Mitsubishi Colt İzlenimlerim
Gönderilme zamanı: 28 Ara 2014 14:03
Arkadaşlar merhabalar. Üç adet suzuki arazi aracı deneyimimden sonra tekrar suzuki almak için yaklaşık 6 aydır araç aramaktaydım ama düzgün bir araç bulamamam ,abartılı fiyatlar ve bir suzuki bayisindeki 2.5 v6 maceramda yaşadıklarım sonunda daha sonra tekrar ikinci araç olarak suzuki almak kaydıyla şimdilik Mitsubishi Colt 1.3 AMT aldım.İlk izlenimlerimi yazmak istedim belki birilerine faydası olur diye.
Araç 2008 AMT şanzıman 1.33 motor 69.000km de ağır bakımları yapılmış. Yaklaşık 1000km yaptım.
Aracın artıları.(bence)
+Yakıt tüketimi düşük ortalama 4.5-5LT civarı uzun yol tüketimi var.
+Yoltutuş çok çok iyi
+İç mekanı çok geniş içine ilk binince şaşırıyorsunuz.
+Arka koltuklar öne arkaya hareket ediyor bu çok güzel bir özellik.
+Müzik sistemi gayet başarılı direksiyondan kumandası çok kullanışlı.
+Direksiyon sistemi başarılı çok iyi tepkileri var.
+1.3 motor için şaşırtıcı bir performansı var özellikle yüksek devirlerde zaptolmuyor desem yeridir sanırım MİVEC motorla ilgili bir özellik buna rağmen tüketim gayet makul.
+Donanım seviyesi yüksek ESP ,yükseklik ayarlı sürücü koltuğu,5 adet bardaklık,soğutmalı torpido.orjinal park sensörü vs.vs.
+Frenleri gayet iyi.
+Görüş açısı çok iyi
+Aynalar çift açılı ve büyük
+yüksek sürüş pazisyonu
Aracın eksileri.(Bence)
-Motor sesi kabin içine geliyor hatta ilk çalıştırmada şaşırtıcı derecede ama biraz ilerleyince sanırım alışıyorsunuz.
-Yüksek hızlarda kabin içine ses alıyor.
-Yan rüzgarlardan etkileniyor.
-Amt şanzıman geri kaçırıyor yokuş desteği yok.
-Amt şanzıman 1 den 2 ye geçerken biraz fazla hissettiriyor herhangi bir sarsıntı yok ama sanırım daha önce hep tam otomatik kullandığım için alışkanlık gerektiriyor.
-1992 model sidekickte bile arka camlar elektrikliydi 2008 bi model araçta hala krikolu cam tuhafıma gitti 6 yaşındaki oğlum doğdu doğalı suzukilere bindiği için arka cam kolu çok ilgincine gitti yolboyunca baba bu ne diye sorup durdu.
-A sütunundaki kelebek cam dikkat edilmesi gereken bi nokta manevralarda görüşü kısıtlıyor.
Yine kullanmaya devam ettikçe yorumlarımı yamaya devam edeceğim umarım birilerine fikir vermede yardımcı olur.
Araç 2008 AMT şanzıman 1.33 motor 69.000km de ağır bakımları yapılmış. Yaklaşık 1000km yaptım.
Aracın artıları.(bence)
+Yakıt tüketimi düşük ortalama 4.5-5LT civarı uzun yol tüketimi var.
+Yoltutuş çok çok iyi
+İç mekanı çok geniş içine ilk binince şaşırıyorsunuz.
+Arka koltuklar öne arkaya hareket ediyor bu çok güzel bir özellik.
+Müzik sistemi gayet başarılı direksiyondan kumandası çok kullanışlı.
+Direksiyon sistemi başarılı çok iyi tepkileri var.
+1.3 motor için şaşırtıcı bir performansı var özellikle yüksek devirlerde zaptolmuyor desem yeridir sanırım MİVEC motorla ilgili bir özellik buna rağmen tüketim gayet makul.
+Donanım seviyesi yüksek ESP ,yükseklik ayarlı sürücü koltuğu,5 adet bardaklık,soğutmalı torpido.orjinal park sensörü vs.vs.
+Frenleri gayet iyi.
+Görüş açısı çok iyi
+Aynalar çift açılı ve büyük
+yüksek sürüş pazisyonu
Aracın eksileri.(Bence)
-Motor sesi kabin içine geliyor hatta ilk çalıştırmada şaşırtıcı derecede ama biraz ilerleyince sanırım alışıyorsunuz.
-Yüksek hızlarda kabin içine ses alıyor.
-Yan rüzgarlardan etkileniyor.
-Amt şanzıman geri kaçırıyor yokuş desteği yok.
-Amt şanzıman 1 den 2 ye geçerken biraz fazla hissettiriyor herhangi bir sarsıntı yok ama sanırım daha önce hep tam otomatik kullandığım için alışkanlık gerektiriyor.
-1992 model sidekickte bile arka camlar elektrikliydi 2008 bi model araçta hala krikolu cam tuhafıma gitti 6 yaşındaki oğlum doğdu doğalı suzukilere bindiği için arka cam kolu çok ilgincine gitti yolboyunca baba bu ne diye sorup durdu.
-A sütunundaki kelebek cam dikkat edilmesi gereken bi nokta manevralarda görüşü kısıtlıyor.
Yine kullanmaya devam ettikçe yorumlarımı yamaya devam edeceğim umarım birilerine fikir vermede yardımcı olur.