Bende bugün Suzukimi yıkadım. Ne var bunda demeyin bu yıllardır kendi ellerimle yıkadığım nadir arabalardan
Herşey belkide burada başladı. Ön kaputu açtım kaputun iç yüzeyi çamur, birazda motordan kaynaklandığını düşündüğüm siyahlık. Kovada deterjanlı su yapıp sünger ile tüm kaputu içten köpük köpük
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
yıkadım. Bu arada köpükler motorada damladı tabii baktım olmayacak geri kalanınıda motorun üzerine boca edip sünger parçalanana kadar her yerini temizledim.
(Çok mu boş kaldım ne ?) Bir güzel hortumla suyu döküp duruladım. Bastım kontağı çalıştı. 20-25 dk kadar gezinip aracı park ettim. 2-3 saat geçtikten sonra kontağa bastığımda araba çalışmadı
Hemen uzak danışma hattım (
bakın tele demiyorum yanlış anlaşılıyor ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) Çağları aradım. Kumanda paneli yada akünün amper düşüklüğünden olabileceği söyledi. Bu ön bilgi ile gelebileceğini düşündüğüm elektrik ustamı aradım.
( Bu usta milletide sorsan iş yok der, tam işin oluncada bir sürü işim var der.) Muhtemel şifre panelinde arıza olduğu bu saatde ilgilenemeyeceği vs. vs. Ardından bilgisine güvendiğim BMW servisi Mustafa ustayı aradım. Ondan daha ilginç bir fikir duydum. Hava filtresinin çektiği yere benzinli üstübü koyup öyle çalıştırmayı denememi söyledi.
Araçta elektrik var, korna çalıyor, ön panelde ışıklar yanıyor, şifre panelinde yeşil yapıp şifreyi kabul ediyor, marş basıyor.
Baktım ben bu işi beceremeyeceğim aracı iş yerimin bahçesine bırakıp çıktım bu satırları yazıyorum.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sorun öyle yada böyle düzelir, hem beyin fırtınası olsun hemde arayanlara fikir olması açısından buraya yazmak istedim.