Correl Plastik Dodik - Montaji

TAMAMLANMIŞ FOTOĞRAFLI ANLATIMLI YAPIM HİKAYELERİ

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Kullanıcı avatarı
yuzen_adam
Asteğmen
Mesajlar: 2470
Kayıt: 25 Oca 2010 22:06
Konum: İSTANBUL/MALTEPE/ALTINTEPE
İletişim:

Re: Correl Plastik Dodik - Montaji

Mesaj: # 231929Okunmamış mesaj yuzen_adam
03 Tem 2015 11:51

Herşey Correl dodik için morgulus
Suzuki way of life...

Koray Yamacı 1986
İstanbul Maltepe Altıntepe
A Rh(+)
1999 Grand Vitara 2.5 v6

Kullanıcı avatarı
othar
Ast Sub. Baş Çavuş
Mesajlar: 2244
Kayıt: 02 May 2012 01:08
Konum: Istanbul/Gokturk
İletişim:

Re: Correl Plastik Dodik - Montaji

Mesaj: # 231931Okunmamış mesaj othar
03 Tem 2015 11:58

Tabi sattın dodikleri, içini doldurmaya çalışıyoruz şimdi morgulus morgulus
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL

Kullanıcı avatarı
oktyunus
Er
Mesajlar: 56
Kayıt: 25 Eki 2012 15:04
Konum: Istanbul
İletişim:

Re: Correl Plastik Dodik - Montaji

Mesaj: # 231940Okunmamış mesaj oktyunus
03 Tem 2015 15:15

yuzen_adam yazdı:İstedikten sonra janttan bol ne var yahu morgulus
ben imzadan yeni yakaladım seni :) dusunmekteyim , 5 jant orjinal benim 235/75 r15 ile senin takım ve 215/85 r16 arası gezmekteyim

16 lık jant ile konfigurasyon
1. ekstradan bir jant daha bulmam gerekecek , 5 jant satmıyor kimse , sahibinden den iki kişiyle daha konustum -
2. fiyat iyi, sagolasın +
3. estetik konusu, subjektif , alınma yok; jant cirkin , sekil itibariyle -
4. 16 lık lastikler daha pahalı
5. 16 lık konfigürasyonla daha ekonomik uzun cevreli, dar izli lastik secenegin var , r15 bu kesinlikle yok en fazla bulabileceğin 215/80 r15 degeri

15 lik devam
1. orjinal jantlar kalır , daha yakısıklı +
2. zaten oldurdu , 235 takar devam ederim, cebimi kurutur (kafası karısan not; 235 lik lastikle yukseklikte sadece %4 kazanırken , genilsiğiniz %10 artıyor 75 degerinde, yani kesinlikle daha ekonomik degil)

Benim hesabimdaki +2000 lira ile kac km fazla giderim , onu hesaplamaya calısırsam canım sıkılcak , degerler net degilken.

Aksama kadar bildiririm :)
Vitara 1.6 JLX / 3 dr, Piaggio Mp3, Vespa ET4

Kullanıcı avatarı
oktyunus
Er
Mesajlar: 56
Kayıt: 25 Eki 2012 15:04
Konum: Istanbul
İletişim:

Re: Correl Plastik Dodik - Montaji

Mesaj: # 231943Okunmamış mesaj oktyunus
03 Tem 2015 17:23

othar yazdı:
yuzen_adam yazdı:İstedikten sonra janttan bol ne var yahu morgulus
morgulus morgulus
oktyunus yazdı: Bi soru daha bizdeki orjinal arası siyahlı bu celik jant ın offset degeri neydi, +2 miydi ? spacer ı da cıkartabiliriz, gonderdiğin linkteki gibi +5 degerli bir jant bulursak ? Tesekkurler
arası siyahlı olan doner gibi gözüken jant 5.5 inç genişlikte ve et degeri 0. bu arada offset olması için - değerde olmalı jant. + olduğunda jant daha içerde durur. Ama +5 çok büyük bir rakam diil 5mm demek zaten. 1 inç spacerlar la kullanıldığında lastikler 2cm dışarda kalır, toplamda 4cm iz genişliği artmış olur orjinaline göre..

Benim şuanda kullandığım jantlar 6 inç genişlikte orjinaller onlarda +10 et değeri var. Toplamda 3cm iz genişliğim artmış durumda 5cm yerine, spacer kullanıyorum yinede dodiklerle birlikte biraz içerde kalıyorlar. Şehir içi için ideal oluyor o ayrı.. Arazide kullandığım jantlarda ise et -13 + 25mm spacer var =3,8cm toplamda 7.6cm iz genişliğim artmış oluyor ve dodiklerle tam sınırda oluyor, arazide yinede cama bazen çamur gelebiliyor.
Biraz bakındım, onerilen jant genişliği 6-7,5 olmasına ragmen 235/75 r15 olcusunu 15x5,5 da kullananlar oldukca memnunlar, duruma gore hava basıncı ile daha cok oynayabildiklerinden bahsediyorlar vs.
Problem su ki, 235 lastik 28.9 olcude stepneye sıgar mı , bunun arastırmasındayım
Vitara 1.6 JLX / 3 dr, Piaggio Mp3, Vespa ET4

Kullanıcı avatarı
othar
Ast Sub. Baş Çavuş
Mesajlar: 2244
Kayıt: 02 May 2012 01:08
Konum: Istanbul/Gokturk
İletişim:

Re: Correl Plastik Dodik - Montaji

Mesaj: # 231945Okunmamış mesaj othar
03 Tem 2015 17:37

benim stepnede 7x15 jant -13ET ve 30 lastik var, stepne bağlantı saplamalarını biraz yukarı alarak ve yer değiştirerek tampona ve kapıya değmeden gayet rahat duruyor. Gerçi artık tampon yok ama olsun sığar yani ;)
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL

Cevapla

“SUZUKI MODİFİKASYON VE YAPIM HİKAYELERİ” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir