94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

TAMAMLANMIŞ FOTOĞRAFLI ANLATIMLI YAPIM HİKAYELERİ

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Kullanıcı avatarı
reis67
Yüzbaşı
Mesajlar: 4046
Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
Konum: istanbul
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168527Okunmamış mesaj reis67
08 Nis 2013 17:32

VitaraCan yazdı:Aynen abi insan istiyo ama bi zamandan sonra bak bizim 2.5 ten sonra bu çok ağır kalıyo hatta şeytan dürtüp duruyo syt syt Sat bunu tekrar bi 2.5 al diye ama ne bileyim buna kıyamıyorum ama 2.5 te çok iyidi :roll: :roll: morgulus morgulus Ne yapıcaz :|
şeytanı dinle- 2.5 al, yüreğinin sesini dinle- vitarayı satmadan al morgulus morgulus

yeşillik durumun müsait değilse ikisinden birini dinlemek zorundasın ama fikrimi merak ediyorsan- şu an bindiğin araba jlx de son nokta bence... devam et...
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD

Kullanıcı avatarı
kaanka
MODERATOR
Mesajlar: 3617
Kayıt: 24 Eyl 2010 19:09
Konum: Amasya
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168536Okunmamış mesaj kaanka
08 Nis 2013 18:00

Hoca nokta paraya bakar araca bakmaz bence... ;) morgulus morgulus morgulus
Alper Kaan Ka...
Yaş / 41

Mitsubishi L200

Kullanıcı avatarı
ytseden
Er
Mesajlar: 16
Kayıt: 12 Mar 2013 10:53
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168539Okunmamış mesaj ytseden
08 Nis 2013 19:02

Yok aga yanlış anladınız ben hız yapalım demedim nerden nereye yaa :-o ben sadece uzun yolda gezinti durumunu sordum morgulus yanlış anlamara meydan verdiysek affola
Taylan SEDEN Samsun/Ankara Arh+
Yaş: 35

Kullanıcı avatarı
reis67
Yüzbaşı
Mesajlar: 4046
Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
Konum: istanbul
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168556Okunmamış mesaj reis67
09 Nis 2013 00:19

VitaraCan yazdı:Yok abi şeytanı dinlemicem bak az önce ustamın yanından geldim öyle şeyler düşündükki allah nasip ederde yaparsak 2.5 falan cırt kalıcak yanında ama ağır abi takılıp herşeyi zamanla ve zevkle yapıcaz ( Yeşilik kazandıkça ) morgulus morgulus Ve bugün bunu anladımki daha hiçbirşey yapmadık herşey yeni başlıyo :)
biri buna dur desin diyecem ama- nafile :?:
bu çocuk uslanmayacak yuhh

can, sahidenmilannoktakom da adanada bi tane turbo jlx var, modeli de seninkiyle aynı yanlış hatırlamıyorsam-

ara on- sor naaptın nası yaptın diye- turbo takacan vitaraya anlaşıldı morgulus morgulus
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168563Okunmamış mesaj Offroadpassion
09 Nis 2013 08:39

Ahaa Selçuk senn ne yaptın..buna Turbo felan denirmi morgulus morgulus gitti canım vitara yarın motor elde gelir abi söktüm..bunu diye morgulus morgulus

Bu arada forumda motor bölümünde bir yerde Suzuki Vitara Turbo Application uygulama başlığım vardı arayın bulun derim ;)
Site Admin

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168639Okunmamış mesaj fuatkara57
09 Nis 2013 20:39

VitaraCan yazdı:Abi o turbo benim 2 senedir aklımda da ben başka işler peşindeyim :P :P morgulus Ama dediğim gibi daha hiçbirşey yok ortada yeni başlıyorum :) Zaten nazar değdi birileri şaftta 1 tur boşluk var arka dif söküldü yapılıyo o bitsinnn accık daha yükselticem arabayı sonra malum yaz geldi üstüne port bagaj ve sisleride takıcam ağustos sıcaklarına kadar böyle gider sonraaaaaa ..... morgulus morgulus
Resim

Geçmiş olsun Can.
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168767Okunmamış mesaj fuatkara57
10 Nis 2013 21:44

Can hayal ediyorumda o lastikler çok yakışır.Ama sen yinede iyi araştır.Ukalalık olmasında yakıtın artıp araç güç kaybına uğrayabilir.Tabi bu işleri benden daha iyi bilen üstadlar var sitemizde.
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
gokhan5234
Kurmay Albay
Mesajlar: 6044
Kayıt: 21 Haz 2010 12:44
Konum: marmaris
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168784Okunmamış mesaj gokhan5234
11 Nis 2013 08:35

layn serserı gene ne yapıyon bakım benım nden haberım yok :P :P :P
Gökhan KARABIYIK
(yamaan )
Suzuki SAMURAİ NAMI diğer KOCA KAFA
Karaambar Gamyoncular dernegının eski ıkıncı uyesi
Muğla--marmaris yaş 33

Kullanıcı avatarı
DERKMEN
Albay
Mesajlar: 5888
Kayıt: 06 Ara 2011 11:26
Konum: GÖKTÜRK / İSTANBUL
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168800Okunmamış mesaj DERKMEN
11 Nis 2013 09:24

Kolay gelsin Can,
Bakalım bu sefer hangi aracın yanına çekip kıyaslayacaksın çok merak ettim morgulus morgulus
İş Makinesi olabilir mi morgulus morgulus morgulus
Facebook / Suzuki4x4Turkiye.com

Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA

Kullanıcı avatarı
kaanka
MODERATOR
Mesajlar: 3617
Kayıt: 24 Eyl 2010 19:09
Konum: Amasya
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168803Okunmamış mesaj kaanka
11 Nis 2013 09:28

Kolay gelsin Can, şu ekstra yükseltme işlemini de detaylı paylaşırsan seviniriz... ;) :)
Alper Kaan Ka...
Yaş / 41

Mitsubishi L200

Kullanıcı avatarı
reis67
Yüzbaşı
Mesajlar: 4046
Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
Konum: istanbul
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168942Okunmamış mesaj reis67
12 Nis 2013 23:47

bu pabuçları hakkaten giydirecen mi sen bu arabaya ?

benim acizane fikrim- sadece difin biraz daha yukarı kalksın diye arabanın çekiş gücünü- manevra yeteneğini bu kadar zorlamaya

ön düzeni-şanzımanı diffleri bu kadar limitlerini aşacak şekilde zorlamaya gerek yok derim..

daha mantıklı ebatta pabuşlarla çok daha çevik ve güçlü olacak olan zukiyi boşu boşuna hantalllaştıracaksın bence.

o resimdeki lastikleri 4- 5- 6 litre motorlu devler çeviriyor..
son trialde (isoff 17 mart yarışları) huma oto tarafından özene ve dünya para dökülerek hazırlanan muazzam bir disco2 vardı lacivert. tepeden tırnağa her türlü off road teknolojisi ile özenle dolduruldu- o senin lastikler gibi dev ayaklarla yarışa girdi, yanlış hatırlamıyosam sadece 1 ya da 2 kapı geçebildi. yarışın ertesi günlerinde de rekor bir paraya satışa koyuldu ve birkaç saat içinde HAVADA KAPILDI adeta...

:arrow: :arrow: arazide engel aşmak vs güzel, kaya tırmanışçısıysanız güzel olabilir ama o lastiği çamura gömme işini de düşünmelisin- 30" lastiği bile tam gömünce -çıkmaya çalışırken icabında aksı doğrayan vitara, o lastiği hayatta çıkaramaz derim boyunca gömülü çamurdan- kullanan bilen varsa yorum yapsın..

bir yılda alt takımda- aktarmada ellemedik kırmadık yer kalmaz bence..yakıttan hiç bahsetmiyorum bile- bu konuda çok kaygın olmadığını biliyorum çünkü.

ya da kırmadan kullanmak için caddede gezersin :idea: SÜPER DE HAVALI OLUR- ŞAHSEN BEN İSTERDİM bununla günlük gezmek--ama asıl amacının dışına çıkmış olursun

kendi fikrimdir- sakın eleştiri kabul etme - zevk de senin araba da - son söz de..

hayırlısı olsun
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168964Okunmamış mesaj fuatkara57
13 Nis 2013 21:16

Abi adamın yaşı genç.Vallahi ben ayak uyduramam kardeşime geçmiş bizden.
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
reis67
Yüzbaşı
Mesajlar: 4046
Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
Konum: istanbul
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 168968Okunmamış mesaj reis67
13 Nis 2013 21:44

