Suzuki XL7 2.0TD Güç Testi Chip Tuning Öncesi ve Sonrası

SUZUKI GRAND VITARA XL7 2.0 HDI

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Cevapla
Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Suzuki XL7 2.0TD Güç Testi Chip Tuning Öncesi ve Sonrası

Mesaj: # 153074Okunmamış mesaj oguz1134
20 Haz 2012 03:15

Suzuki XL7 2.0TD Güç Testi Chip Tuning Öncesi ve Sonrası Suzuki XL-7 2.0 TD Güç Testi Chip Tuning Öncesi ve Sonrası
Suzuki XL7 2.0TD Power Test Before and After- Suzuki XL-7 2.0 TD Power Test Before and After

Resim

:arrow: bundan ne anlaşılıyor yorum bekliyorum.. :?: :!:

ilk 98 verdi..düzelttik ... :arrow: 108 fabrik verisini yakaladık :arrow: chip tunıngden sonra aynı kagıda 3. ölçümü yaptık nerden nereye geldigini görmek için.. ;)

:arrow: cok dalgalı olan ilk bozuk ve verimsiz hali ve ilk 2 ölçm cizgıieri karışmasın diye kalemle bazı yerlerine kertiriz kondu ..

:arrow: chip tunıngden sonra kac eşek oldu.. :?: bilebilen varmı.. :idea: 10 numaralık uzman sorusu.. morgulus

üstüne tıklayn resim büyüyor.. ;)

>> http://i444.photobucket.com/albums/qq16 ... CF1836.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
En son oguz1134 tarafından 20 Haz 2012 23:54 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
izogrand
Mareşal
Mesajlar: 13889
Kayıt: 15 Haz 2010 00:44
Konum: istanbul
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153091Okunmamış mesaj izogrand
20 Haz 2012 09:43

150 Beygiri bulduk demeyin sakın
İzzet Mağden (A rh+) / Yaş : 47.184
Kağıthane-İSTANBUL
Toyota Hilux 1992 2.8 LN106 *** GOLYAT***
Ben dostlarımı hiç satmadım! Çünkü; ya beş para etmez çıktılar, ya da paha biçilemez.
.

Kullanıcı avatarı
camouflage
Ast Sub. Baş Çavuş
Mesajlar: 1882
Kayıt: 16 Haz 2010 15:43
Konum: Bolu
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153098Okunmamış mesaj camouflage
20 Haz 2012 10:46

Maksimum 120 verildiğini duymuştum. Hatta Zor Yollarda kullanılanlara 110 verilmiş, bir süre sonra egsozun kara tren moduna geçtiğini "duymuştum". Bakınız duymuştum diyorum, görmedim :)
İlhami ÖZDEMİR
BOLU Resim
Mecnun tatsaydı Suzuki sevgisini, severmiydi Leyla zillisini.
2006 2.0 Grand Vitara JLX-AL AT
Resim

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153106Okunmamış mesaj oguz1134
20 Haz 2012 11:30

chip tunıngci ile arkadaş olduk zaten müşteri gibide degilim..mekanında..peşin şunu söyledim..>> kara dumansız << istiyorum..ekonomi peşinde de degilim gerekirse yakıtı azcık arttırabilirsin dedim..biraz bozuldu..onu acemiler yapar ..dedi..! ben yanlış adreste degilim..sen işine bak dedim..de ayar tuttu morgulus

kıl olduğumu biliyor o da kıl oldu mecburen .. ;) yapmadan önçe bir dip gaz yapıp kara dumanım varmı baktı kotrol etti ..abi önçeden varsa sonra sen yaptın demeyesin diye bir bakayım dedi ve yoktu zaten.. :idea:

topkapı cevizlibagda az daha devirecektim.. yuhh hafif bir virajı 1. viteste 5000 cevirip 2 ledim ve sol virajda sag arkadan saldı (spin attı ) direksiyonu kontra verip gazı dipledim..topladı sonra ters tarafı saldı ..ona kontra falan derken arac bu işlere müsait degil cok yumuşak bir süspansiyona sahip oldugu icin..lodos yemiş ada vapuru hesabı bir saga bir sola yatmaya başladı..4 teker üstünde tutmakta oldukca zorlandım.öyle bir tepkiyi beklemiyordum.. :!: boş bulundum.. :!: resmen s..tım. morgulus morgulus :arrow: şu an WRC.modunda. ;)

büyük lastiği ayna mahrutisiz cevittirip iyi gitsin ..in peşindeyim..

beygir artışı nı bilemediniz..ve bu işe ben el attıysam beni o rakamlar kesmez onuda tiyo vereyim. morgulus
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
izogrand
Mareşal
Mesajlar: 13889
Kayıt: 15 Haz 2010 00:44
Konum: istanbul
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153136Okunmamış mesaj izogrand
20 Haz 2012 13:30

Ne dersunnn :roll: :roll: :roll: şakamı :?:
İzzet Mağden (A rh+) / Yaş : 47.184
Kağıthane-İSTANBUL
Toyota Hilux 1992 2.8 LN106 *** GOLYAT***
Ben dostlarımı hiç satmadım! Çünkü; ya beş para etmez çıktılar, ya da paha biçilemez.
.

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153322Okunmamış mesaj oguz1134
21 Haz 2012 02:08

:arrow: ne demişler dinamometrede eşek ölçtürmenin bile bir usulü vardır..! o kagıda bakıp bilemiyorsanız..? söyleyin usulünü gösterelim..avcı gibi atmayın..

fabrika verisi
Güç
80 (109)KW (hp) / 4000 RPM

Tork
270/1750 Nm / devir




bilgi tecrübe ile birleşince ortaya iyi şeyler cıkar diye biliriz..>> yanlış...

şimdi size başka bir olay anlatayım sonra buna dönelim ..

XL-7 benim 2. mazotlum olur..ilk mazotlu ile 1,5 yıl önce tanıştım. mitsubishi cold dizel./ 1,5 hacim../ 3 piston..! / 95 beygir fabrika verisi beygiri var..
ufak ,,minik ama karamürsel sepeti degil hesabı..chiptuning işini araştırdım bir deneyeyim dedim..begenmezsen para almam diyenini buldum ve yaptırdım..
sonuç harıka ötesi..

% 57 + güç aldım oran olarak

52 beygir + olarak aldım .

147 beygirlik sonuç..biri söylese inanmam şaka derim..olmaz diyede idda bile ederim..
Resim
http://i444.photobucket.com/albums/qq16 ... CF1834.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


bu ilk tecrübem oldugu için 2 hatam oldu..

1-) o kagıt buruşturulmazmış tekrar ölçüm yapılabilmesi için..ruhsatın içine koymazsamda kaybolup gidecekti..napim..

2-) chip tuningden önce kaç eşekti arac 4-5 yaşında ve 120bin km de idi ..80-90 beygirmiydi..yoksam 95 mi? bu 147 e 80 den mi cıktı bilemiyorum .içim içimi yiyiyor niye önceden ölçmedim diye..zamanı geri almak yok tabii..


mercedes firması mitsubishide %37 paysahibi ve patron konumunda..smart ismi ile sattıgı tüm araclar mitsubishi motorludur..cold ile aynı yerde hollandada üretilirler..dizelin üretimine mercedes burnu'nu sokmuş ve mercedes motor kullanmış üretimde..turbo amerikalı..ıhı..marka,,şanzıman ise efsane marka getrag yalnızca porche,ferrari bmw m5 de vs. cok extrem ve cok pahalı araclarda cıkar bu marka şanzıman..
aynı yerde volvonun 40 seriside üretilir..ayrıca..benim cold japon dan başka herşey kısacası..sadece ismi japon..

