bu pabuçları hakkaten giydirecen mi sen bu arabaya ?
benim acizane fikrim- sadece difin biraz daha yukarı kalksın diye arabanın çekiş gücünü- manevra yeteneğini bu kadar zorlamaya
ön düzeni-şanzımanı diffleri bu kadar limitlerini aşacak şekilde zorlamaya gerek yok derim..
daha mantıklı ebatta pabuşlarla çok daha çevik ve güçlü olacak olan zukiyi boşu boşuna hantalllaştıracaksın bence.
o resimdeki lastikleri 4- 5- 6 litre motorlu devler çeviriyor..
son trialde (isoff 17 mart yarışları) huma oto tarafından özene ve dünya para dökülerek hazırlanan muazzam bir disco2 vardı lacivert. tepeden tırnağa her türlü off road teknolojisi ile özenle dolduruldu- o senin lastikler gibi dev ayaklarla yarışa girdi, yanlış hatırlamıyosam sadece 1 ya da 2 kapı geçebildi. yarışın ertesi günlerinde de rekor bir paraya satışa koyuldu ve birkaç saat içinde HAVADA KAPILDI adeta...
arazide engel aşmak vs güzel, kaya tırmanışçısıysanız güzel olabilir ama o lastiği çamura gömme işini de düşünmelisin- 30" lastiği bile tam gömünce -çıkmaya çalışırken icabında aksı doğrayan vitara, o lastiği hayatta çıkaramaz derim boyunca gömülü çamurdan- kullanan bilen varsa yorum yapsın..
bir yılda alt takımda- aktarmada ellemedik kırmadık yer kalmaz bence..yakıttan hiç bahsetmiyorum bile- bu konuda çok kaygın olmadığını biliyorum çünkü.
ya da kırmadan kullanmak için caddede gezersin
SÜPER DE HAVALI OLUR- ŞAHSEN BEN İSTERDİM bununla günlük gezmek--ama asıl amacının dışına çıkmış olursun
kendi fikrimdir- sakın eleştiri kabul etme - zevk de senin araba da - son söz de..
hayırlısı olsun