VitaraCan yazdı:Abi morgulus morgulus morgulus
'' ya da kırmadan kullanmak için caddede gezersin SÜPER DE HAVALI OLUR- ŞAHSEN BEN İSTERDİM bununla günlük gezmek--ama asıl amacının dışına çıkmış olursun ''
İşte sırf bu yüzden koyuyorum bunları hafta içi bunlar hafta sonu 31 extremeler ile tam gaz :)
tamam oldu şimdi... 20 tane sağlam bijona ihtiyacın var sadece morgulus morgulus
ve rastgele bir bijon anahtarı yerine tork ayarlı profesyonel bijon sıkma al bir tane de..her seferinde aynı lezzette sıkılsın bijonların.

caddede bunlarla gezme fikrinde çok samimiydim- MUHTEŞEM OLUR- CIBILDAK GÖZLE KAYNAĞA BAKMIŞ ENAYİ GİBİ AKŞAM EVE GİDİNCE GÖZLERİ YANAR BUNU YOLDA FAZLA SEYREDENLERİN- BU açıdan sonuna kadr destekliyorum- YAP YAP YAP..

AMA ABİNİN TAVSİYESİNİ UNUTMA VE ASLA BU HALDE ARAZİYE GİRME- GİRERSEN DE
KALDIĞIN YERDEN AKSLARINLA DEĞİL- VİNÇİNLE ÇIK morgulus morgulus morgulus

haydi başarılar- mutlaka güzel resimle yükle- bekliyoruz..
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD

Kullanıcı avatarı
reis67
Yüzbaşı
Mesajlar: 4046
Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
Konum: istanbul
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169082Okunmamış mesaj reis67
15 Nis 2013 23:43

VitaraCan yazdı:Bu konudan önce pazar günü yaşadığım performans sonucu ve otomatikten son derece nefret ettiğim için bu lastik olayını birazcık ertelemeye karar verdim . Yani bu lastik parasını şanzımana harcıyorum ve aracı manuele çeviriyorum . Ama dediğim gibi sadece erteliyorum şu alet bi manuele dönsün yaza kadar üstünde 35 ler :) :) Ayrıca yükseltme olayı aynen devam ediyor fotoları zamanla yükleyeceğim :)
açsana biraz konuyu ? otomatik şanzıman sıkıntını yani.
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169201Okunmamış mesaj fuatkara57
16 Nis 2013 22:38

Can sen şanzımanı sökerken arabanı kirkoylada kaldırmazsın artık. :) Hatta bir adet merdiven de lazım olacak sana. :-o
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169205Okunmamış mesaj fuatkara57
16 Nis 2013 22:56

eğer sanzıman için çıkma düşünürsen ben ikitelli organizedeyim.senin için bakınabilirim.
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169207Okunmamış mesaj fuatkara57
16 Nis 2013 23:20

VitaraCan yazdı:Olur abi haber verirsen sevinirim . :)

Okey Can yarın soracam
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
reis67
Yüzbaşı
Mesajlar: 4046
Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
Konum: istanbul
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169208Okunmamış mesaj reis67
16 Nis 2013 23:26

VitaraCan yazdı: Aleti bugün söktük yarın parçaları yaptırmaya göndericez ve hesaplarımıza göre bir aksilik çıkmaz ise resimde belirttiğim bölge arası yüksekli 70 80 cm arası olucak :) :)
Resim
Bu işler bittikten sonra sırada manuel şanzıman var onuda yaptıkmı sezonu kapatırız diğer sezon için para biriktirmeye başlarız morgulus morgulus
can şöfer koltuğunu söküp eğer takacan galiba arabaya :) morgulus morgulus morgulus
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169276Okunmamış mesaj fuatkara57
17 Nis 2013 23:16

VitaraCan yazdı:Olur abi haber verirsen sevinirim . :)

Can Serkan Kara abinin yanına uğradım elinde sadece şanzıman vardı.Pedalından balatasına kadar başka şeyler yokmuş.Tahmini 2500 tl den bahsetti.kararını ver diğer çıkmacılara da uğrarım.tabi fiyat tahmini toplam fiyatı.
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169340Okunmamış mesaj fuatkara57
18 Nis 2013 19:58

