2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: 93 Vitara 3dr Kaporta çürükler ve eksikler

Gönderilme zamanı: 27 May 2013 10:22
gönderen ozdemirbrs
sevgili kardeşim..

formu okudum benim bile kafam karıştı değilki seninde karışmasın..
araçlarımız günlük kullanımada uygun olan off road araçlarımı
yani dağda ormanda bel altına kadar suda kullanılan araçlarımız
araçlarımızın modellerine bakalım hiç biri 2012 model değil.
yeri geldimi bagırmaktan anası ağlıyor garibanların
bu araçlarımızda boya takıntısı neden..
2012 model bir ...... markanın bilmemne modelini alırken veya satarken boyaya hasara bak
bi tomar para dönüyor malın değerini bulsun diye bilirsin
yok araçımız 91 model 4X4 kullanılmış kaçıncı sahibi riskli trafiklerde kullanılmış (istanbul ankara izmir )
tabiki hasar olacak boya olacak önemli olan hasarın boyutu önden arkadan şase girmiş takla gibi agır hasarlı araçların alımı ve satımı zordur
ve değer kaybeder
ama vernik yanıgından araç tavanı boyanmış bı araçın takladan dolayı boyanmadıgı belli olur
direklere bakılır orjınal mastik aranır kaporta birleşim yerleri kontrol edilir boya değişde macun kalınlıgı ölçüler
bu gibi kontrollerde araçın boyası varsada alınıp alınmıyacagı belli olur etekteki tampondaki çamurluk içindeki işlemler çok önemli değildir.
hangi araçta ufaktan çarpma çizikten boyatma yokki..
şimdi araç sahipleri hasarlarını görüntülüyorlar ve sakılıyorlar buralardan karar veriyorlar

bence güzel bir boyacı bul ( o sana güzel bir kaportacı bulur ve önerir boyacılar kaportacıları seçerler ustasını ararlar yoksa kendileri ugraşır)
güzelcen çürügünü çarıgını göçügünü hallet sonrada boyat
AMA önce aracını detaylı resimle km sini önden arkadan üsten altan ( resim makinen tarih kaydı yapsın veya o günkü bir gazateyi kullan )
satarkende araçından emin ol değeri neyse o fiyatı biç, biri almak için çıkacaktır mutlaka

kolay gelsin

Re: 93 Vitara 3dr Kaporta çürükler ve eksikler

Gönderilme zamanı: 27 May 2013 13:27
gönderen countdown
bu boya takıntısını ben de pek anlamam, kendim için değil bilirsiniz ki piyasası için çekinceler.dediğiniz gibi araçlar zaten yıllarca çeşitli şartlara göğüs gererek bu günlere gelmiş. eski bir vosvocçu olarak benim gözümde hiç kıymeti yoktur bu boya değişen ırt zırt işlerinin. yeter ki yine yazmışsınız şasesi şusu busunda ileri derece hatalar olmasın. tabi bunlar bir kenara yapılan işin kaporta boyanın iyi olması önemli bu yüzden de iyi bir araştırayım dedim.

teşekkür ederim.