hayatımda en büyük zevk aldıgım aracımdır..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
elimden gelen gecen aracların içinde tek aklımdan cıkmayanı olup tek resmi de bilem bende hatıra diyede yoktur ona yanarım..
1993<>1994 gibi 89 modeli elime gecti full +fulu idi.. arka direkte siyah kadife desen plastikle kaplı ve üstünde 2 imza vardı walter röhl ve cristian bilmemkim.? 1000 adet üretilen özel hatıra araclardan biri idi ön lambalar bir küçük birde büyük olandandı siyah renk ti ,tavan da ve bagajda kaucuk spolieri vardı kaput yanlarında camurluklara yapışık i kaucuk zamazingoları vardı kameimi zaaimi şimdi hatırlıyamıyorum..
arka dif kilit ,dereceli eksantirik çift ama 8 sibob makina ,4 dik 45lik weber önceleri kn takılı idi sonra trombona cevirmiştim..9-10bin devir cevirip sonsuz uzayan + sesi muhteşem bi makina idi..
yedek şanzımanım vardı sık parcalardım ..bir senede en az 3 motor yaptırdım..rahmetli Renc Kocibey ' in servisi mustafa abi yapmıştı en son motoru ki o elini degince alet 2ye kadladı..kulakları cınlasın..öncesi onno ustaya gittim o 3,5 ay sonrasına gün vermişti..
mahalle arasında cok sesli oldugundan mecbur rolantide gecerdim anneler cocuklarını kuçaklarına toplar yavaş gec o.... ç o..gugu derlerdi ayar olurdum..inip aşagı hırlaşırdım bu bundan yavaş sürülmez zalak karı..hesabı.. şimdilerde baba oldum yeni anlıyorum
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
karılar haklıymış..
3ceşit pistonu vardır düz,yarım tepeli ,tam tepeli, tam tepeli olan cok yüksek devir ceviren tipi idi..ben en son yarım tepeliyi tercih etmiştim..8-9 da vites attıgımdan şanzımanı aşşa düşürüyordu
karbiratörler içi boncuklu camdan..özel bi zarzavatla ayarlanırdı..
hafta sonu 2 gün biner tüm stresimi atar geri kalan hafta içi 5 günüde tamirinle ugraşırdım..işe güçe bakamaz oldum cok seviyor vede uğrşıyordum..p7 40profil 3-5 takım slıks lastıgım vardı ..bi tkımı 2-3 ayda bitiriyordum..o senelerde homoglizasyonu yeni bitmişti mahalli tırmanmalara vs girecektim.turıng den lisans ve rol barım eksikti sadece..
1 senede 10 bin dolar üstü masrafım olmuştu ..20 bine kendini aldıydım o seneler .işlerimin yogunluğundan vazgecmiştim..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ama pişmanım..tek kelime..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
20 bine de zor sattıydım..
bir gün lastiğim patladı krikoyu özel deliği var ona takıyon başka yere olmuyor kaldırıyorum kriko kalkıyor..
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
arac kalkmıyordu
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
altı komple cürükmüş içine gömüldu kiriko..neler yaptım tofaştan kopmle 5 kapı kasa alıp ona takim vs..sonra olmaz farklı dendi bunda cok yeri takviyeli imiş.vs..
4 den 2 ye atınca el freni cekmiş gibi komprosyondan fren yapardı
![morgulus morgulus](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
bi gün oynayken vitesler gecmez oldu meger volanı yerinden sökmüşüm..
hatıralarım canlandı ,cok güzel aractır tarihi eser olmasına ragmen kıymetini bil güzel günlerde bin derim..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)