VitaraCan yazdı:2500 TLmi yuhh yuhh yuhh yuhh morgulus morgulus morgulus morgulus morgulus
Ben 1 buçuğa buldumda pahalı geldi almadım abi ben 2500 tlyi komple a dan z ye sıfır toplar manuele çeviririm benim amacım para vermeden ben komple otomatiği vericem malum kişi kim olursa bana manueli vericek şuan 3 aday var listemde ama şuan yükseltme parçalarını bekliyorum o yüzden hiç uğraşamadım şuan normal hali ile kapının önünde yatıyor parçalar pazartesi gelicek pazartesi başlıcaz . :)

Vallahi ben bu işlerden pek anlamam belki buralar bursadan daha hesaplıdır diye düşündüm.Ama şanzımanla biten bir şey olmadığını duydum ben sadece fiyat sordum.Ama haklısın takas daha mantıklı.Öğrendiğim kadarıyla pedalı dahil lazımmış balata debraj felan......
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
fuatkara57
Onbaşı
Mesajlar: 194
Kayıt: 27 Oca 2013 21:19
Konum: İSTANBUL/BAŞAKŞEHİR
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169356Okunmamış mesaj fuatkara57
18 Nis 2013 22:56

VitaraCan yazdı:Bilmiyorum abi aklımda değişik şeyler var belki arabayı bile satabilirim bilmiyorum şu aralar çok karıştı herşey . Farklı düşünceler geldi aklıma ama bunada kıyamıyorum satmaya öyle kaldım ortada . :)
Sende haklısın ben söylediğim gibi bu konuda fazla bilgiye sahip değilim.herkezin bir tarzı var.mesela ben otomatik vitesi hiç sevmem.belki sende manueli sevmezsin.tabi yakıt farkı da var.eeee emeklerin de var.bence iyi araştır iyi düşün.ben yolum düşünce başka çıkmacılarada fiyat danışırım senin için. illa manuel dersen belkide en iyisi aracı değiştirmek.bu konuda daha iyi fikirleri olan ustalarımız var.onlar sana yardımcı olur.ayrıca senin şanzıman takas fikrinide sorarım.
Fuat KARA
yaş otuzbeş nokta beş yolun yarısından bir adım önde
1998 Grand VİTARA

Kullanıcı avatarı
ziyacanbayar
Er
Mesajlar: 74
Kayıt: 27 Tem 2012 23:32
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169374Okunmamış mesaj ziyacanbayar
19 Nis 2013 09:21

Bence bu kadar uğraşıyorsunuz hakkını vermek için önü sabit aksa çevirin tüm dertlerden kurtulun:)

Kullanıcı avatarı
othar
Ast Sub. Baş Çavuş
Mesajlar: 2244
Kayıt: 02 May 2012 01:08
Konum: Istanbul/Gokturk
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169400Okunmamış mesaj othar
19 Nis 2013 13:27

ziyacanbayar yazdı:Bence bu kadar uğraşıyorsunuz hakkını vermek için önü sabit aksa çevirin tüm dertlerden kurtulun:)
yine ben :) sabit aksın faydası nedir? yada farkı nedir?
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL

Kullanıcı avatarı
TARDUK
Ast Sub. Üst Çavuş
Mesajlar: 1481
Kayıt: 13 Mar 2011 23:59
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169413Okunmamış mesaj TARDUK
19 Nis 2013 16:08

bence daha fazlası bizdeki imkanlarla olmaz
her modif.. başkasını gerektiriyor oda ilave para demek
eksik yaparsak ya tat vermez yada bi tarafını kırar demek.
ha tam yaptık oda tat verirmi? bu parayı buna harcayacağıma şunu kullanırım
diyen çok olur..

Kullanıcı avatarı
ziyacanbayar
Er
Mesajlar: 74
Kayıt: 27 Tem 2012 23:32
İletişim:

Re: 94 JLX Yapım Aşamaları Japon Testeresi :)

Mesaj: # 169422Okunmamış mesaj ziyacanbayar
19 Nis 2013 19:55

Sabit aksın faydası çok çok daha esnek ön bölüm, çok daha zor kırılma, çok daha kolay yükseltme :) Bu arada olanaklı tabiki Bu sene izmire gelen Türkiye şampiyonasında yarışan vitaralardan birinin ön sabit aks. Bol bol incelemiştim.

Kilitli

“SUZUKI MODİFİKASYON VE YAPIM HİKAYELERİ” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir