temizlik veya kaçırma onarımı sebepli sökülüp takılma aşamalarını fotoğraflı anlatayım ,
sıralı çekim yaptım her aşamada, hiç bilmeyen bile hiç korkmadan dağıtıp toplayabilir bu sıralamaya uygun olarak.
çünkü ben de hiç bilmeden yaptım ,
öncelikle , telefonda destek aldığım persumer ( perçin kardeşime )
kaçırma sorununa önerdiği tarif için hakan başkanıma teşekkür ederim.
işte JAPON HUB İÇİN işlem aşamaları ve merak edenler için hublarımızın iç yapısı,
( bu arada- bendeki araç ispanyol olmasına rağmen, beni de şaşırtan bir şey oldu, aracımdan plastik iç mekanizmalı ispanyol hub değil, metal mekanizmalı japon hub çıktı
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ÖNCE hublarımızı uygun allen anahtar ile söküyoruz ( bu işlem için lastik sökmeye gerek yok, dıştan sökülüyor hub, bu kısmı çekemedim, yarın yerine takarken çekerim fotograf )
hub ters çevrilir, önce balata spreyi ile bolca yağ ve tortu olan iç yüzü yıkanır , sekmanı görebilmek ve sökebilmek için
resimde segmanın olduğu yeri bıçakla gösterdim , segmanı görebilmek için ortadaki baskı kafasını bastırmak gerekiyor,ince uçlu bir tornavida ile biraz ugraşarak segman çıkarılabiliyor, önce segmanı aşağı bastırın- yuvadan çıkınca ucunu tekrar yuvaya oturtmadan yukarı doğru çekin
[photobucket]
![Resim](http://i1359.photobucket.com/albums/q800/reis6767/hub%20temizlik/IMG_0132_zps6d205f54.jpg)
segman çıktı,
[photobucket]
![Resim](http://i1359.photobucket.com/albums/q800/reis6767/hub%20temizlik/IMG_0133_zps683b87d2.jpg)
benim baskı kafası adını taktığım parçayı alıyoruz , artık segmanı olmadığı için kolayca çıkıyor
[photobucket]
![Resim](http://i1359.photobucket.com/albums/q800/reis6767/hub%20temizlik/IMG_0134_zps8c953860.jpg)
yere hafifçe vurunca içindeki parça da çıkıyor ( arası bolca yağ ve toz dolu )
[photobucket]
![Resim](http://i1359.photobucket.com/albums/q800/reis6767/hub%20temizlik/IMG_0147_zps3e95fcb8.jpg)