SUZUKI VITARA RÖLANTI PROBLEMİ (JLX KASA)
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
-
- Mareşal
- Mesajlar: 14776
- Kayıt: 24 Oca 2010 20:44
- İletişim:
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Hımm Sertan anlattıgın otomatik jiklenin Motor suyunu alamaması sonucu rölantiyi yüksek tutuması durumu.
Ustanın tutugu yerde Otomatik jikleye sıcak suyu taşıyan yer buradaki tıkanıklık açılıp jikleye sıcaksu ulaşınca oda rolantiyi normale getirmiş.
Güzel bir hikaye, hepimzin başına gelebilir.
Ustanın tutugu yerde Otomatik jikleye sıcak suyu taşıyan yer buradaki tıkanıklık açılıp jikleye sıcaksu ulaşınca oda rolantiyi normale getirmiş.
Güzel bir hikaye, hepimzin başına gelebilir.
Site Admin
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Şimdi aklıma geldi...
Ek not olarak; LPG li araçlarda birçok hava hortum atlaması oldugu için 6 ay 1 yıl içinde çatlamalar olabilir, buda emiş manifoldunun fazla hava almasını sağlar, bu duruma Fakir karışım denir (Çünki hava artmış, yakıt normal seviyede kalmıştır.)
Dolaysıyla rölanti yine artar. Hortumlardaki çatlaklar giderilip emiş manifold basıncı normale dönünce Rölanti yine düşecektir.
Ek not olarak; LPG li araçlarda birçok hava hortum atlaması oldugu için 6 ay 1 yıl içinde çatlamalar olabilir, buda emiş manifoldunun fazla hava almasını sağlar, bu duruma Fakir karışım denir (Çünki hava artmış, yakıt normal seviyede kalmıştır.)
Dolaysıyla rölanti yine artar. Hortumlardaki çatlaklar giderilip emiş manifold basıncı normale dönünce Rölanti yine düşecektir.
Site Admin
- sal yaylası
- Er
- Mesajlar: 28
- Kayıt: 22 Oca 2010 12:38
- Konum: ÇAMLIHEMŞİN
- İletişim:
Geçen hafta Ankaradaydım . Benimde başıma geldi.
Rolantı algılayıcısını temizlettim. 2 gün sonra düzeldi.
Yalnız rölanti yüksek oldugu dönemde arazi vitesi atıyordu(4h pozisyonundan 2h ye kendiliğinden geçiyordu. 4l takviye konumunada geçmiyordu)
Usta bunun rölanti yüksekliğinden dolayı oldugunu söyledi.
Ne kadar ilgisi var bilmiyorum ama şu anda herşey normal.
Rolantı algılayıcısını temizlettim. 2 gün sonra düzeldi.
Yalnız rölanti yüksek oldugu dönemde arazi vitesi atıyordu(4h pozisyonundan 2h ye kendiliğinden geçiyordu. 4l takviye konumunada geçmiyordu)
Usta bunun rölanti yüksekliğinden dolayı oldugunu söyledi.
Ne kadar ilgisi var bilmiyorum ama şu anda herşey normal.
Kemal ŞENOCAK
Çamlıhemşin
2000 Suzuki Vitara
Çamlıhemşin
2000 Suzuki Vitara
-
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 8310
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
- Konum: İSTANBUL
- İletişim:
Rölanti yüksekliği ile arazi şanzmanı farklı sorunlar ve noktalar içerir. Haliyle aracın 4H den 2H ye atması ve sonradan düzelmiş olması tesadüfü gelişmelerdir arada kurulabilecek bağlantı en iyi ihtimalle rezonanstan kaynaklanan bir etkileşimdir
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir