Correl Plastik Dodik - Montaji
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
- yuzen_adam
- Asteğmen
- Mesajlar: 2470
- Kayıt: 25 Oca 2010 22:06
- Konum: İSTANBUL/MALTEPE/ALTINTEPE
- İletişim:
Re: Correl Plastik Dodik - Montaji
Herşey Correl dodik için
Suzuki way of life...
Koray Yamacı 1986
İstanbul Maltepe Altıntepe
A Rh(+)
1999 Grand Vitara 2.5 v6
Koray Yamacı 1986
İstanbul Maltepe Altıntepe
A Rh(+)
1999 Grand Vitara 2.5 v6
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Correl Plastik Dodik - Montaji
Tabi sattın dodikleri, içini doldurmaya çalışıyoruz şimdi
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
- oktyunus
- Er
- Mesajlar: 56
- Kayıt: 25 Eki 2012 15:04
- Konum: Istanbul
- İletişim:
Re: Correl Plastik Dodik - Montaji
ben imzadan yeni yakaladım seni dusunmekteyim , 5 jant orjinal benim 235/75 r15 ile senin takım ve 215/85 r16 arası gezmekteyimyuzen_adam yazdı:İstedikten sonra janttan bol ne var yahu
16 lık jant ile konfigurasyon
1. ekstradan bir jant daha bulmam gerekecek , 5 jant satmıyor kimse , sahibinden den iki kişiyle daha konustum -
2. fiyat iyi, sagolasın +
3. estetik konusu, subjektif , alınma yok; jant cirkin , sekil itibariyle -
4. 16 lık lastikler daha pahalı
5. 16 lık konfigürasyonla daha ekonomik uzun cevreli, dar izli lastik secenegin var , r15 bu kesinlikle yok en fazla bulabileceğin 215/80 r15 degeri
15 lik devam
1. orjinal jantlar kalır , daha yakısıklı +
2. zaten oldurdu , 235 takar devam ederim, cebimi kurutur (kafası karısan not; 235 lik lastikle yukseklikte sadece %4 kazanırken , genilsiğiniz %10 artıyor 75 degerinde, yani kesinlikle daha ekonomik degil)
Benim hesabimdaki +2000 lira ile kac km fazla giderim , onu hesaplamaya calısırsam canım sıkılcak , degerler net degilken.
Aksama kadar bildiririm
Vitara 1.6 JLX / 3 dr, Piaggio Mp3, Vespa ET4
- oktyunus
- Er
- Mesajlar: 56
- Kayıt: 25 Eki 2012 15:04
- Konum: Istanbul
- İletişim:
Re: Correl Plastik Dodik - Montaji
Biraz bakındım, onerilen jant genişliği 6-7,5 olmasına ragmen 235/75 r15 olcusunu 15x5,5 da kullananlar oldukca memnunlar, duruma gore hava basıncı ile daha cok oynayabildiklerinden bahsediyorlar vs.othar yazdı:yuzen_adam yazdı:İstedikten sonra janttan bol ne var yahu
arası siyahlı olan doner gibi gözüken jant 5.5 inç genişlikte ve et degeri 0. bu arada offset olması için - değerde olmalı jant. + olduğunda jant daha içerde durur. Ama +5 çok büyük bir rakam diil 5mm demek zaten. 1 inç spacerlar la kullanıldığında lastikler 2cm dışarda kalır, toplamda 4cm iz genişliği artmış olur orjinaline göre..oktyunus yazdı: Bi soru daha bizdeki orjinal arası siyahlı bu celik jant ın offset degeri neydi, +2 miydi ? spacer ı da cıkartabiliriz, gonderdiğin linkteki gibi +5 degerli bir jant bulursak ? Tesekkurler
Benim şuanda kullandığım jantlar 6 inç genişlikte orjinaller onlarda +10 et değeri var. Toplamda 3cm iz genişliğim artmış durumda 5cm yerine, spacer kullanıyorum yinede dodiklerle birlikte biraz içerde kalıyorlar. Şehir içi için ideal oluyor o ayrı.. Arazide kullandığım jantlarda ise et -13 + 25mm spacer var =3,8cm toplamda 7.6cm iz genişliğim artmış oluyor ve dodiklerle tam sınırda oluyor, arazide yinede cama bazen çamur gelebiliyor.
Problem su ki, 235 lastik 28.9 olcude stepneye sıgar mı , bunun arastırmasındayım
Vitara 1.6 JLX / 3 dr, Piaggio Mp3, Vespa ET4
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Correl Plastik Dodik - Montaji
benim stepnede 7x15 jant -13ET ve 30 lastik var, stepne bağlantı saplamalarını biraz yukarı alarak ve yer değiştirerek tampona ve kapıya değmeden gayet rahat duruyor. Gerçi artık tampon yok ama olsun sığar yani
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir