Suzuki Grand Vitara XL-7 TD REVİZYON & MODİFİYESİ
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Oğuz abi yeni paraların hayırlı olsun..o sibop itecekleri ne hale gelmiş yaw motorda en zayıf, en narin yer gibime geldi, bölye olurmu
Site Admin
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Oğuz abi yeni paraların hayırlı olsun.. sag ol çok teşekkür ederim..yalnız bulamadım cepte yada bankada yok.. bide yerini söylesen
iticilerin boynu yamulunca kasıp calıştıgı yuvayı dışa doğru patlatıp kapağı pert ediyor.. 16 adetten bende düz 3 tane zor çıkarmış.. revizyon ettiğimde yeniledim..
cok minikler bence daha iri tasarım edilmeli idiler..derim..Fransız abilerede teessüf ederim bukadan dandik ürettiklerinden dolayı...ama öncesi yurdum insanı yanlış yag koymuş da az basınç tan şişememiş de yamulmuş olabilir..bundan dolayı kapağı değişen bi araç biliyorum..benimkide direkten döndü.. conta değişimi yada şu yada bu sebepten kapağı sökülen her rhw motorun iticilerine bakılmalı derim..kapağı bozan 100binde benimki 250 binde..onuda altına not düşeyim..
iticilerin boynu yamulunca kasıp calıştıgı yuvayı dışa doğru patlatıp kapağı pert ediyor.. 16 adetten bende düz 3 tane zor çıkarmış.. revizyon ettiğimde yeniledim..
cok minikler bence daha iri tasarım edilmeli idiler..derim..Fransız abilerede teessüf ederim bukadan dandik ürettiklerinden dolayı...ama öncesi yurdum insanı yanlış yag koymuş da az basınç tan şişememiş de yamulmuş olabilir..bundan dolayı kapağı değişen bi araç biliyorum..benimkide direkten döndü.. conta değişimi yada şu yada bu sebepten kapağı sökülen her rhw motorun iticilerine bakılmalı derim..kapağı bozan 100binde benimki 250 binde..onuda altına not düşeyim..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Bir "Ç" harfi nelere kadir abicim
Bu arada motorun parçalarının, itici gibi ara ve yardımcı elemanların kendi yuvasını kırması parçalaması cidden kötü bir tasarım demek...Ülenn Isuzu nasıl bir milyon Km yapıyor arkadaş..yok abi bu fransızın ne, etine nede sütüne,....yayım....ötü ne, yapacakları motorda arabada 5 para etmez..okaa Yanlışmı söylüyorum..
İngilizin motoru ters, verimsiz, Fransızın saçma sapan, Alman ve Japon ise çıtır çıtır sorunsuz, al tepe tepe bin..Beğenmediğimiz kore malı Hyundai /Kia'nın alt serileri, Getz bile şirketde insan gibi kullanılmamasına rağmen, kazalara rağmen 250000Km yol yapıyor ve tık demiyor.. Fransızmı...yok abi...etinedesütünede..
Bu arada motorun parçalarının, itici gibi ara ve yardımcı elemanların kendi yuvasını kırması parçalaması cidden kötü bir tasarım demek...Ülenn Isuzu nasıl bir milyon Km yapıyor arkadaş..yok abi bu fransızın ne, etine nede sütüne,....yayım....ötü ne, yapacakları motorda arabada 5 para etmez..okaa Yanlışmı söylüyorum..
İngilizin motoru ters, verimsiz, Fransızın saçma sapan, Alman ve Japon ise çıtır çıtır sorunsuz, al tepe tepe bin..Beğenmediğimiz kore malı Hyundai /Kia'nın alt serileri, Getz bile şirketde insan gibi kullanılmamasına rağmen, kazalara rağmen 250000Km yol yapıyor ve tık demiyor.. Fransızmı...yok abi...etinedesütünede..
Site Admin
- ABDULLAH
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 918
- Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
- Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Abilerim 7 yıl aradan sonra dizele dönüşüm ayrıca turbo-dizeli ilk kullanışım olduğumdan bazı sorularım var.
Turbo araçlarda genel bilgi stop etmeden önce turbo milinin yavaşlaması-yağsız çalışmaması için 1 dk kadar beklemek gerektiğidir. Peki bu mutlak şart mıdır, mesela yolculuğun son 1-2 dk'sı 1500 devir civarı sürülse zaten turbo yavaşlamış olur mu, dolayısıyla beklemeden stop edilir mi?
XL-7 de maximum tork 270 nm- 1750 devir olarak biliniyor. Bu bilgi, turbo en verimli 1750 devirde çalışır anlamında mıdır?
Motor yükü nedir, galiba tork ile ilgili bir kavram . Bizim Garmın cihazlarda motor yükü diye bir gösterge var, % olarak değer veriyor, mesela rolantide %20 civarı gösteriyor gaza basmayla %50-70.... gibi artıyor. Bu değer nasıl yorumlanmalıdır?
Turbo araçlarda genel bilgi stop etmeden önce turbo milinin yavaşlaması-yağsız çalışmaması için 1 dk kadar beklemek gerektiğidir. Peki bu mutlak şart mıdır, mesela yolculuğun son 1-2 dk'sı 1500 devir civarı sürülse zaten turbo yavaşlamış olur mu, dolayısıyla beklemeden stop edilir mi?
XL-7 de maximum tork 270 nm- 1750 devir olarak biliniyor. Bu bilgi, turbo en verimli 1750 devirde çalışır anlamında mıdır?
Motor yükü nedir, galiba tork ile ilgili bir kavram . Bizim Garmın cihazlarda motor yükü diye bir gösterge var, % olarak değer veriyor, mesela rolantide %20 civarı gösteriyor gaza basmayla %50-70.... gibi artıyor. Bu değer nasıl yorumlanmalıdır?
Grand Vitara XL-7 2.0TD
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
1 dk kadar beklemek gerektiğidir bu şehir efsanasidir.. doğrudur ama bu kadarı değil.. turbo boş biyere üflemiyorki fırıl fırıl dönsün.. turbo devamlı balon şişirme modunda gibi ,, işi motora yediğinden fazla havayı vermek.. tam kontağı kapatacağın an turbodan çıkan intercoolere giren hortumu söküp boşa bırak..stop et mil 5 dakika kendi halinde döner..
park ederken fazla devir vermeden park edersen rölantide 10<>20 saniye yeterlidir..benzinli tubosunun devri daha fazladır.. benzinli ralli aracının turbosu cok daha devirlidir.. falan filan..
tüm benzinli vitara sülalesi 4000 devir altında tork vermez..motorun dizaynınla ilğili bir olay..gazlamassanda düşük devirde çekmez..
commonrail dizeller de geneli 2250 devir gibi tork verirler..
bizdeki RHW kodlu motor torku 1750 devirden itibaren başlar vermeye..dizaynıyla ilğili..en güzel yeri.. beygiri yok barim torku olsun..
turbo 2000 devirde inceden..2500 de ve sonrası hissedilir bi şekilde doldurup aracı asılır hale getirir..bunu garminden görmen lazım..
Motor yükü nedir= onu bende bilmiyorum.. hayal gücünü kullanacan.. elm 37 mi bir tanesi begiri torku vs..hepsiçini söylüyor.. o da işin palavra kısmı..
beygir tekerin yere verdiği kuvvetten tekerlekten ölçülür..tork motorun krank miline bağlanan zımbırtılarla labaratuar ortamında felan ölçülür bilirim..her önüne gelen torku ölçemez..bildiğim..bu konuda az fransızım..
park ederken fazla devir vermeden park edersen rölantide 10<>20 saniye yeterlidir..benzinli tubosunun devri daha fazladır.. benzinli ralli aracının turbosu cok daha devirlidir.. falan filan..
tüm benzinli vitara sülalesi 4000 devir altında tork vermez..motorun dizaynınla ilğili bir olay..gazlamassanda düşük devirde çekmez..
commonrail dizeller de geneli 2250 devir gibi tork verirler..
bizdeki RHW kodlu motor torku 1750 devirden itibaren başlar vermeye..dizaynıyla ilğili..en güzel yeri.. beygiri yok barim torku olsun..
turbo 2000 devirde inceden..2500 de ve sonrası hissedilir bi şekilde doldurup aracı asılır hale getirir..bunu garminden görmen lazım..
Motor yükü nedir= onu bende bilmiyorum.. hayal gücünü kullanacan.. elm 37 mi bir tanesi begiri torku vs..hepsiçini söylüyor.. o da işin palavra kısmı..
beygir tekerin yere verdiği kuvvetten tekerlekten ölçülür..tork motorun krank miline bağlanan zımbırtılarla labaratuar ortamında felan ölçülür bilirim..her önüne gelen torku ölçemez..bildiğim..bu konuda az fransızım..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Abi sen turbo pervanesini büyüttün veya büyük turbo vs koydun sonuç ne oldu.. Mantıken içeri daha çok hava bastın sonuç değiştimi, nedir son durumun..oguz1134 yazdı:...bizdeki RHW kodlu motor torku 1750 devirden itibaren başlar vermeye..dizaynıyla ilğili..en güzel yeri.. beygiri yok barim torku olsun..
turbo 2000 devirde inceden..2500 de ve sonrası hissedilir bi şekilde doldurup aracı asılır hale getirir..bunu garminden görmen lazım..
Site Admin
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
netten okumayla falan olmuyo bu iş ,,sanayilerde şu ara her türlü ustayla geyik yapıyorum.. alageyik olmama az kaldı..
araba bana göre fena değil mükemmel değilse bile..sende kullandın yürüyo iyi dedin..di.. bosch marka dinamometre ise 30 beygirin yok kayıp diyo 110 değil şu an..80 eşekmiş..
yakıtım düştü..11,3 yakıyor..fabrika verisi 10,3 ... 29,5'' lastik takılı %10 gibi farkı var..o kadarda fazla yakıyo..o kadarda fazla km yapıyor cap farkından..
%10 büyük lastik.. %25 beygir kaybına sebeb verirmi işi bu noktada çözemedim..
dinamometrecinin dediği turbo barın 2,3 olacak seninki 1,8 diyor.. buda egr ile alakalı çins işler daha oralara gelemedim yavaş yavaş..
müzik sisteminle uğraşıp biraz kafamı dağıtayım dedim yüzüme gözüme bulaştı.. 13 cm hoparlör yerine 16,5 mid takayım dedim..ön cam inince mıknatısa çarpıyor..
araba bana göre fena değil mükemmel değilse bile..sende kullandın yürüyo iyi dedin..di.. bosch marka dinamometre ise 30 beygirin yok kayıp diyo 110 değil şu an..80 eşekmiş..
yakıtım düştü..11,3 yakıyor..fabrika verisi 10,3 ... 29,5'' lastik takılı %10 gibi farkı var..o kadarda fazla yakıyo..o kadarda fazla km yapıyor cap farkından..
%10 büyük lastik.. %25 beygir kaybına sebeb verirmi işi bu noktada çözemedim..
dinamometrecinin dediği turbo barın 2,3 olacak seninki 1,8 diyor.. buda egr ile alakalı çins işler daha oralara gelemedim yavaş yavaş..
müzik sisteminle uğraşıp biraz kafamı dağıtayım dedim yüzüme gözüme bulaştı.. 13 cm hoparlör yerine 16,5 mid takayım dedim..ön cam inince mıknatısa çarpıyor..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- reis67
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4046
- Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
abi korkarım sen o hoparlörü takmakta kararlısın- 4 tane mittibişi canter kapısı alıp takacan en sonunda suzukiye
ilgiyle ve zevkle takipteyiz abi...
ilgiyle ve zevkle takipteyiz abi...
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
- TARDUK
- Ast Sub. Üst Çavuş
- Mesajlar: 1481
- Kayıt: 13 Mar 2011 23:59
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
reis67 yazdı:abi korkarım sen o hoparlörü takmakta kararlısın- 4 tane mittibişi canter kapısı alıp takacan en sonunda suzukiye
ilgiyle ve zevkle takipteyiz abi...
benim bildiğim Oğuz bey yapar:)
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
3,5 cm yüksekliğe sahip minik mıknatıslı ,kagıt helva kılıklı..orijinal hoparlörleri.. onlar şimdi çöp..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- DERKMEN
- Albay
- Mesajlar: 5888
- Kayıt: 06 Ara 2011 11:26
- Konum: GÖKTÜRK / İSTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Arkası yarın gibin olmuş
Oğuz Abi, biz Türk Milleti olarak reklamları pek sevmeyiz.
Heleki uzun olursa
Oğuz Abi, biz Türk Milleti olarak reklamları pek sevmeyiz.
Heleki uzun olursa
Facebook / Suzuki4x4Turkiye.com
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
benim kocamanın ön camlarıda sizdekilerden az daha kocaman az da agır.. bir de fitillerden sorunlu idi bir kaç kez ustaya gittim riça minnet yalvarma vs üstüne birde yaptıramamıştım..bu modeller böyle yapcak bişiyok.. adam yağdanlıkla 2<>3 damla yag sıkıp düzeltmişti para da almayıp düzelmişti üstelik..
ama fitili söküp camı söküp ben işi ele alınca kökten çözdüm şıkır şıkır çalışan camlar..1 senedir çektiğim eziyet bitti artık cam açması kapaması cok da keyif veriyor bana..
ustadan çektiğimi kimseden çekmedim.. artık yıldım yavaş yavaş elimin +aklımın erdiği yerleri ben parmaklayacam..
aracın termostatı el ayak girmeyen yerde intercooler sökülünce altından çıkıyor..üstünde tüm pejolarda olduğu gibi hava alma sibobu var..bundan hava almak zor ilerde sorun olur diye üstüne minik bi delik delip taktık..dizelin çalışma sıcaklığı olan 90<>95 derecelere kış ayların da hiç çıkamıyor olması..yaz aylarında ise cok gec ısınması sorununu başıma açtı.. kışın 60<>70 derecelerde kullandım öne de karton koydum..yaz geldi.80 gibi oldu ama asla 90 üstü değil di..
yaz geldi yakıtım birden normale döndü.. çekişim iyileşti.. termostat böyle iyi bari hararet derdim olmaz diye yorumlamış devam etmiştim..
sanayi deki ustalarla yaptığım geyiklerle bir şey öğrendim..soğuk motorda enjektör jikle modunda çalışır ve verimli olmazmış...
şimdi motor sıcaklığını normal düzeye getirip..enjektörlerin sağlıklı çalışmasını gözlemliyecem..neyle bosch kts den geri dönüşlere bakarak..
önümüzdeki hafta kerosen bulup depoya atıp enjektörleri temizleyecem..termostatı degişecem ve egr yi parmaklıyacam.
15 gün tırmaladım 4 hoparlör ü anca taktım kapılara istediğim sesten uzak bir ses veriyorlar şimdilik , teybin kendi çıkışlarınla ve izalasyon olmadığından dır dedim ..kafaya takmadım şimdi motoru bi adam edeyim yazılımınla bile oynayacam..bitirmeden bırakmıyacam..
ama fitili söküp camı söküp ben işi ele alınca kökten çözdüm şıkır şıkır çalışan camlar..1 senedir çektiğim eziyet bitti artık cam açması kapaması cok da keyif veriyor bana..
ustadan çektiğimi kimseden çekmedim.. artık yıldım yavaş yavaş elimin +aklımın erdiği yerleri ben parmaklayacam..
aracın termostatı el ayak girmeyen yerde intercooler sökülünce altından çıkıyor..üstünde tüm pejolarda olduğu gibi hava alma sibobu var..bundan hava almak zor ilerde sorun olur diye üstüne minik bi delik delip taktık..dizelin çalışma sıcaklığı olan 90<>95 derecelere kış ayların da hiç çıkamıyor olması..yaz aylarında ise cok gec ısınması sorununu başıma açtı.. kışın 60<>70 derecelerde kullandım öne de karton koydum..yaz geldi.80 gibi oldu ama asla 90 üstü değil di..
yaz geldi yakıtım birden normale döndü.. çekişim iyileşti.. termostat böyle iyi bari hararet derdim olmaz diye yorumlamış devam etmiştim..
sanayi deki ustalarla yaptığım geyiklerle bir şey öğrendim..soğuk motorda enjektör jikle modunda çalışır ve verimli olmazmış...
şimdi motor sıcaklığını normal düzeye getirip..enjektörlerin sağlıklı çalışmasını gözlemliyecem..neyle bosch kts den geri dönüşlere bakarak..
önümüzdeki hafta kerosen bulup depoya atıp enjektörleri temizleyecem..termostatı degişecem ve egr yi parmaklıyacam.
15 gün tırmaladım 4 hoparlör ü anca taktım kapılara istediğim sesten uzak bir ses veriyorlar şimdilik , teybin kendi çıkışlarınla ve izalasyon olmadığından dır dedim ..kafaya takmadım şimdi motoru bi adam edeyim yazılımınla bile oynayacam..bitirmeden bırakmıyacam..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
aracın renginden mi ne. polarbear hiç arkamdan eksik olmuyor..
aracı aldıgımdan beri 1 yıldır v kayış sistemine ayar tutturamadım.
1 nolu olan var voswagencide.. serviste 400 tl ..2 ve 3 numaralar 350..tl..serviste...4 numaralı olan 400 tl..serviste...ve şiparişle geliyor..dolar kuru:1.8 iken ..şimdi 2 tl..
2-3 numara 6 kanallı biz onun 7 kanallısını taktık..arkadan uymadı pulla besledik hoş olmadı ..taktığımız 1 numara yalpaladı çinliymiş..4 numaranın iç rulmanı tornacıda değişti..takılan kayışı yandan ip çıkarttırdı içime sinmedi..2. çiye 1 numarayı alman ruville marka aldım..2 ile 3 ü ameliyat ettim iç rulmanını degiştim.tekrar kayışı degiştim continenrtal.marka gözüme sert geldi daha yumuşagını bulamadım.. kayışı 1 hafta kullanamadım sabah soğukken cayırdıyor sonra ses kesiliyordu..kıl adamın kayışı nasıl olur .. kıl gibi paramparca oldu..2 saat ugraşmaya eski çikanı taktım..düştüm tamirçi yollarına sen oradan kıymıklar trigerin arasına gir.. nasıl girdiyse sente atlat ben i yolda bırak ..geri kaydırdım site kapısı kapatmışız ileri al dediler marş motorunla ileri aldım..en büyük hata imiş..çalışmayan motoru çalıştırmaya kalmak.immobilizer kendini korumaya alırmış..şimdi birde beynim oldu..içinden immo iptal edilecek..
tüm bunların sebebi 2 ve 4 numaranın arkasında pul varmış..bu pullar olmayınca eksenden kacıp kayış ve rulman bozuyormuş..gec oldu ama ögrendim..
aracı aldıgımdan beri 1 yıldır v kayış sistemine ayar tutturamadım.
1 nolu olan var voswagencide.. serviste 400 tl ..2 ve 3 numaralar 350..tl..serviste...4 numaralı olan 400 tl..serviste...ve şiparişle geliyor..dolar kuru:1.8 iken ..şimdi 2 tl..
2-3 numara 6 kanallı biz onun 7 kanallısını taktık..arkadan uymadı pulla besledik hoş olmadı ..taktığımız 1 numara yalpaladı çinliymiş..4 numaranın iç rulmanı tornacıda değişti..takılan kayışı yandan ip çıkarttırdı içime sinmedi..2. çiye 1 numarayı alman ruville marka aldım..2 ile 3 ü ameliyat ettim iç rulmanını degiştim.tekrar kayışı degiştim continenrtal.marka gözüme sert geldi daha yumuşagını bulamadım.. kayışı 1 hafta kullanamadım sabah soğukken cayırdıyor sonra ses kesiliyordu..kıl adamın kayışı nasıl olur .. kıl gibi paramparca oldu..2 saat ugraşmaya eski çikanı taktım..düştüm tamirçi yollarına sen oradan kıymıklar trigerin arasına gir.. nasıl girdiyse sente atlat ben i yolda bırak ..geri kaydırdım site kapısı kapatmışız ileri al dediler marş motorunla ileri aldım..en büyük hata imiş..çalışmayan motoru çalıştırmaya kalmak.immobilizer kendini korumaya alırmış..şimdi birde beynim oldu..içinden immo iptal edilecek..
tüm bunların sebebi 2 ve 4 numaranın arkasında pul varmış..bu pullar olmayınca eksenden kacıp kayış ve rulman bozuyormuş..gec oldu ama ögrendim..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- DERKMEN
- Albay
- Mesajlar: 5888
- Kayıt: 06 Ara 2011 11:26
- Konum: GÖKTÜRK / İSTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Oğuz Abim,
Polarbear olmuş mu sana Pullarbear
Geçmiş olsun demekten başka dilim kelam eylemiyor...