>> dinamometre sonucundan sonra tuningciye ugrayıp teşekküre gitmiştim..evragı gösterdim..o da bana degil mercedese teşekkür et demişti..ben yoktan var etmedim..olanı ortaya döktüm demişti kulagımada küpe idi zaten.

xl - 7 td de tecrübemi konuşturdum önceden ölçtürdüm..(..... yada malum oldu..) fabrika verisi altında cıktı..sorunları giderip tunıngciye gittim aslanlar gibi ama sonuç malesef hüsran..-1 kilowat aldım sonuçta..

fırın aynı fırın..kebabcı aynı kebabcı o vakit tutmayan ne..>> biri kuzu eti ..digeri kart sıgır eti..derim..

xl-7 td de tuning sonrası..ben beygir aldım diyen (kara dumansız) trıvırı marka olmayan bir dinamometre'de sonuç alsın derim..

sonuç >> 1. vites +12 / 2. vites +7 / 3. vites +8 / 4. vites -1 KW .................x 1,36 = eşek güçü

sonuçta sadece 4. vites son sürate bakılır..digerleri benim uydurmamdır..alt devirlerde iyileşme viteslerde uzama var fena olmadı ama ortada beygir yok..gören varmı..

üstten 65 kw nin cizgisine cıkmış..alttan da 15 e inmiş 2 deger toplanıp 80 kw sonuçu bulunuyor..usul bu..

derdimi anlattım ben buna büyük lastik takıcam derfransiyel oranlarıla oynamadan bana bir 20 beygir biyerlerden bul içine koy dedim.. ben onu yapmıyorum dedi..cok istiyorsan yaparım ama yagı 5000 de degişmen lazım biraz daha dikkatli olman lazım dedi ama bir şeyler olursa benide tanımıyacan dedi..yakıtı + turboyu acarız dibine kadar illede tutturursan dedi caydım..

:idea: :arrow: PSA'nın RHW kod lu motorunda alt devirler muheşem iyi ama tuning işini yemedi 1... 1850 kiloluk araca da sankim azcık ufak geliyor şahsi kanaatim.. :roll:
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
Krm
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 1141
Kayıt: 30 Ağu 2010 14:12
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153359Okunmamış mesaj Krm
21 Haz 2012 14:05

Oğuz abi ilk değerlerden anladığım kadarıyla ya 60 ya da 70 eşek gücü aldın sanırım morgulus Ama belirteyim o kağıttan anlamam ben morgulus
Kerem Sarımehmetoğlu /1990
Suzuki Vitara JLX
İstanbul
B Rh (-)

Kullanıcı avatarı
izogrand
Mareşal
Mesajlar: 13889
Kayıt: 15 Haz 2010 00:44
Konum: istanbul
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153412Okunmamış mesaj izogrand
21 Haz 2012 23:03

Oğuz bey ben şimdi karıştım , yanlama manlama yapıyorduk spinler atıyorduk ne oldu bizim beygirler :roll: :roll: :roll: psikolojik beygirmiydiler yani :roll: :roll: morgulus
İzzet Mağden (A rh+) / Yaş : 47.184
Kağıthane-İSTANBUL
Toyota Hilux 1992 2.8 LN106 *** GOLYAT***
Ben dostlarımı hiç satmadım! Çünkü; ya beş para etmez çıktılar, ya da paha biçilemez.
.

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153436Okunmamış mesaj 4L
22 Haz 2012 00:22

ben de anlamadım yaw nası oldu şimdi iyi mi kötü mü, tırıwırı mı. Yada lastik dönecek mi morgulus
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 153866Okunmamış mesaj oguz1134
24 Haz 2012 01:35

izogrand yazdı:Oğuz bey ben şimdi karıştım , yanlama manlama yapıyorduk spinler atıyorduk ne oldu bizim beygirler :roll: :roll: :roll: psikolojik beygirmiydiler yani :roll: :roll: morgulus
atl devir ve viteslerde bayagı bir canlandı..ama dinamometrede tık yok.. :idea:
4L yazdı:ben de anlamadım yaw nası oldu şimdi iyi mi kötü mü, tırıwırı mı. Yada lastik dönecek mi morgulus
anladı isem arap kadri olayım.. morgulus

