AT LASTİKLER

TIRE SYSTEMS AND TECHNICAL ISSUES

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18656
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

AT LASTİKLER

Mesaj: # 173Okunmamış mesaj Offroadpassion
26 Oca 2010 13:01

AT LASTİKLER
Site Admin

Kullanıcı avatarı
DERKAN
Er
Mesajlar: 13
Kayıt: 25 Oca 2010 21:40
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Mesaj: # 378Okunmamış mesaj DERKAN
27 Oca 2010 11:31

Karakirazda zemini çamur ve 20cm karda lastik görüntüsü
Resim

3.geleneksel suzuki buluşmasından
Resim

eğer benim gibi aylık asfaltta 2000km yakın yol yapıyor ve hafta sonları araziye çıkıyorsanız BF GOODRICH AT derim...

Kullanıcı avatarı
serkan şen
Onbaşı
Mesajlar: 162
Kayıt: 03 Şub 2010 14:02
Konum: Hendek/Sakarya
İletişim:

Mesaj: # 2701Okunmamış mesaj serkan şen
16 Şub 2010 10:31

Benim de hafta da yaklaşık 400 km asfalt yolum var,hafta sonlarıda malum arazi..AT lastiklerde yaklaşık 30-40cm karda problem yaşamadım,tek sıkıntı çamur,hafifde idare ediliyor ama derinde eller yukarı oluyor..
Resim
Ben bir cennette yaşıyorum...
Neresi mi? Canım Ülkem;Türkiyem
Suzuki G.Vitara 1.6 3K(2004)
Sakarya

fatih1966
Orgeneral
Mesajlar: 11515
Kayıt: 24 Oca 2010 21:30
İletişim:

Mesaj: # 2702Okunmamış mesaj fatih1966
16 Şub 2010 10:34

Serkan dediğin haftada 400km. yol yapıyorsan yazık olur mt lere.Çok ağır çamura girmiyorsan problem yok.Ama eğer ben ağır çamurada girmek istiyorum dersen 1 tk.jant ve 1 tk.da mt lastik al kenarda dursun hafta sonu bir yere gidersen takarsın.

Kullanıcı avatarı
serkan şen
Onbaşı
Mesajlar: 162
Kayıt: 03 Şub 2010 14:02
Konum: Hendek/Sakarya
İletişim:

Mesaj: # 2801Okunmamış mesaj serkan şen
16 Şub 2010 16:50

fatih1966 yazdı:Serkan dediğin haftada 400km. yol yapıyorsan yazık olur mt lere.Çok ağır çamura girmiyorsan problem yok.Ama eğer ben ağır çamurada girmek istiyorum dersen 1 tk.jant ve 1 tk.da mt lastik al kenarda dursun hafta sonu bir yere gidersen takarsın.
Abi ağır çamur değil belki ama arada ciddi geziler çıkıyor,mahrum kalıyorum.Yedekte bir takım mt fikri kulağa hoş gelmiyor değil ama bir türlü buna sıra gelmiyor...
Ben bir cennette yaşıyorum...
Neresi mi? Canım Ülkem;Türkiyem
Suzuki G.Vitara 1.6 3K(2004)
Sakarya

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18656
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Mesaj: # 2809Okunmamış mesaj Offroadpassion
16 Şub 2010 17:12

İşte bizi hep ikilemde bırakan nokta, arazide iyi olmak istiyorsak, MT bile birçok yerde yetersiz veya hemen dolyor, At ise daha ilk çamurda sıvanp kalıyor. Asfalta dönüncede At ohh dedirtirken MT ses yapıp Offf dedirtiyor..:) yani her iki yerde iyi olayım diye bir şey yok..

Bunu biraz daha sessiz olan MT'lerden seçerek yapabilirsiniz, bunlarda Maxxis Mudder ve Bridgestone Dueler MT 'dir, her iki bölümdede otralamanın üzerinde iş çıkarırılar.
Site Admin

fatih1966
Orgeneral
Mesajlar: 11515
Kayıt: 24 Oca 2010 21:30
İletişim:

Mesaj: # 2824Okunmamış mesaj fatih1966
16 Şub 2010 18:19

Brigestone ben kullandım çok memnun kaldım.Ama bu sefer fiyatı nedeniyle alamadım şu anda Marshal Venture kullanıyorum Kumhonun üretimi memnunum.

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 3672Okunmamış mesaj msmt
22 Şub 2010 22:16

Cooper ST kullanıyorum. Kilit olmadan önce karda, kumda hafif çamurda, uzun yolda , arazide deneme şansım oldu. Oldukça taminkar. Cooper bu lastiğe at demiyor. Arazi lastiği diyor. Asvalt dayanımı fazla demekle geçiştiriyor. Bence AT bir lastik. Ses olayı yok. Asvalt kullanımı güzel. Islak zeminde fren mesafesi , tutunması oldukça iyi.

Bf ile St arasında kalmıştım, çamura daha yatkın gördüm desenini ve st aldım. Geçen gezide ağır çamurda iyi iş gördü. Gerçi orda kilitinde katkısı var. Standart jeeplerin çıkamadığı çamur tepeye tek hamlede çıktı.
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

Kullanıcı avatarı
yuzen_adam
Asteğmen
Mesajlar: 2470
Kayıt: 25 Oca 2010 22:06
Konum: İSTANBUL/MALTEPE/ALTINTEPE
İletişim:

Mesaj: # 3673Okunmamış mesaj yuzen_adam
22 Şub 2010 22:25

Acaba mt lastiklere kılcal yağmur kanalları açılsa verim alınabilir mi??
Suzuki way of life...

Koray Yamacı 1986
İstanbul Maltepe Altıntepe
A Rh(+)
1999 Grand Vitara 2.5 v6

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 3674Okunmamış mesaj msmt
22 Şub 2010 22:50

yuzen_adam yazdı:Acaba mt lastiklere kılcal yağmur kanalları açılsa verim alınabilir mi??
Neticede olay tamamen fizik kurallarıyla alakalı olduğu için yüzeydeki kılcal kanallar kesin işe yarayacaktır. Yanlız hamurun farklılığı bu durumda dezavantaj, yıpranması daha kolay olur sanırım.
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

Kullanıcı avatarı
CDM-SUBARU
Onbaşı
Mesajlar: 109
Kayıt: 28 Oca 2010 21:08
Konum: İSTANBUL / MALTEPE
İletişim:

Mesaj: # 3703Okunmamış mesaj CDM-SUBARU
23 Şub 2010 10:36

msmt yazdı:Cooper ST kullanıyorum. Kilit olmadan önce karda, kumda hafif çamurda, uzun yolda , arazide deneme şansım oldu. Oldukça taminkar. Cooper bu lastiğe at demiyor. Arazi lastiği diyor. Asvalt dayanımı fazla demekle geçiştiriyor. Bence AT bir lastik. Ses olayı yok. Asvalt kullanımı güzel. Islak zeminde fren mesafesi , tutunması oldukça iyi.

Bf ile St arasında kalmıştım, çamura daha yatkın gördüm desenini ve st aldım. Geçen gezide ağır çamurda iyi iş gördü. Gerçi orda kilitinde katkısı var. Standart jeeplerin çıkamadığı çamur tepeye tek hamlede çıktı.
Mustafa hocam nasılsın ;)
Mustafa hocam,ST kesinlikle bir A/T lastik değil,farklı özellikleri olan arazi lastiği.
Haa ama şunu anlarım,asfalttaki performansı benim için tatminkar tanımlamasını anlarım.
Başka yerdede konuşduk biliyosun,ST ile STT nin gerek asfalt ve gerekse ses düzeyleri aynı ;)

Kullanıcı avatarı
CDM-SUBARU
Onbaşı
Mesajlar: 109
Kayıt: 28 Oca 2010 21:08
Konum: İSTANBUL / MALTEPE
İletişim:

Mesaj: # 3704Okunmamış mesaj CDM-SUBARU
23 Şub 2010 10:41

yuzen_adam yazdı:Acaba mt lastiklere kılcal yağmur kanalları açılsa verim alınabilir mi??
Yüzeyde açılacak kılcal yağmur kanallarının açılması fikri ise;
Bu biraz karışık,ana görevi arazi olan lastikte,bildik su tahliye kanalı, MT karakterinden ödün vermek zorunda bırakabilir.
Bloklarda açılacak kılcal kanallar ise,bir işe yaramaz.Yaramıyacağı gibi,blokların dayanımınıda olumsuz etkileme olasılığı var.
Suyun yaklaşık %70-80 nini bildiğimiz,çevresel kanallar sağlar çünkü.

Haa,ama ilerde,farklı hamur teknolojileri ve buna bağlı olarak,farklı desenlerle bu işi çözerlermi bilmem,inşallah :)

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 4275Okunmamış mesaj msmt
28 Şub 2010 21:14

CDM-SUBARU yazdı:
msmt yazdı:Cooper ST kullanıyorum. Kilit olmadan önce karda, kumda hafif çamurda, uzun yolda , arazide deneme şansım oldu. Oldukça taminkar. Cooper bu lastiğe at demiyor. Arazi lastiği diyor. Asvalt dayanımı fazla demekle geçiştiriyor. Bence AT bir lastik. Ses olayı yok. Asvalt kullanımı güzel. Islak zeminde fren mesafesi , tutunması oldukça iyi.

Bf ile St arasında kalmıştım, çamura daha yatkın gördüm desenini ve st aldım. Geçen gezide ağır çamurda iyi iş gördü. Gerçi orda kilitinde katkısı var. Standart jeeplerin çıkamadığı çamur tepeye tek hamlede çıktı.
Mustafa hocam nasılsın ;)
Mustafa hocam,ST kesinlikle bir A/T lastik değil,farklı özellikleri olan arazi lastiği.
Haa ama şunu anlarım,asfalttaki performansı benim için tatminkar tanımlamasını anlarım.
Başka yerdede konuşduk biliyosun,ST ile STT nin gerek asfalt ve gerekse ses düzeyleri aynı ;)
Erkan Ustam hoş geldin, orada biliglendik sağolasın, ama benim son fikirlerim pek değişmedi. :P

Evet copper amerika sayfasındaki değerleri kontrol ettim. Aynı görünüyor yanlız cooper bu st lastik için üç farklı lastiğin özelliklerini kullandık diyor. Onlardan biride at ve her türlü amaç için suv lastiği diyor. O yüzden o matris biraz kafa karıştırıcı. ATR nin değerleri daha iyi ve nerdeyse offroad değerleri aynı. Ben edindiğim tecrüberlerden diyebilirimki st oldukça tatminkar. Ha ilerde ne yaparım aracım biraz daha donanımlı olur o zaman bir mt alırım. Yol önemli bence 20km çamur için gidiş geliş en az 100-150 km asvalt yol yapıyoruz.

Birde şunu diyebilirim ki benim ki gibi araçlarda abs esr vs gibi yardımcı donanımlar yok. Yolda (arazide şartlar değişiyor) pilotajınız ve lastiklerinizle başbaşasınız ve işin içinde hızda var. Hatalarınızı araç özellikleri tolere ediyor bundan sonrasında lastiğin yere teması, verdiği tepki önem kazanıyor. Araç kendisi yardımcı fonksiyonları ile yardımcı olamaz ise lastiğe çok iş düşüyor. Kontrolü bi binek araca göre daha zor olan ve dikkat isteyen araçlar kullanıyoruz. Birde yapısına müdehale ediyoruz. Oyüzden bu işlerde alışmak için at lastikle işe başlamak yada st gibi kırma :P bir arazi lastiği almak en iyisi.
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

Kullanıcı avatarı
CDM-SUBARU
Onbaşı
Mesajlar: 109
Kayıt: 28 Oca 2010 21:08
Konum: İSTANBUL / MALTEPE
İletişim:

Mesaj: # 4640Okunmamış mesaj CDM-SUBARU
03 Mar 2010 12:11

msmt yazdı:
CDM-SUBARU yazdı:
msmt yazdı:Cooper ST kullanıyorum. Kilit olmadan önce karda, kumda hafif çamurda, uzun yolda , arazide deneme şansım oldu. Oldukça taminkar. Cooper bu lastiğe at demiyor. Arazi lastiği diyor. Asvalt dayanımı fazla demekle geçiştiriyor. Bence AT bir lastik. Ses olayı yok. Asvalt kullanımı güzel. Islak zeminde fren mesafesi , tutunması oldukça iyi.

Bf ile St arasında kalmıştım, çamura daha yatkın gördüm desenini ve st aldım. Geçen gezide ağır çamurda iyi iş gördü. Gerçi orda kilitinde katkısı var. Standart jeeplerin çıkamadığı çamur tepeye tek hamlede çıktı.
Mustafa hocam nasılsın ;)
Mustafa hocam,ST kesinlikle bir A/T lastik değil,farklı özellikleri olan arazi lastiği.
Haa ama şunu anlarım,asfalttaki performansı benim için tatminkar tanımlamasını anlarım.
Başka yerdede konuşduk biliyosun,ST ile STT nin gerek asfalt ve gerekse ses düzeyleri aynı ;)
Erkan Ustam hoş geldin, orada biliglendik sağolasın, ama benim son fikirlerim pek değişmedi. :P

Evet copper amerika sayfasındaki değerleri kontrol ettim. Aynı görünüyor yanlız cooper bu st lastik için üç farklı lastiğin özelliklerini kullandık diyor. Onlardan biride at ve her türlü amaç için suv lastiği diyor. O yüzden o matris biraz kafa karıştırıcı. ATR nin değerleri daha iyi ve nerdeyse offroad değerleri aynı. Ben edindiğim tecrüberlerden diyebilirimki st oldukça tatminkar. Ha ilerde ne yaparım aracım biraz daha donanımlı olur o zaman bir mt alırım. Yol önemli bence 20km çamur için gidiş geliş en az 100-150 km asvalt yol yapıyoruz.

Birde şunu diyebilirim ki benim ki gibi araçlarda abs esr vs gibi yardımcı donanımlar yok. Yolda (arazide şartlar değişiyor) pilotajınız ve lastiklerinizle başbaşasınız ve işin içinde hızda var. Hatalarınızı araç özellikleri tolere ediyor bundan sonrasında lastiğin yere teması, verdiği tepki önem kazanıyor. Araç kendisi yardımcı fonksiyonları ile yardımcı olamaz ise lastiğe çok iş düşüyor. Kontrolü bi binek araca göre daha zor olan ve dikkat isteyen araçlar kullanıyoruz. Birde yapısına müdehale ediyoruz. Oyüzden bu işlerde alışmak için at lastikle işe başlamak yada st gibi kırma :P bir arazi lastiği almak en iyisi.
Mustafa hocam,zaten amaç fikirleri değiştirmek değil,bilgi aktarımı :)
Özellikten kastı şu,hamur,yani üç farklı modelin;
Kiminin hamurundan biraz,kiminin karkasından biraz,kiminin sırt yapısından biraz şeklinde.
Zaten AT nin hamurunu olduğu gibi alsa,ST nin karakteri gözönüne alındığında farklı sorunlar çıkar. ;)
Aslında tam aksine,matris kafa karıştırıce değil,aksine kafaların karışmasını engellemek için.
Orda net net,bu lastiğin farklı disiplinlerdeki durumunu net net ortaya koyuyor.
Zaten hatırlarsan,başka yerlde konuştuğumuz bu lastiğin tatminkar olup olmaması değildi,zaten ben bu işlere girmiyorum.
Orda bu iki modelin farklılığı üzerine konuşmuşduk.
tatminkar olman gayet doğal ;)

" ...Yol önemli bence 20km çamur için gidiş geliş en az 100-150 km asvalt yol yapıyoruz..." bu cümle çok önemli işte.Kullanıcıya göre değikenli bir konu bu.Ama dediğim gibi ST ile STT nin asfalt verileri aynı,yanılmıyorsam konuda buydu :)

AT ile işe başlamak fikrini saygıyla karşılıyorum.
Ama işte ST modeli AT değil,yada kırma (bu kelimeye bittim ama morgulus ) değil ;)

_EdiZ__
Er
Mesajlar: 57
Kayıt: 03 Şub 2010 19:11
Konum: KARTAL
İletişim:

Mesaj: # 4736Okunmamış mesaj _EdiZ__
04 Mar 2010 14:51

şimdi at yazılmış olan bir lastik var çamurda hafif çamurda iş yapıyor dogru benim aracın üstünde at/r lastik var ve iyi bir iş çıkarmıyor ama karda mükemmel iş yapıyor şimdi sormak istediğim at/r wrangler ile at wrangler arasında ne fark var
CİDDİ İSEN SONUNA KADAR VARIM..DALGA İSEN ÇOK GÜZEL SÖRF YAPARIM..!! ROLLİNG TEHLİKELİ DEĞİLDİR BİR MARİFETTİR...!

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 4739Okunmamış mesaj msmt
04 Mar 2010 15:13

_EdiZ__ yazdı:şimdi at yazılmış olan bir lastik var çamurda hafif çamurda iş yapıyor dogru benim aracın üstünde at/r lastik var ve iyi bir iş çıkarmıyor ama karda mükemmel iş yapıyor şimdi sormak istediğim at/r wrangler ile at wrangler arasında ne fark var
Aslında Erkan Ustamız bu konuda daha bilgili ama benim araştırmalarında gördümki AT ibaresini her firma farklı kullanıyor.
Oyüzden firmanın verdiği kodlardan daha çok firmanın teknik verilerine bakmak gerekli. Firmanın vadettiği özellikler üzerinden gitmek daha doğru.
Wrangler AT kullandım, karda fena görünmesede yol biraz sertleşirse durdunmu kalkamıyordum. Ve biraz sert lastikler. Islak zeminde benim araç durmuyordu. O yüzden kazada yaptım. TAbi bunlarda pilotajın, hızın, lastiğin ve hava şartlarının çok etkisi var. Aynı şartlarda st ile daha rahatım ve kendimi daha güvende hissediyorum.
Bizim anladığımız manada hem asvalt dayanımı fazla olsun sesi az olsun yol verileri iyi olsun diyerek baktığımızda BF at lastikler oldukça tatminkar. Bflerin tek eskik yönü çamur kabiliyetinin eksik olması bana göre. Ben biraz daha arazi değerleri iyi olsun diye cooper st aldım. %50 yol %50 asvalt için güzel bi lastik.
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

_EdiZ__
Er
Mesajlar: 57
Kayıt: 03 Şub 2010 19:11
Konum: KARTAL
İletişim:

Mesaj: # 4745Okunmamış mesaj _EdiZ__
04 Mar 2010 15:27

aslında sorumun tam karşılıgını almış değilim bf goodrich at biliyorum güzel iş yapıyor ama goodyear at-at/r neden onun kadar iş yapmıyor ?
CİDDİ İSEN SONUNA KADAR VARIM..DALGA İSEN ÇOK GÜZEL SÖRF YAPARIM..!! ROLLİNG TEHLİKELİ DEĞİLDİR BİR MARİFETTİR...!

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 4750Okunmamış mesaj msmt
04 Mar 2010 17:20

_EdiZ__ yazdı:aslında sorumun tam karşılıgını almış değilim bf goodrich at biliyorum güzel iş yapıyor ama goodyear at-at/r neden onun kadar iş yapmıyor ?
Aslında cevap yukarda var.

Firmalar ne kadar lastiklerine at deselerde performans değerleri birbirinden farklı. Bunun bilimsel açıklaması ise desen ve hamurlarının farklılıklarında.

Goodyear özelinde soruyorsanız buna cevap verecek firmanın kendisi veya bu konuda uzman biri olur. Buda çok zor. Örneğin beni tatmin etmiyor. Çünkü ben kendi firmamın teknik laboratuvar çıktılarını standartların istediği kadar paylaşırım. Onlarda öyle yapıyor.

Burda yada benzer sitelerde geçerli akçe tecrübe. ;)
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

Kullanıcı avatarı
CDM-SUBARU
Onbaşı
Mesajlar: 109
Kayıt: 28 Oca 2010 21:08
Konum: İSTANBUL / MALTEPE
İletişim:

Mesaj: # 4756Okunmamış mesaj CDM-SUBARU
04 Mar 2010 18:54

_EdiZ__ yazdı:şimdi at yazılmış olan bir lastik var çamurda hafif çamurda iş yapıyor dogru benim aracın üstünde at/r lastik var ve iyi bir iş çıkarmıyor ama karda mükemmel iş yapıyor şimdi sormak istediğim at/r wrangler ile at wrangler arasında ne fark var
Teknik olarak farklılıklarına girmeden;
farklı iki model,ve yanılmıyorsam ,wrangler at üretilmiyor artık.
Sadece wrangler atr üretiliyor.

Tabi yanılmıyorsam,bakmak lazım,öyle hatırlıyorum ben :)

Kullanıcı avatarı
CDM-SUBARU
Onbaşı
Mesajlar: 109
Kayıt: 28 Oca 2010 21:08
Konum: İSTANBUL / MALTEPE
İletişim:

Mesaj: # 4757Okunmamış mesaj CDM-SUBARU
04 Mar 2010 18:58

msmt yazdı:...%50 yol %50 asvalt için güzel bi lastik...
Ben bunu anlamadım

%50 ye %50 kısmını anlamadım :roll: :)

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 4821Okunmamış mesaj msmt
05 Mar 2010 17:32

CDM-SUBARU yazdı:
msmt yazdı:...%50 yol %50 asvalt için güzel bi lastik...
Ben bunu anlamadım

%50 ye %50 kısmını anlamadım :roll: :)
morgulus morgulus
Erkan ustam varya süpersin.
%50 arazi %50 yol demek istemiştim. Daha önceki konuşmamızda st için %50 %50 diye konuşmuştuk, yanlışmı hatırlıyorum. Yanlışsa arkadaşları yanıltmayayım.
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

Kullanıcı avatarı
CDM-SUBARU
Onbaşı
Mesajlar: 109
Kayıt: 28 Oca 2010 21:08
Konum: İSTANBUL / MALTEPE
İletişim:

Mesaj: # 5183Okunmamış mesaj CDM-SUBARU
09 Mar 2010 11:44

msmt yazdı:
CDM-SUBARU yazdı:
msmt yazdı:...%50 yol %50 asvalt için güzel bi lastik...
Ben bunu anlamadım

%50 ye %50 kısmını anlamadım :roll: :)
morgulus morgulus
Erkan ustam varya süpersin.
%50 arazi %50 yol demek istemiştim. Daha önceki konuşmamızda st için %50 %50 diye konuşmuştuk, yanlışmı hatırlıyorum. Yanlışsa arkadaşları yanıltmayayım.
:)
Hah evet,şimdi oldu :)
Evet,%50 %50 tanımlaması bu model için yanlış bir tanımlama ;)
Hani hatırlarsan konuşmuşduk,aslında arazi lastiği felan diye ;)

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 5811Okunmamış mesaj msmt
16 Mar 2010 10:17

Hafta sonu yarışlarda rescue görevlisiydim, çok iş düşmedi gerçi ama yarış sonunda araçların geçtiği 1-2 kapı dışında tüm kapılardan geçtim. Hemde hoplaya zıplaya, ST ler süper. Yarışçılar kadar olmasada tekerlerimin yerden kesildiği oldu. Yarışlardaki araçlarda traktör lastikleri olduğunu ve 3 kez aşılan etabın ne kadar bozulduğunu tahmin edersiniz, ona rağmen tehlike arzetmeyen tüm kapıları geçtim. Dağ etabının ise tüm kapılarını dolaştım. Zaten yarışlardan bir gün önce kapıları benim araçla test etmiştik.

Erkan Ustam haklısın yol ve kış değerlerinin iyi olmasının yanında ST bi arazi lastiği. morgulus
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

Kullanıcı avatarı
mithatcan
Çavuş
Mesajlar: 300
Kayıt: 26 Oca 2010 22:31
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Mesaj: # 5813Okunmamış mesaj mithatcan
16 Mar 2010 10:57

Bf goodrich AT kullanıyorum. Ben burdaki hemen hemen bütün abilerim kardeşlerimle araziye çıktım, bu yazımı okuyan ve benimle araziye çıkan varsa kesin açıklarlar..

(Bana inanmazsınız çünkü) morgulus
MithatCan NAIBOGLU Derki;


Tarihim Anadolu Coğrafyam KARADENİZ !!!!

Kullanıcı avatarı
msmt
Uzman Çavuş
Mesajlar: 744
Kayıt: 11 Şub 2010 10:03
Konum: ANKARA
İletişim:

Mesaj: # 5856Okunmamış mesaj msmt
16 Mar 2010 14:16

Mihhatcan resimlerden anlaşılıyor zaten , suzuki değilmi lastik önemli değil heryere gider. morgulus BF ler hakikaten güzel lastikler, bu işin içinde uzun yıllardır olan abilerimizin bi takım BF leri var birde mt lastikleri.
Mustafa TEZEL
08 Grand Vitara II, 2.0 AT

Cevapla

“LASTİK SİSTEMLERİ VE TEKNİK KONULAR” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 49 misafir