Polarbear olmuş mu sana Pullarbear
Geçmiş olsun demekten başka dilim kelam eylemiyor...
Facebook / Suzuki4x4Turkiye.com
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
Deniz ERKMEN Yaş / 32
Göktürk / İSTANBUL
Mitsubishi L200 2009 Instyle AT
KARAKTERİM VE TAVRIMI BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYINIZ
KARAKTERİM KİM OLDUĞUMLA İLGİLİDİR; TAVRIM "SİZİN" KİM OLDUĞUNUZLA
-
- Er
- Mesajlar: 1
- Kayıt: 09 Ara 2013 15:54
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
merhaba;
yazılarınızı merakla okudum. çok güzel bilgilere yer vermişsiniz. emeğinize sağlık. acizane birkaç sorum olacak.
bende 2006 td xl7 var. erzurumun soğuğunu az çok tahmin edersiniz. -30, -40 dereceleri görmekteyiz. aracı -10 derecenin altında çalıştırdığımda arka koltuğun oralardan bir zırıltı sesi geliyor. tahminen yakıt pompasından kaynaklanıyor. hava soğuyunca yakıt katılaştığı için böyle bir durumla karşılaştığımı söylediler. tavsiyeler üzerine içerisine her ne kadar PO donma engelleyici mazot katkısı, kerosene (gazyağı) katsam da zırıltı azalmadı. fakat hava ısınınca zırıltı kesiliyor. suzukinin -30 a dayanamayacak kalitesizlikte bir mazot pompası ürettiğini düşünmek yerine, mazot pompamın arızalandığını düşünmeyi tercih ediyorum. benimle aynı kanaatte misiniz? bu pompanın modelinden bahsetme imkanınız var mı ve peugeot gibi araçlarda kullanılan muadil ürün var mı. tr de ucuz bulabilir miyiz?
bir diğer sorum da gözü çıkası turbo ile ilgili : hortum eskidi ve kullanılmaz halde. bunun yerine eksozcuda çelikten bir hortum yaptırdık. intercool ve turbo girişlerine de yüksek basınca dayanıklı hidrolik hortumu ile yerlerine kelepçeledik. sizce performansı olumsuz etkiler mi ? ( bu arada metal boru, motorun ısısından etkilenmesin diye dışına kışın su hortumları donmasın diye sünger kılıflar var ondan giydirdim ve yanmaz bant ile sardım)
yazılarınızı merakla okudum. çok güzel bilgilere yer vermişsiniz. emeğinize sağlık. acizane birkaç sorum olacak.
bende 2006 td xl7 var. erzurumun soğuğunu az çok tahmin edersiniz. -30, -40 dereceleri görmekteyiz. aracı -10 derecenin altında çalıştırdığımda arka koltuğun oralardan bir zırıltı sesi geliyor. tahminen yakıt pompasından kaynaklanıyor. hava soğuyunca yakıt katılaştığı için böyle bir durumla karşılaştığımı söylediler. tavsiyeler üzerine içerisine her ne kadar PO donma engelleyici mazot katkısı, kerosene (gazyağı) katsam da zırıltı azalmadı. fakat hava ısınınca zırıltı kesiliyor. suzukinin -30 a dayanamayacak kalitesizlikte bir mazot pompası ürettiğini düşünmek yerine, mazot pompamın arızalandığını düşünmeyi tercih ediyorum. benimle aynı kanaatte misiniz? bu pompanın modelinden bahsetme imkanınız var mı ve peugeot gibi araçlarda kullanılan muadil ürün var mı. tr de ucuz bulabilir miyiz?
bir diğer sorum da gözü çıkası turbo ile ilgili : hortum eskidi ve kullanılmaz halde. bunun yerine eksozcuda çelikten bir hortum yaptırdık. intercool ve turbo girişlerine de yüksek basınca dayanıklı hidrolik hortumu ile yerlerine kelepçeledik. sizce performansı olumsuz etkiler mi ? ( bu arada metal boru, motorun ısısından etkilenmesin diye dışına kışın su hortumları donmasın diye sünger kılıflar var ondan giydirdim ve yanmaz bant ile sardım)
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Mesajlar: 1
biz buna bozuluyoruz.. tanışmadımız arkadaşlarla geyik yapmıyoruz..
