MİTSUBİSHİ COLT CZT
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2016 01:41
merhaba bende kendi aracımı biraz tanıtmak istedim;
konuya başlayalım aracım 2006 model mitsubishi colt czt 1.5 turbo
araç orjinalinde 150 hp turbo beslemeli mivec motora sahip
aracın standart özellikleri
ABS,EBD, sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları, MASC (aktif denge kontrolüsistemi), MATC (çekiş kontrol sistemi), otomatik klima, polen filtresi,elektrik kumandalı camlar, elektrik kumandalı ve ısıtmalı aynalar,yükseklik ayarlı direksiyon, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer,ISOFIX çocuk koltuğu hazırlığı, sis farları, far yükseklik ayarı,açılır tavan, spoyler, deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu,radyo/CD çalar, soğutmalı torpido gözü, alüminyum pedal seti, içerdenaçılabilen yakıt deposu, sportif ön koltuklar, yükseklik ayarlısürücü koltuğu, asimetrik katlanabilen, tek parça kaydırılabilenarka koltuklar
FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
Motor: Önde enlemesine yerleştirilmişsıralı dört silindirli motor Hızlanma
Motor Hacmi: 1468 cc 0-50 km/s : 3.1 sn
0-100 km/s : 7.8 sn
Motor Gücü: 6000 d/d'de 150 HP 0-130 km/s : 11.8 sn
Hız
Max. Tork: 3500 d/d'de 210 Nm Max. hız : 210 km/s
Frenler: önde hava kanallı disk arkada disk
Bagaj: 220/315/595 lt İç gürültü
Boyutlar: 3820/1695/1520 mm Rölanti 44 dB(A)
Ağırlık: 1070 kg 100 km/s : 67 dB(A)
Lastikler: 205/45 R16 100 - 0 km/s
35 m
Test tüketimi:
9.5 lt/100 km
Depo kapasitesi: 47 lt
Menzil: 494 km
Ve Gelelim benim uyguladıklarıma ve araç hakkındaki gözlemlerime
araç turbo beslemeli olduğu ve hafif olduğu için inanılmaz bir ivmelenme ve hıza sahip görüntüsüyle ve duruşuyla farklı bi araç olduğunu belli ediyor farklılığı her zaman sevmişimdir...
araca custom headers downpipe komle düz boru hks son susturucu yapıldı.czt lerin tek sorunu piston kollarının zayıf olmasıydı bu soruda velteisis kol takarak giderdim tabi bu süreçte orjinal pistonlar enjektörler 0 landı headers çıkışa tial 38 mm wg takıldı basıncı her viteste sabit tutabilmek için ve manuel boost en son olarak ta yazılım la dynoya girdik 1.0 barda 230 hp verdi tabi ben hiç bir zaman dyno verisine değil yolda ki ivmelenmeye gidişine bakarım motor içi ve yazılım vs işleri bittiten sonra aracın önlere 5 cm sert spor yay arkalara 3.5 cm sert spor yay uygulaması yaptım ancak keşke arkayada 5cm koysaydım diyorum çünkü arka koltuk ta sökük olduğu için yol tutuşum biraz daha zayıfladı...yakın zamanda videolarımıda paylaşırım
konuya başlayalım aracım 2006 model mitsubishi colt czt 1.5 turbo
araç orjinalinde 150 hp turbo beslemeli mivec motora sahip
aracın standart özellikleri
ABS,EBD, sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları, MASC (aktif denge kontrolüsistemi), MATC (çekiş kontrol sistemi), otomatik klima, polen filtresi,elektrik kumandalı camlar, elektrik kumandalı ve ısıtmalı aynalar,yükseklik ayarlı direksiyon, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer,ISOFIX çocuk koltuğu hazırlığı, sis farları, far yükseklik ayarı,açılır tavan, spoyler, deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu,radyo/CD çalar, soğutmalı torpido gözü, alüminyum pedal seti, içerdenaçılabilen yakıt deposu, sportif ön koltuklar, yükseklik ayarlısürücü koltuğu, asimetrik katlanabilen, tek parça kaydırılabilenarka koltuklar
FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
Motor: Önde enlemesine yerleştirilmişsıralı dört silindirli motor Hızlanma
Motor Hacmi: 1468 cc 0-50 km/s : 3.1 sn
0-100 km/s : 7.8 sn
Motor Gücü: 6000 d/d'de 150 HP 0-130 km/s : 11.8 sn
Hız
Max. Tork: 3500 d/d'de 210 Nm Max. hız : 210 km/s
Frenler: önde hava kanallı disk arkada disk
Bagaj: 220/315/595 lt İç gürültü
Boyutlar: 3820/1695/1520 mm Rölanti 44 dB(A)
Ağırlık: 1070 kg 100 km/s : 67 dB(A)
Lastikler: 205/45 R16 100 - 0 km/s
35 m
Test tüketimi:
9.5 lt/100 km
Depo kapasitesi: 47 lt
Menzil: 494 km
Ve Gelelim benim uyguladıklarıma ve araç hakkındaki gözlemlerime
araç turbo beslemeli olduğu ve hafif olduğu için inanılmaz bir ivmelenme ve hıza sahip görüntüsüyle ve duruşuyla farklı bi araç olduğunu belli ediyor farklılığı her zaman sevmişimdir...
araca custom headers downpipe komle düz boru hks son susturucu yapıldı.czt lerin tek sorunu piston kollarının zayıf olmasıydı bu soruda velteisis kol takarak giderdim tabi bu süreçte orjinal pistonlar enjektörler 0 landı headers çıkışa tial 38 mm wg takıldı basıncı her viteste sabit tutabilmek için ve manuel boost en son olarak ta yazılım la dynoya girdik 1.0 barda 230 hp verdi tabi ben hiç bir zaman dyno verisine değil yolda ki ivmelenmeye gidişine bakarım motor içi ve yazılım vs işleri bittiten sonra aracın önlere 5 cm sert spor yay arkalara 3.5 cm sert spor yay uygulaması yaptım ancak keşke arkayada 5cm koysaydım diyorum çünkü arka koltuk ta sökük olduğu için yol tutuşum biraz daha zayıfladı...yakın zamanda videolarımıda paylaşırım