:idea: :arrow: geneksel tamirci mantığımla yaklaştım olaylara olmadı pes ettim..misal..üstünden bir buji cıkar hemen aynısını alır takarız ve budur deriz.. morgulus hiç katoloğdan netten vs den bunun orjınali ne imiş demeyiz.. :roll:
Resim
derdim burada benimki sorunlu ve çözemiyom..
egr valfinden gelen hortumu takip ettim..ortadaki mavi fişli selonoide geliyordu beyinde bu zımbırtıyı tetıkleyıp ac kapa yaptıgından ortadakinin valfini yeniledim..hortumunu körledim..ve egr arızam tarıh olması lazım..ama olmadı..ve ben tılt oldum..bu arada.. :!:

:arrow: selonoid valf demek elektırikli musluk demek..elektırıği verince ucuna ne baglı ise o hava yada su elektırık verince akar..vermessen akmaz kapatır musluk.. :idea:

rölelerde ters kontak acık röle denilen bir olay var..bu musluklarda tes muslukmuş.. :idea: :idea: ;) devamlı acık..elektirik verince kapalı..imiş..kurcalarken keşfettim..

tuning yapılırken ecu üzerinden egr iptali yaptırdım..gene egr arızası veriyor..yaww olmayan şey arıza verirmi akıl mantık iptal ooldu bende..tık yok.. :(

sonra bir kac egr yolu daha var dedi yaklaşık 8-10 yerden sildi ecu dan hala arıza eger de diye lambası yanıyor.. yuhh yuhh

amerikadan tamir cd si getirdim.incelemeye vaktim olmadı..+parca ile ilğili bir cd daha alıçam.. :roll:

arkadaımda bosch un sistemle ilğili tamir programları var çöreklendim ona..siyah fşli olan egr imiş bendekinde hortumu karıştırıp mavi fişli olan turbonunki ile karıştırmış..rizeli laz abiler ..onlarada buradan selamlar bu arada........ syt ..4 lü boğaz kelebeginin mantıgını anlakta zorlandım..hatta anlamamıştım.. :idea: morgulus ben bunu turbo ile orantılı içeriye hava alıyor veriyor diye tahminlerim olmuştu.. ;)
4lü bogaz kelebegi sistemdeki adı 2. egr diye geciyor..o ibni de egr imiş.. morgulus

ecudan iptal edilen egr sistemi valflerin kontak acıkken devamlı devrede olmasını saglıyor..o valflerde uzun süre devrede kalınca parmak degmeyecek kadar..ısınıyorlar..şimdi gidif egr off ları ecu üstünde on yaptırmam da gerekli..

cok eski pejocu adamlarım var onlara ugradım 406 ile aynı egr varmış 200 tl çıvarı imiş..olmazsa alıp takam en sonunda pes edecem..

:arrow: bu rhw kodlu psa mıdır..pezo motorumdur..ne ....harika +cok kolay ve güzel bi makina her kapıya şart bi tane tavsiye ediyorum ..diyemiyecem.. yuhh syt
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 154514Okunmamış mesaj 4L
28 Haz 2012 11:29

oğuz abi, egr performansı etkiler. Bu arızalı olduğu için tuning görünmüyor olabilir. Yazılım ile egr iptal etmişsin, şöyle bir şey söyleyeyim, 2004 e kadar astra vctralarda egr arızası verdiğinde hiç kaçarı yok değişmesi gerekiyor. Tech 2 ile araca bağlandığımızda (opel için geçerli) 2004 kadar astraları vectraları egryi silsen bile sonuç vermiyor ama 2004 den sonrakilerde cihaz ile egr iptalini yapabiliyoruz. Demem odur ki pejo opel vosvos bunların hepsi birbirinin aynısı. XL7 de de benzer bir şey olabilir, beyinden silse bile fiziki bağlantıları buna izin vermiyor olabilir. Eğer tespitin kesin ise EGR yi değiş sorun bitsin. 216 5752943 ü arayıp Ercanı iste burçak otodan çağlar verdi telefonunu de birden ordan fiyat al abi. Pejocudurlar
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 154556Okunmamış mesaj oguz1134
28 Haz 2012 23:08

4L yazdı:oğuz abi, egr performansı etkiler. Bu arızalı olduğu için tuning görünmüyor olabilir. Yazılım ile egr iptal etmişsin, şöyle bir şey söyleyeyim, 2004 e kadar astra vctralarda egr arızası verdiğinde hiç kaçarı yok değişmesi gerekiyor. Tech 2 ile araca bağlandığımızda (opel için geçerli) 2004 kadar astraları vectraları egryi silsen bile sonuç vermiyor ama 2004 den sonrakilerde cihaz ile egr iptalini yapabiliyoruz. Demem odur ki pejo opel vosvos bunların hepsi birbirinin aynısı. XL7 de de benzer bir şey olabilir, beyinden silse bile fiziki bağlantıları buna izin vermiyor olabilir. Eğer tespitin kesin ise EGR yi değiş sorun bitsin. 216 5752943 ü arayıp Ercanı iste burçak otodan çağlar verdi telefonunu de birden ordan fiyat al abi. Pejocudurlar
maslak aksiyon'un 2-3 sokak altında paris pejo var enver ve dursun 20 senelik dostlarım .gecen bi ugradım durumu anlattım tüp şeklindeki egr 'ler pejoda iptal olmaz abi dediler..hımmm..dedim ;)
406 ile aynı imiş 200.tl cıvarı imiş..ellerinde yoktu bir ara ugrayıp taktıracam..
ford ve pejoda aynı model motorlarda.. :!: ford'da>>kızdıma bujisi veya rölesi arıza yazarsa ecu 'ya öldürsen calışmazmış.. ;) pejo'da ise 0 km bile alsan hep ecuda kızdırma bujisi ve rölesi arızalıdır diye arıza kaydedermiş.. ;) :idea: mahsursursuz..kullanıma devam edilirmiş.. ;) :!:
gereksiz teferruat makinası :arrow: RHW. sistemde 2 egr var selonoid kumandalı.. :roll:
bosch denen firma bunun tüm crdi sistemini yapmış ve psa ya vermiş al tak kullan demiş.. ;) kts tamir bölümüne göre ortadaki mavi fişli selonoid..turbo yazıyor.. :roll: hortumları düzeltince kamyon gibi oluyor,,daha fena chip tunıng uctugu gibi anında arac 75 beygır gibi falan oluyor..bosch ..bu işi bilmiyor..yada yalan söylüyor olacak hali yok..ama benim halim de ortada ;) :?:

bugün beyinciye gidip 10 ayrı noktadan off atırdığım ecu'yu 10 yerden tekrar on yaptırdım..tüm egr lerim devrede egr 1 in selonoidi yeni vakum bölümü tarafımdan hortumdan körlendi ..ama sonuc kamyondan kötü performans..hortumlaıı ters yaptım eskisi gibi egr 1 i turboya..turbonunkini egr 1 e..şimdi canavar ..ama ters.. yuhh

Abdullah kardeşimin tavsiyesi üzerine garmin marka oyunçaklar almıştım ebayden bu gün geldi taktım ve cok işime yaramaya başladı ..kendisine burdan bir teşekkür.. :)

canlı degerleri veriyor..artık hararet göstergesi ,aküvoltajı vs,,için aracı kesip biçmeyecem..en az 3 gösterge takmayı planlamıştım ..akü..elimde var ölçüsan,hararet elimde var vdo,,iyide mekanik güvenilir bobst saati alıp cuk 3 üne bir bi şekil yapacaktım..bunlar hurdalığımda demirbaşa yazdım.. morgulus garmin sayesinde.. :)

hortumlar selonoidler standart yerlerinde iken turbo basıncım..max. :arrow: 0,4 bar gözler garminde.. :roll: ;) arac tırdan kötü.. :(

hortumlara takla attırıp ters baglıyorum gözler garminde.. max.turbo basıncım :arrow: 1,7 bar ;) :arrow: xl-7 wrc modunda pilot kendini juha kankunen sanıyor..mutluluktan ucuyor.. morgulus morgulus her şey ters iken bu araba neden düzgün gidiyor..anladımsa arap olayım. yuhh

şu naylondan selonoidlerde beni taklaya getirdi üfleyince geciren benim bildiğim..elektirik verince kapatır..bunlar yarım acık.. :arrow: elektirik verince tam acık.. yuhh yok böyle bir şey akıl mantık ben komple yalama oldum hiç bişiden çakmaz pert duruma getirdi..beni..ya..inanmıyorum..gercek ve ben ortadayım.. yuhh
:arrow: bazı tipler vardır mekanlarına yazı asar >zoru hemen yaparız..imkansız biraz zaman alabilir..<..onlara döndüm.. morgulus
bi arabayı yürütmek bu kadarmı zor olur.. :?:
selonoidlerinde derdini beynimin içinde buldum.. :idea: egr nin vakum körüğü patlayınca tüm boru hortum ve selonoidler kurum cekmiş eksozdan taze taze hepside içlerine yapışık ve bulaşık durumda onlara ulrasoniç ses dalgalı bi temizlik yaptırıp ya bozup atacam..yada adam olacklar..benle oynadıkları yetti canıma.. :roll: yuhh
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
ABDULLAH
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 918
Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 154562Okunmamış mesaj ABDULLAH
29 Haz 2012 08:13

oguz1134 yazdı:
4L yazdı:oğuz abi, egr performansı etkiler. Bu arızalı olduğu için tuning görünmüyor olabilir. Yazılım ile egr iptal etmişsin, şöyle bir şey söyleyeyim, 2004 e kadar astra vctralarda egr arızası verdiğinde hiç kaçarı yok değişmesi gerekiyor. Tech 2 ile araca bağlandığımızda (opel için geçerli) 2004 kadar astraları vectraları egryi silsen bile sonuç vermiyor ama 2004 den sonrakilerde cihaz ile egr iptalini yapabiliyoruz. Demem odur ki pejo opel vosvos bunların hepsi birbirinin aynısı. XL7 de de benzer bir şey olabilir, beyinden silse bile fiziki bağlantıları buna izin vermiyor olabilir. Eğer tespitin kesin ise EGR yi değiş sorun bitsin. 216 5752943 ü arayıp Ercanı iste burçak otodan çağlar verdi telefonunu de birden ordan fiyat al abi. Pejocudurlar
maslak aksiyon'un 2-3 sokak altında paris pejo var enver ve dursun 20 senelik dostlarım .gecen bi ugradım durumu anlattım tüp şeklindeki egr 'ler pejoda iptal olmaz abi dediler..hımmm..dedim ;)
406 ile aynı imiş 200.tl cıvarı imiş..ellerinde yoktu bir ara ugrayıp taktıracam..
ford ve pejoda aynı model motorlarda.. :!: ford'da>>kızdıma bujisi veya rölesi arıza yazarsa ecu 'ya öldürsen calışmazmış.. ;) pejo'da ise 0 km bile alsan hep ecuda kızdırma bujisi ve rölesi arızalıdır diye arıza kaydedermiş.. ;) :idea: mahsursursuz..kullanıma devam edilirmiş.. ;) :!:
gereksiz teferruat makinası :arrow: RHW. sistemde 2 egr var selonoid kumandalı.. :roll:
bosch denen firma bunun tüm crdi sistemini yapmış ve psa ya vermiş al tak kullan demiş.. ;) kts tamir bölümüne göre ortadaki mavi fişli selonoid..turbo yazıyor.. :roll: hortumları düzeltince kamyon gibi oluyor,,daha fena chip tunıng uctugu gibi anında arac 75 beygır gibi falan oluyor..bosch ..bu işi bilmiyor..yada yalan söylüyor olacak hali yok..ama benim halim de ortada ;) :?:

bugün beyinciye gidip 10 ayrı noktadan off atırdığım ecu'yu 10 yerden tekrar on yaptırdım..tüm egr lerim devrede egr 1 in selonoidi yeni vakum bölümü tarafımdan hortumdan körlendi ..ama sonuc kamyondan kötü performans..hortumlaıı ters yaptım eskisi gibi egr 1 i turboya..turbonunkini egr 1 e..şimdi canavar ..ama ters.. yuhh

Abdullah kardeşimin tavsiyesi üzerine garmin marka oyunçaklar almıştım ebayden bu gün geldi taktım ve cok işime yaramaya başladı ..kendisine burdan bir teşekkür.. :)

canlı degerleri veriyor..artık hararet göstergesi ,aküvoltajı vs,,için aracı kesip biçmeyecem..en az 3 gösterge takmayı planlamıştım ..akü..elimde var ölçüsan,hararet elimde var vdo,,iyide mekanik güvenilir bobst saati alıp cuk 3 üne bir bi şekil yapacaktım..bunlar hurdalığımda demirbaşa yazdım.. morgulus garmin sayesinde.. :)

hortumlar selonoidler standart yerlerinde iken turbo basıncım..max. :arrow: 0,4 bar gözler garminde.. :roll: ;) arac tırdan kötü.. :(
Abi güle güle kullan Garmın'leri. Diğer konularda keşke kafamız bassa da bir şey yazsak, ama ancak okumakla yetiniyoruz. Allah kolaylık versin.
hortumlara takla attırıp ters baglıyorum gözler garminde.. max.turbo basıncım :arrow: 1,7 bar ;) :arrow: xl-7 wrc modunda pilot kendini juha kankunen sanıyor..mutluluktan ucuyor.. morgulus morgulus her şey ters iken bu araba neden düzgün gidiyor..anladımsa arap olayım. yuhh

şu naylondan selonoidlerde beni taklaya getirdi üfleyince geciren benim bildiğim..elektirik verince kapatır..bunlar yarım acık.. :arrow: elektirik verince tam acık.. yuhh yok böyle bir şey akıl mantık ben komple yalama oldum hiç bişiden çakmaz pert duruma getirdi..beni..ya..inanmıyorum..gercek ve ben ortadayım.. yuhh
:arrow: bazı tipler vardır mekanlarına yazı asar >zoru hemen yaparız..imkansız biraz zaman alabilir..<..onlara döndüm.. morgulus
bi arabayı yürütmek bu kadarmı zor olur.. :?:
selonoidlerinde derdini beynimin içinde buldum.. :idea: egr nin vakum körüğü patlayınca tüm boru hortum ve selonoidler kurum cekmiş eksozdan taze taze hepside içlerine yapışık ve bulaşık durumda onlara ulrasoniç ses dalgalı bi temizlik yaptırıp ya bozup atacam..yada adam olacklar..benle oynadıkları yetti canıma.. :roll: yuhh
Grand Vitara XL-7 2.0TD

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: xl-7 td güc testi chip tuning öncesi >ve sonrası..!

Mesaj: # 154587Okunmamış mesaj 4L
30 Haz 2012 05:35

bence egryi değiş, hortumbağlantılarını da ters çevir ve bak yakıt, güç, çekiş hararet, duman normalse kurcalama kullan . Belki senden önce elleyen yanlış toplamıştır . Bunlar bizim memlekette olmayacak şeyler değil. Geçenlerde 28 plaka bir transporter geldi gergi vekayışı değişeceğiz söküp numune ile gittim toptancıya , T4 dedim , istediğim parçaları verdi ama arabadan çıkan ile adamın verdiği kataloğun parçaları değişik. Meğer adam gergiyi kütüğü ile beraber değişmiş, değişik bir kayış takmış, gerginin kütüğünün ayaklarının birini doldurup başka yerdenn ayak yapmış.... diyeceğim odur ki mevcut hali de yanlış olup yanıltabilir.
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

Cevapla

“SUZUKI GRAND VITARA XL7 2.0 HDI” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir