SUZUKI VITARA RÖLANTI PROBLEMİ (JLX KASA)

SUZUKİ MOTOR HAKKINDA SORU VE PAYLAŞIMLAR

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Cevapla
ByBira
Mareşal
Mesajlar: 14776
Kayıt: 24 Oca 2010 20:44
İletişim:

Mesaj: # 258Okunmamış mesaj ByBira
26 Oca 2010 20:31

Bilgilendirme için teşekkür ederiz, ayrıca geçmiş olsun

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Mesaj: # 301Okunmamış mesaj Offroadpassion
26 Oca 2010 21:47

Hımm Sertan anlattıgın otomatik jiklenin Motor suyunu alamaması sonucu rölantiyi yüksek tutuması durumu.

Ustanın tutugu yerde Otomatik jikleye sıcak suyu taşıyan yer ;) buradaki tıkanıklık açılıp jikleye sıcaksu ulaşınca oda rolantiyi normale getirmiş.

Güzel bir hikaye, hepimzin başına gelebilir.
Site Admin

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Mesaj: # 302Okunmamış mesaj Offroadpassion
26 Oca 2010 21:49

Şimdi aklıma geldi...

Ek not olarak; LPG li araçlarda birçok hava hortum atlaması oldugu için 6 ay 1 yıl içinde çatlamalar olabilir, buda emiş manifoldunun fazla hava almasını sağlar, bu duruma Fakir karışım denir (Çünki hava artmış, yakıt normal seviyede kalmıştır.)

Dolaysıyla rölanti yine artar. Hortumlardaki çatlaklar giderilip emiş manifold basıncı normale dönünce Rölanti yine düşecektir.
Site Admin

Kullanıcı avatarı
sal yaylası
Er
Mesajlar: 28
Kayıt: 22 Oca 2010 12:38
Konum: ÇAMLIHEMŞİN
İletişim:

Mesaj: # 2614Okunmamış mesaj sal yaylası
15 Şub 2010 15:28

Geçen hafta Ankaradaydım . Benimde başıma geldi.
Rolantı algılayıcısını temizlettim. 2 gün sonra düzeldi.
Yalnız rölanti yüksek oldugu dönemde arazi vitesi atıyordu(4h pozisyonundan 2h ye kendiliğinden geçiyordu. 4l takviye konumunada geçmiyordu)
Usta bunun rölanti yüksekliğinden dolayı oldugunu söyledi.

Ne kadar ilgisi var bilmiyorum ama şu anda herşey normal.
Kemal ŞENOCAK
Çamlıhemşin
2000 Suzuki Vitara

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Mesaj: # 2660Okunmamış mesaj 4L
15 Şub 2010 23:14

Rölanti yüksekliği ile arazi şanzmanı farklı sorunlar ve noktalar içerir. Haliyle aracın 4H den 2H ye atması ve sonradan düzelmiş olması tesadüfü gelişmelerdir arada kurulabilecek bağlantı en iyi ihtimalle rezonanstan kaynaklanan bir etkileşimdir
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Cevapla

“SUZUKI MOTOR / SUZUKI ENGINE” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir