Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kullanabi
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
-
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 8310
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
- Konum: İSTANBUL
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
yapılır, bütün dünya da yapıyor. Sadece Türkiye değil.
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
- scotoma
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 781
- Kayıt: 12 Nis 2011 18:50
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
çağlar get adı altında yükseltme sadece gel takviyesi ile yükseltme
her hangi bir salıncak yada def kolu kullanmadan bu şekide3 yapılabilirmi eminmisin
her hangi bir salıncak yada def kolu kullanmadan bu şekide3 yapılabilirmi eminmisin
http://www.umitmavi.com
TB2CWW
TB2CWW
- scotoma
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 781
- Kayıt: 12 Nis 2011 18:50
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
yay may kullanmadan
http://www.umitmavi.com
TB2CWW
TB2CWW
-
- Er
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 26 Eyl 2011 16:25
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
hunter133 yazdı:mersinli hemşerim bende senin gibi bi kaç ay önce çok araştırdım kaldıkı huyumdur bir şeyi yapmadan önce ince eleyip sık dokuyan birisi olarak sna net olarak şunu söyleyeyim get ile kesinlikle fazla yükseltme uygulama çünkü fayda yerine zarar verebilirsin.ben kendi aracıma 2001 jlx 215 80 15 taktım görsel olarak çamurluk arası fazla dolgun görüntü derin banket ve yüksek hız da ki salınımlarda minik sürtmeler yaptı...bende öne 3 arkaya 4 cm yayların üstüne get koydum bana gere mükemmel oldu.hiç bir olumsuzlukta yaşamıyorum ne kofor ne yol tutuş vs ama vardiğim ölçüler üst sınır 1 cm bile geçersen ilaveler gerekir amartisör uzatma vs o nada gerek yok bence ne kadar yükseltirsen yükselt kilit olmadan arzide takılrsın zaten o yüzden dediğim şekilde yap bana çok teşekkür edersin hem maliyette çok uygun ben 170 tl ye torna malzem işçilik hallettim resim eklemedim şu an. aracımın hikayesini aktarınca resimlerle sen de hak verirsin ama hiç düşünmeden dediğimi yap pişman olmazsın.ben kaç ay onlarca sayfa okuyup ona buna sorduktan sonra tecrübe ettim bi de sen uğraşma direk olarak yapabilirsin yaklaşık 3000 km dir çok çeşitli şartlarda kullanmış biri olarak söylüyorum...kolay gelsin
MERHABALAR HEMŞO
Ben de bu kadar bir yükseltme istiyiorum..
çok fazlası benim için önemli değil.
Gerçekten sen hiç bir ilave gereksinmeden yükseltme yapmışsın.
Bu durumda araçta herhangi bir problem yok değilmi..
Takozları hangi maddeden yaptırdın.
başka bir ayar yaptınmı.
teşekkürler
Mehmet AYDOĞDU
SUZUKİ VİTARA
5 kapılı 2000 model
KONYA/EREĞLİ
SUZUKİ VİTARA
5 kapılı 2000 model
KONYA/EREĞLİ
-
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 8310
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
- Konum: İSTANBUL
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
3 " yapacaksan , ön diferansiyel uzatma kollarını mutlaka kullanacaksın bu 1, salıncak kullanmazsan mevcut salıncağa ayar verebilmek için amortisör açılarını doğru bulabilmelisin bu 2. arka amortisörlerin 3" yükseltmede yükseltilmesi gerekiyor. Bunun için değişik çözümler olsa da bence en güzeli 12 uzatma braketi kullanmak, R19 amortisörü falan deniyor ama çalşma basınçları farklı ben bu yöntemi pek sevmiyorum. ön ve arka yayları değişmeden de kullanabilrsin .scotoma yazdı:çağlar get adı altında yükseltme sadece gel takviyesi ile yükseltme
her hangi bir salıncak yada def kolu kullanmadan bu şekide3 yapılabilirmi eminmisin
Hiç suya sabuna dokunmayayım dersen get ile en fazla 1.5" yükseltirsin. 2 bile zor bence . Bu durumda 6 tane takoz yetiyor
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
-
- Er
- Mesajlar: 70
- Kayıt: 27 Tem 2011 21:53
- Konum: tarsus
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
slm hemşo polyamit diye bildiğimiz sanayide teflon olarakta bilinen beyaz sert hafif son derece dayanıkı malzeme ben avcıyım malum araziye de girip çıkıyorum otoyolda da kullanıyorum şeytan kulağına hiç bi sorun yok hatta suzkiyi üretnler benim aracı görseler fabrika çıkışı bu lastik ve yükseklikle üretirler di yani ne alçak ne çok yüksek çamurluk kenarları yerden 82 cm yükseklikte şuan orjinali 77 cm di 5 cm yükselmiş oldu hem çok tatlı görünüyor hemde sorunsuz 10 15 cm yükseklik arzi için belki çok daha iyi ama bi çok noktaya ayar ve parça gerekiyor birde profosyonel eller o da her yerde yok o yüzden ben böyle yaptım çokta memnunum...
- ABDULLAH
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 918
- Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
- Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
Yani ön dif. uzatma kollarının mutlaka kullanılması gerektiği konusunda zaten ihtilaf yok.4L yazdı:3 " yapacaksan , ön diferansiyel uzatma kollarını mutlaka kullanacaksın bu 1, salıncak kullanmazsan mevcut salıncağa ayar verebilmek için amortisör açılarını doğru bulabilmelisin bu 2. arka amortisörlerin 3" yükseltmede yükseltilmesi gerekiyor.scotoma yazdı:çağlar get adı altında yükseltme sadece gel takviyesi ile yükseltme
her hangi bir salıncak yada def kolu kullanmadan bu şekide3 yapılabilirmi eminmisin
Benim, senin ve Hakan'ın önceki mesajlarından anladığım, istenirse zor da olsa sadece getlerle (ön dif. uzatmaları da dahil) 3 inch yükseltme yapılabildiğiydi.
En son ABDULLAH tarafından 25 Eki 2012 08:00 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Grand Vitara XL-7 2.0TD
- scotoma
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 781
- Kayıt: 12 Nis 2011 18:50
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
3" te mutlak ve mutlak bütün parçaların değişmesi gerekir yada oynan ması sadece def kolları ile 3 " olmaz özellik ile arkada amortisörler değişir yada oynanır birde ön açı zor bunun başka hiç bir açıklaması yoktur bunu hepimiz biliriz nasıl 2 kere 2 4 ediyorsa buda böyledir
not çağlarda yazmış zaten değişecek yada oynanacak parçaları o yazılanların hepsi oynanacak anlamında yazmış teşekkürler
not çağlarda yazmış zaten değişecek yada oynanacak parçaları o yazılanların hepsi oynanacak anlamında yazmış teşekkürler
http://www.umitmavi.com
TB2CWW
TB2CWW
-
- Er
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 26 Eyl 2011 16:25
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
Merhabalar..
bayağı bi zaman geçi aradan..
benim araca arka alt 2, üst 2= 4 cm takoz
öne 3 cm tek üste takoz attık..
fena sayılmaz.. simdi sıra lastikte 215-75-15 lastik almayı düşünüyorum.. Rahat rahat kurtarır diye düşünüyorum
acaba 225-75-15 alsam kurtarmaz mı?..
Sanki kurtaracak gibi geliyor, bayağı yükseldi.
kolay gelsin
bayağı bi zaman geçi aradan..
benim araca arka alt 2, üst 2= 4 cm takoz
öne 3 cm tek üste takoz attık..
fena sayılmaz.. simdi sıra lastikte 215-75-15 lastik almayı düşünüyorum.. Rahat rahat kurtarır diye düşünüyorum
acaba 225-75-15 alsam kurtarmaz mı?..
Sanki kurtaracak gibi geliyor, bayağı yükseldi.
kolay gelsin
Mehmet AYDOĞDU
SUZUKİ VİTARA
5 kapılı 2000 model
KONYA/EREĞLİ
SUZUKİ VİTARA
5 kapılı 2000 model
KONYA/EREĞLİ
-
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 8310
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
- Konum: İSTANBUL
- İletişim:
Re: Araçta yükseltme yapmadan en yüksek hangi lastiği kulla
kurtarır sıkıntı olmaz en fazla olacağı önde tam turda direksiyon sürter onun da çözümü kolay
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 40 misafir