Re: Suzuki 1.6JLX-3Kapı(91-Karbürator)Get, Kupa ve Muhtelif.
Gönderilme zamanı: 13 Nis 2014 22:42
Hayırlı olsun çok güzel olmuş
https://www.suzuki4x4turkiye.com/
abi ara sıra kontrol ediyorum şimdilik bir sorun yok ama en yakın zamanda dediğin gibi değiştiririm.Offroadpassion yazdı:Üstad eline sağlık güle güle kullan..Defransiyel üstündeki polyamid takoz zaman içinde ezilip oturma yapıyor.. sıktıkça kenarları eziliyor. Bu parçayı alüminyum yaptımıştım JLX varken, önerim alüminyumdan yapıp iyice sıkman yönünde olur. Polyamiti sıktıkça aşağı doğru ezilmeye devam eder, güvenilir değil.
Camur76 yazdı:Aynı aracı yapmış birisi olarak ;
-o uzatmalar orjinal amortisörü uzatmak için. Ben de monroe gazlı r19 amortisör kullandım. Tam artikülasyonda yaylar tamamen kapanacak ve açılacak kadar 2 tarafa da izin veriyor. Uzatma vidalarına da gerek kalmıyor. Yay çıkma gibi bir sorun yasamadım.
-beccenin ön aks kolları ile sol aks için ara flanşı da birlikte geliyor. Bu kolları ve sol flanşı bir şekilde becceden temin etmek şart gibi. Kolları imal ettirmek meşakkati, ince işçilik isteyen bir iş. Hazırı var, uğraşmayın derim.
-get yerine yay kullanın. Orjinal mercedes yayın tanesi 55 60 tl. Ben de 1 ayda oturdu ama çok iyi sonuç verdi. Hala biraz ( ama onun çözümünü yaza saklıyorum. Ya uygun fiyatı becce ön salıncak lazım ya da yayın altına açı düzeltecek bir parça yapacağım. Taktım ona yapınca resimleyeceğim. Yaylar w124 kasa olacak ve 3 tipi var. En hafif olan kasanınkini alın. Sanırım 200 benzinli olan en hafifi oluyor.
-ön amortisöre strut yani flanş yerine direk orjinal amortisörleri hem daha uzun çalışacak hem de mili orijinalinin 2katı kalın olacak şekilde modifiye ettirebiliyorsunuz Bostancı sanayi de. Böylece hem o parçayı yaptırma maliyetiniz ortadan kalkıyor hem de amortisörlerin sıfırlanmış, 30% sertleştirilmiş ve oldukça sağlam oluyor. Özdemir oto Suzuki Mustafa Usta yardımcı olur bu konuda bana o tavsiye etti ve süper oldu.
Mustafa bu konuda Selçuk Hoca' nın detaylı anlatımı var...Onun açtığı konuya ben de kendi uygulamalarımı koydum...Mercedes yayları ile aracın arkası biraz sert oluyor benden söylemesi...Ayrıca dikkat edilmesi gereken hususlar az değil...Bu konu başlığında hapsoldun birader...Linke bir göz at...Diğer yapım hikayelerine de bak...mustafayesillik yazdı:Camur76 yazdı:Aynı aracı yapmış birisi olarak ;
-o uzatmalar orjinal amortisörü uzatmak için. Ben de monroe gazlı r19 amortisör kullandım. Tam artikülasyonda yaylar tamamen kapanacak ve açılacak kadar 2 tarafa da izin veriyor. Uzatma vidalarına da gerek kalmıyor. Yay çıkma gibi bir sorun yasamadım.
-beccenin ön aks kolları ile sol aks için ara flanşı da birlikte geliyor. Bu kolları ve sol flanşı bir şekilde becceden temin etmek şart gibi. Kolları imal ettirmek meşakkati, ince işçilik isteyen bir iş. Hazırı var, uğraşmayın derim.
-get yerine yay kullanın. Orjinal mercedes yayın tanesi 55 60 tl. Ben de 1 ayda oturdu ama çok iyi sonuç verdi. Hala biraz ( ama onun çözümünü yaza saklıyorum. Ya uygun fiyatı becce ön salıncak lazım ya da yayın altına açı düzeltecek bir parça yapacağım. Taktım ona yapınca resimleyeceğim. Yaylar w124 kasa olacak ve 3 tipi var. En hafif olan kasanınkini alın. Sanırım 200 benzinli olan en hafifi oluyor.
-ön amortisöre strut yani flanş yerine direk orjinal amortisörleri hem daha uzun çalışacak hem de mili orijinalinin 2katı kalın olacak şekilde modifiye ettirebiliyorsunuz Bostancı sanayi de. Böylece hem o parçayı yaptırma maliyetiniz ortadan kalkıyor hem de amortisörlerin sıfırlanmış, 30% sertleştirilmiş ve oldukça sağlam oluyor. Özdemir oto Suzuki Mustafa Usta yardımcı olur bu konuda bana o tavsiye etti ve süper oldu.
Selamlar arabanın tam yaylanma mesafesi alamıyorum kullandıgım getler dolayısıyla ve bazı yerlerde buna gerek duydugumu düşünüyorum.
mercedes yaylarını kulllanmak istiyorum fakat anlamadıgım bir nokta var.
Ön yaylar için ön yayaları, ara yaylar için arka yaylarımı kullanıyoruz? yoksa tüm yaylar için mercedes ön yaylarımı kullanıcaz ?