
** Tampon üstü ledler:
** Tampon üstü + Tavan ledleri:
Ortaya çıkan işten çok memnunum. Verdiğim parayı sonuna kadar haketti diyebilirim. Aracın zaten çok güçlü olmayan elektrik tesisatına yüklenmeden çok güçlü aydınlatma elde ettim.
Şimdi sırada su alan arka 18W ledlerin yenilerini monte etmek var. Onların da sızdırmazlığını iyileştirmek için silikonunu çektim şu an kuruyorlar. Bu hafta onları da değiştirip fotoğraflarım.
Sıradaki karar verdiğim geliştirmeler: Boyanın toparlanması, çeki demirlerinin güçlendirilmesi, Becce ön tampon ve 9000lbs sentetik halatlı vinç olacak. Umarım işler yolunda gider buradan paylaşırım.
Herkese sevgiler.
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Wayy wayy Barış keyifle okudum sabah sabah iyi geldi bu yapım hikayesi..Elimde kahve.. bi daha bakıcam..Bu arada Othar usta'nın mutfaga çökmüşsünüz...iyi yinge Tefal'i çakmadı kafaya Çok keyifli bir yapım hikayesi olmuş...
Sonuç olarak dehşet bir aydınlatma elde etmişsiniz..IP67 Junction Box'lar, Daralan Makaronlu, Soketli tessiat vs hepsi şık olmuş.. Tek eleştireceğim nokta Cat-6 kablo kullanmanız olur...0.22 mm kesitli ve tek damar bakırdır, sarsıntı, oksidasyon direnci düşüktür, iç ortam amaçlıdır..İş görürmü, görür..
Güzel, keyifli bir çalışma, fotoğraflar ve paylaşım için teşekkür ederim..emeği geçenlerin ellerine sağlık. Bukadar paylaşımı okuyupda iki satır yorum yazmamak olmazdı dedim kendi kendime.
Sonuç olarak dehşet bir aydınlatma elde etmişsiniz..IP67 Junction Box'lar, Daralan Makaronlu, Soketli tessiat vs hepsi şık olmuş.. Tek eleştireceğim nokta Cat-6 kablo kullanmanız olur...0.22 mm kesitli ve tek damar bakırdır, sarsıntı, oksidasyon direnci düşüktür, iç ortam amaçlıdır..İş görürmü, görür..
Güzel, keyifli bir çalışma, fotoğraflar ve paylaşım için teşekkür ederim..emeği geçenlerin ellerine sağlık. Bukadar paylaşımı okuyupda iki satır yorum yazmamak olmazdı dedim kendi kendime.
Site Admin
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Hakan abi ben Othar'daki cesareti kimsede görmedim. Tezgahta matkapla delik açtık, mutfak lavabosu içinde dekupajla metal kestik. Ben yusuf yusuf her an kapı açılacak yenge saldıracak Tefal'le diye.
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Ucuz atlatmışsınız, Othar çekirme misali 1.2.3. sekmelerini tamamladı bence
Site Admin
- e.deren
- Albay
- Mesajlar: 5439
- Kayıt: 24 Oca 2013 09:18
- Konum: İstanbul/Ümraniye
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Ellerinize sağlık hayırlı olsun, yalnız fotolara bakan adamda ne atölye var içinde tam donanım mutfak var der vallahi
İlker Kılıçkaya 39 (A rh+)
Ümraniye/İstanbul
2005 Grand Vitara AT/5K
Ümraniye/İstanbul
2005 Grand Vitara AT/5K
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Yeni küçük bir güncelleme yapayım. Bir süredir ses sisteminin bass sesleri konusunda yetersizliğinden şikayetçiydim. Kolonları zaten Alpine ile geçen yaz değiştirmiştim. Subwoofer bakınıp duruyordum ama zaten mikro boyutlardaki bagajdan çalmak işime gelmiyordu. Uçup kaçan bir şeyler de istemiyordum. Koltukların altına sığacak bir çözüm araştırmaya başladım. Fiyatlar el yakıyordu. Geçen hafta normalde 1100-1200TL'ye satılan Pioneer TS-WX210A aktif subwooferı 800 TL'ye bulunca, danışmanlık işi yaptığım bir yerden artık umudu kestiğim ödeme de gelince neden olmasın dedim ve yapıştırdım 9 taksitle.
Öncelikle şunu söylemek istiyorum; pahalı bir ürün ama amacım bagajdan yer çalmamak, ayrı ayrı yok anfisi, yok kutusu, yok kablolaması uğraşmamak ve görece kaliteli bir ses elde etmek. Bu yüzden bu ürünü tercih ettim.
Bu subwoofer'ı ister subwoofer çıkışı olan bir teyp ile isterseniz aracınızın standart teybi ile kullanabilirsiniz. Kutu içinden ikisi için de uygun kablo çıkıyor.
Benim teybin arkasında tek kanal sub çıkışı vardı. Sub ise iki kanal istiyor. Şu şekilde bir Y kablo ile sinyali çokladım.
Gelelim montaja:
Ürün bu:
Toplam 4 kablo bağlıyorsunuz.
Mavi kablo teypten gelen sinyal kablosu. Bu kablo teyp arkasındaki mavi kablodan sinyal alıp teyp açılıp kapanınca ürünün açıp kapanmasını sağlıyor. Kendi üzerinde sigortası var.
Sarı kablo 10A enerji kablosu. Ben bunu el freni yanındaki çakmaklıktan paralel aldım. Subwoofer gerekli enerjiyi buradan alıyor. Kendi üzerinde sigortası var.
Siyah kablo şase. El freni yanındaki somunu gevşetip şase aldım.
Ses sinyal girişleri. Yukarıda gösterdiğim ses kablosunu buna bağladım.
Kolay çalışmak için sürücü koltuğunu, orta konsolu tamamen söktüm. Teybi ve vites kolu çevresini açtım. Bu işleri daha önce de yaptığım için 15 dakikamı almadı.
Teyp arkasındaki mavi sinyal kablosu:
Hiç kesme biçme yapmadım. İzole şekilde paralel aldım
Test kurulumu tamam. Herşeyi yerine geri koymadan test ettim.
Ses harika. Beni son derece tatmin etti. Teyp üzerindeki ekolayzırdan ses ayarlarını yaptıktan sonra içerisi benim için konser salonuna döndü.
Herşeyi geri toplamaya başladım.
Kabloları koltuk ısıtma enerji kablosunun yanından çıkarıp topladım.
Subwoofer da koltuk altına yerleşti.
Şimdilik yerine koydum. Koltuk altına sabitlemek için aparatlar kutu içinden çıkıyor ve çok pratik bir mekanizması var. Ben arka yolcuların ayak havalandırmasını engellemek istemediğim için kontraplaktan ufak bir ahşap tabla yapıp subwoofer'ı tabla üzerine sabitleyeceğim. Bunu da ilerleyen günlerde tamamlarım
%100 mutlu müşteri.
Öncelikle şunu söylemek istiyorum; pahalı bir ürün ama amacım bagajdan yer çalmamak, ayrı ayrı yok anfisi, yok kutusu, yok kablolaması uğraşmamak ve görece kaliteli bir ses elde etmek. Bu yüzden bu ürünü tercih ettim.
Bu subwoofer'ı ister subwoofer çıkışı olan bir teyp ile isterseniz aracınızın standart teybi ile kullanabilirsiniz. Kutu içinden ikisi için de uygun kablo çıkıyor.
Benim teybin arkasında tek kanal sub çıkışı vardı. Sub ise iki kanal istiyor. Şu şekilde bir Y kablo ile sinyali çokladım.
Gelelim montaja:
Ürün bu:
Toplam 4 kablo bağlıyorsunuz.
Mavi kablo teypten gelen sinyal kablosu. Bu kablo teyp arkasındaki mavi kablodan sinyal alıp teyp açılıp kapanınca ürünün açıp kapanmasını sağlıyor. Kendi üzerinde sigortası var.
Sarı kablo 10A enerji kablosu. Ben bunu el freni yanındaki çakmaklıktan paralel aldım. Subwoofer gerekli enerjiyi buradan alıyor. Kendi üzerinde sigortası var.
Siyah kablo şase. El freni yanındaki somunu gevşetip şase aldım.
Ses sinyal girişleri. Yukarıda gösterdiğim ses kablosunu buna bağladım.