tanışma bölümünde bi kendini tanıt ,,imzanı düzelt adını soyadını ,yaşını aracını modelini vs ..yaz sonra bunları yaptım de gel buraya bi tekmil ver halleriz..
biz buna bozuluyoruz.. tanışmadımız arkadaşlarla geyik yapmıyoruz..
tanışma bölümünde bi kendini tanıt ,,imzanı düzelt adını soyadını ,yaşını aracını modelini vs ..yaz sonra bunları yaptım de gel buraya bi tekmil ver halleriz..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- ozdemirbrs
- Albay
- Mesajlar: 5953
- Kayıt: 01 May 2012 12:50
- Konum: BURSA merkez
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Hüseyin Özdemirrrrr Bursa
Emret ASTEĞMENİMMMM.....
Emret ASTEĞMENİMMMM.....
Hüseyin Özdemir
Bursa köyü ağası...
yaş = İzmir + Bursa
[/b]2007 suzuki Jimny JLX 1,3 MT Koçero
2012 ford fiesta 5k titanium 1,4 TDCI
0 RH (+)
Bursa köyü ağası...
yaş = İzmir + Bursa
[/b]2007 suzuki Jimny JLX 1,3 MT Koçero
2012 ford fiesta 5k titanium 1,4 TDCI
0 RH (+)
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Üzeyin abim asteğmeni kimse iplemiyoo..
söylimde beni em.Gor General yapsınlar..
recep işi olmadı.. onbaşı ,binbaşı derkenede durum bu anlatabildiysem , derdi olan siteyi transit geçip direk beni buluyor.. artık kalp kırılacakmış,çatlıycakmış pek de umrumda değil doğruyu yapmaya calışacam..
sitenin Güzin ablası...şey o değildi..em.Gor General 'i..
söylimde beni em.Gor General yapsınlar..
recep işi olmadı.. onbaşı ,binbaşı derkenede durum bu anlatabildiysem , derdi olan siteyi transit geçip direk beni buluyor.. artık kalp kırılacakmış,çatlıycakmış pek de umrumda değil doğruyu yapmaya calışacam..
sitenin Güzin ablası...şey o değildi..em.Gor General 'i..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Bu bölümün gomutanı kendisidir saygıda kusur etmeyiz..
Site Admin
-
- Er
- Mesajlar: 38
- Kayıt: 06 Oca 2014 16:43
- Konum: trabzon/ tonya
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
emeğe saygı cok açıklayıcı oldular.....
korkmaz Altuntaş
Trabzon/tonya
yaş 25
suzukı grand vıtara xl7 2.0 TD
model 2006
ticari şoförü....
GÖNLÜM DAĞLARDA.....
Trabzon/tonya
yaş 25
suzukı grand vıtara xl7 2.0 TD
model 2006
ticari şoförü....
GÖNLÜM DAĞLARDA.....
- ozdemirbrs
- Albay
- Mesajlar: 5953
- Kayıt: 01 May 2012 12:50
- Konum: BURSA merkez
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
abi ne öyle yaaa... em. Gor.oguz1134 yazdı:Üzeyin abim asteğmeni kimse iplemiyoo..
söylimde beni em.Gor General yapsınlar..
recep işi olmadı.. onbaşı ,binbaşı derkenede durum bu anlatabildiysem , derdi olan siteyi transit geçip direk beni buluyor.. artık kalp kırılacakmış,çatlıycakmış pek de umrumda değil doğruyu yapmaya calışacam..
sitenin Güzin ablası...şey o değildi..em.Gor General 'i..
sen bizim okumuş yalamış ve yutmuş astegmenimizsin az sabret teskereye az kaldı... Şafak Doğan Güneş...
Hüseyin Özdemir
Bursa köyü ağası...
yaş = İzmir + Bursa
[/b]2007 suzuki Jimny JLX 1,3 MT Koçero
2012 ford fiesta 5k titanium 1,4 TDCI
0 RH (+)
Bursa köyü ağası...
yaş = İzmir + Bursa
[/b]2007 suzuki Jimny JLX 1,3 MT Koçero
2012 ford fiesta 5k titanium 1,4 TDCI
0 RH (+)
- Kursad
- Er
- Mesajlar: 29
- Kayıt: 23 Oca 2014 09:06
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
çok sevip almak istediğim bir araç ama bunları kulaktan kulağa duyduğum için cesaret edemedim
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
bu aracı önceden alıp kullananların coğunun başından bazı işler gecti.muhakkak ama dertleri kimse duymasın satamam elimde patlar hesabı olunça bu arac sır gibiydi..
ben ipliğini pazara cıkarınca sahibinden comda fiyatlar 40 dan 30 -35 lere indi..
arkamdanda oldukça saydırıyorlardır.. hiç de umrumda degil..kusurlu arac satmasınlar yada adam gibi bakımını yapıp paşalar gibim binsinler..
yükseltme işini en son beceremedim.. en agır mersedes 300 dizelin yayını taktım oda 1600 kg miş bu 1850 kg + ön de vinç sactan alt muhafaza vs taşımadı göçtü..takozla cok sert oldu hoşuma gitmedi yay işi olmadı her yaptığım iş de ters gidiyor artık şevkim kırıldı cok da kafaya takmıyorum yaza zehir yapıp fena gezecem kafaya koydum..
ben ipliğini pazara cıkarınca sahibinden comda fiyatlar 40 dan 30 -35 lere indi..
arkamdanda oldukça saydırıyorlardır.. hiç de umrumda degil..kusurlu arac satmasınlar yada adam gibi bakımını yapıp paşalar gibim binsinler..
yükseltme işini en son beceremedim.. en agır mersedes 300 dizelin yayını taktım oda 1600 kg miş bu 1850 kg + ön de vinç sactan alt muhafaza vs taşımadı göçtü..takozla cok sert oldu hoşuma gitmedi yay işi olmadı her yaptığım iş de ters gidiyor artık şevkim kırıldı cok da kafaya takmıyorum yaza zehir yapıp fena gezecem kafaya koydum..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- Kursad
- Er
- Mesajlar: 29
- Kayıt: 23 Oca 2014 09:06
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Benzer şeyler Land Rover Discovery 2 TD5 içinde geçerli.
Ben kullandım sorunlarını açık açık yazdım başıma gelen herşeyi yazdım, aynı arabadan olanların bana anlattıklarını söyledim.
ama nedense arabası olanlar başlarına gelen hiçbirşeyi yazmıyor, kendilerinde araba varken övüp herkese tavsiye ediyor, ama aracı satınca o araçtan kötüsü olmuyor
Ben kullandım sorunlarını açık açık yazdım başıma gelen herşeyi yazdım, aynı arabadan olanların bana anlattıklarını söyledim.
ama nedense arabası olanlar başlarına gelen hiçbirşeyi yazmıyor, kendilerinde araba varken övüp herkese tavsiye ediyor, ama aracı satınca o araçtan kötüsü olmuyor
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ
Aynen katılıyorum, araçların sorunlarını kimse yazmıyor, 2 elde pahalı satılsın diye..Ancak bu tip forumlarda insanlar bilgi sahibi oluyorlar rahatça tartışıp hımm şu şudur deme şansı buluyorlar.. Ayrıca Türkiye gibi başka bir ülke yok..arabalar kullandıkça değer kazanıyor..
Benim 2004/1.6 G.Vit. burada 21000/26000 TL aralığında Bulgaristanda 6000TL..bu ne arkadaş..dünyada para değil..bizde araba değil Altın oluyor.. Kulanıcı Eğitm Bilgilendime başlığında Suzuki Grand Vitara hk tüm bildiklerimi yazdım..İyi ve Kötü yönlerini..insanlar bilinçlensin istedim.vs vs..konu uzuunn ve derin..
Benim 2004/1.6 G.Vit. burada 21000/26000 TL aralığında Bulgaristanda 6000TL..bu ne arkadaş..dünyada para değil..bizde araba değil Altın oluyor.. Kulanıcı Eğitm Bilgilendime başlığında Suzuki Grand Vitara hk tüm bildiklerimi yazdım..İyi ve Kötü yönlerini..insanlar bilinçlensin istedim.vs vs..konu uzuunn ve derin..
Site Admin
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 63 misafir