1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Gönderilme zamanı: 26 Oca 2010 20:31
gönderen ByBira
Bilgilendirme için teşekkür ederiz, ayrıca geçmiş olsun

Gönderilme zamanı: 26 Oca 2010 21:47
gönderen Offroadpassion
Hımm Sertan anlattıgın otomatik jiklenin Motor suyunu alamaması sonucu rölantiyi yüksek tutuması durumu.

Ustanın tutugu yerde Otomatik jikleye sıcak suyu taşıyan yer ;) buradaki tıkanıklık açılıp jikleye sıcaksu ulaşınca oda rolantiyi normale getirmiş.

Güzel bir hikaye, hepimzin başına gelebilir.

Gönderilme zamanı: 26 Oca 2010 21:49
gönderen Offroadpassion
Şimdi aklıma geldi...

Ek not olarak; LPG li araçlarda birçok hava hortum atlaması oldugu için 6 ay 1 yıl içinde çatlamalar olabilir, buda emiş manifoldunun fazla hava almasını sağlar, bu duruma Fakir karışım denir (Çünki hava artmış, yakıt normal seviyede kalmıştır.)

Dolaysıyla rölanti yine artar. Hortumlardaki çatlaklar giderilip emiş manifold basıncı normale dönünce Rölanti yine düşecektir.

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2010 15:28
gönderen sal yaylası
Geçen hafta Ankaradaydım . Benimde başıma geldi.
Rolantı algılayıcısını temizlettim. 2 gün sonra düzeldi.
Yalnız rölanti yüksek oldugu dönemde arazi vitesi atıyordu(4h pozisyonundan 2h ye kendiliğinden geçiyordu. 4l takviye konumunada geçmiyordu)
Usta bunun rölanti yüksekliğinden dolayı oldugunu söyledi.

Ne kadar ilgisi var bilmiyorum ama şu anda herşey normal.

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2010 23:14
gönderen 4L
Rölanti yüksekliği ile arazi şanzmanı farklı sorunlar ve noktalar içerir. Haliyle aracın 4H den 2H ye atması ve sonradan düzelmiş olması tesadüfü gelişmelerdir arada kurulabilecek bağlantı en iyi ihtimalle rezonanstan kaynaklanan bir etkileşimdir