Kolay çalışmak için sürücü koltuğunu, orta konsolu tamamen söktüm. Teybi ve vites kolu çevresini açtım. Bu işleri daha önce de yaptığım için 15 dakikamı almadı.
Teyp arkasındaki mavi sinyal kablosu:
Hiç kesme biçme yapmadım. İzole şekilde paralel aldım
Test kurulumu tamam. Herşeyi yerine geri koymadan test ettim.
Ses harika. Beni son derece tatmin etti. Teyp üzerindeki ekolayzırdan ses ayarlarını yaptıktan sonra içerisi benim için konser salonuna döndü.
Herşeyi geri toplamaya başladım.
Kabloları koltuk ısıtma enerji kablosunun yanından çıkarıp topladım.
Subwoofer da koltuk altına yerleşti.
Şimdilik yerine koydum. Koltuk altına sabitlemek için aparatlar kutu içinden çıkıyor ve çok pratik bir mekanizması var. Ben arka yolcuların ayak havalandırmasını engellemek istemediğim için kontraplaktan ufak bir ahşap tabla yapıp subwoofer'ı tabla üzerine sabitleyeceğim. Bunu da ilerleyen günlerde tamamlarım
%100 mutlu müşteri.
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Barış güle güle kullan...İşçilik ve anlatım gayet hoş olmuş eline emeklerine sağlık..keyifle baktım..Bezde bu ara yeni motorum Fazer 8'e söktak yeni imalatlar yapıyorum..yeni bir başlık açıp motorsiklet bölümünde yayınlayacam..Ses performansını merak ettim..sadece Sub mı veriyor...Mid seslerde alabiliyormusun..
Site Admin
- DERKMEN
- Albay
- Mesajlar: 5888
- Kayıt: 06 Ara 2011 11:26
- Konum: GÖKTÜRK / İSTANBUL
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Hey maşallah,
Tam neden haber vermediniz ki diyecektim "Othar garaj değil gibi geldi" son anda mekan
Eline sağlık Barış, ilk fırsatta ISLATALIM
Tam neden haber vermediniz ki diyecektim "Othar garaj değil gibi geldi" son anda mekan
Eline sağlık Barış, ilk fırsatta ISLATALIM
Facebook / Suzuki4x4Turkiye.com
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
- bbalta
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 1081
- Kayıt: 23 May 2013 14:13
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Hakan Abi, 40 - 150 Hz arası çalışıyor bu alet. Specler aha burada:Offroadpassion yazdı:Barış güle güle kullan...İşçilik ve anlatım gayet hoş olmuş eline emeklerine sağlık..keyifle baktım..Bezde bu ara yeni motorum Fazer 8'e söktak yeni imalatlar yapıyorum..yeni bir başlık açıp motorsiklet bölümünde yayınlayacam..Ses performansını merak ettim..sadece Sub mı veriyor...Mid seslerde alabiliyormusun..
http://www.pioneer-car.eu/eur/products/ ... ifications
Mid sesleri veremez. Mid sesleri benim öndeki Alpine Crossover'lar veriyor. Ses performansı olarak oldukça tatmin etti beni. Teyp'in nefesi ortada. Açıkçası şu anda canımı sıkan kalitesiz tek parça Navitech teyp kaldı. Onu da artık seneye falan uygun yollu bir Sony ya da Pioneer ile falan değişirim.
Memlekette hallettim bu sefer işleri. ÇEKTİM ARPA SUYUNU TAKTIM BUFIRI BEYA.DERKMEN yazdı:Hey maşallah,
Tam neden haber vermediniz ki diyecektim "Othar garaj değil gibi geldi" son anda mekan
Eline sağlık Barış, ilk fırsatta ISLATALIM
Barış Balta / 38
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
2005 Grand Vitara 1.6 AT 3K / Gently tuned.
Şişli / İstanbul
- setnogrom
- Uzman Çavuş
- Mesajlar: 666
- Kayıt: 26 May 2014 13:02
- Konum: Alibeyköy-İST
- İletişim:
Re: Suzuki Grand Vitara 1.6 3K 2005 - Yapım hikayesi
Eline sağlık maşallah güzel işler çıkartmışsın.
xx
xx
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir