

üstteki lastikmi alttaki lastikmi
not:aracı eşimde kullanacak
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
çok ağır girmiyeceğim karda nasıl iş yaparmı siz daha iyi bilirsinizsetnogrom yazdı:Ağır girmeyecekseniz ve dört mevsim kullanacaksanız üstteki daha doğru olur.Islak zemindeki performansı daha iyidir.
xx
ağır çamura girmeyeceğim karda hafif çamurlarda kullanacağım ağır zeminlerde kullanmayacağımoruga yazdı:ağır çamura girmeyecekseniz şehir içindede rahatça kullanayım gezeyim diyorsanız kesinlikle AT lastik.
ben bunun MT sini kullandım çok iyi gidiyor çamurda ama asfalta çıkınca ses zıplama ve fren mesefesi çok yoruyor insanı zamanla alışılıyor o ayrı konu
güzel bi açıklama olmuş tşk ederim benim gönlüm aslında alttakinden yana ama işte işin içine hanım gireceği için üstteki gibi oluyorPIXELYUS yazdı:Üstteki Lastik AT sınıfı lastik.
Yani%50 arazi, %50 asfalt olarak tabir edilir.
Ayrıca yaz - kış kullanacağım yazmışsınız.
Bu lastiğin bir avantajı "KAR" sembolünün olmasıdır.
Yani kışın polis çevirse bile ceza yemezsiniz.
Oldukça sessiz ve güvenlidir. Çok çamur ve sulu çimende pek iş yapmaz ama genel kullanıcı için 10 numara 5 yıldızdır.
İkinci el satmaya kalınca da müşterisi bulunur.
Alttaki lastik MT sınıfı bir lastik.
Çamurda ve yığın karda güzel iş yapar.
AT ye nazaran seslidir ama diğer MT sınıfı lastiklere göre sessiz sayılır.
Off road işlerine yeni başlayanlar hep hedeflerini minimum tutarlar. "Çamurla çok işim olmaz, off road yapmayacağım, yayla - piknik gezilerine götürsün yeter" gibi. Ve AT lastik alırlar. (Biz de öyle yaptık.)
Ama gel gelelim işin içine girince o öyle olmaz. Aşacak engeller hiç bitmez ve AT lastikler yetersiz gelmeye başlar... Sonuçta MT lastik alınır
Eyyorumlarım bukadar...
HA! eşim de kullanacak yazmışsınız, özellikle ıslak asfaltta MT ler diğer lastikler kadar başarılı yol tutuşu sergilemezler.
Daha sakin kullanım tarzı gerekir.
doğru yolun sonu yokoruga yazdı:off roadda gözün tavanı yoktur bende MTleri satıp ekstrem arayışına girdim![]()
evet artık karar benim iyi düşünmem lazımiNsoMNiA yazdı:İlker' in yazdıklarına ilave edilecek bir şey kalmamış...![]()
Durum budur; buna göre karar sizin...
yani üstteki resimdeki lastike.deren yazdı:4 mevsim bf at kullanıyorum ve çok memnunum
Evet üstteki desen balçık çamur hariç çok iyi iş yaparniva28 yazdı:yani üstteki resimdeki lastike.deren yazdı:4 mevsim bf at kullanıyorum ve çok memnunum
bende ondan düşünüyorum abi çok hoş duruyor gerçektene.deren yazdı:Evet üstteki desen balçık çamur hariç çok iyi iş yaparniva28 yazdı:yani üstteki resimdeki lastike.deren yazdı:4 mevsim bf at kullanıyorum ve çok memnunum
bf alacağım kararımı verdimsetnogrom yazdı:Bende Lassa competus At kullanıyorum,şimdilik memnunum ama imkan varsa bf at tercih edilebilir.
xx
GoodYearıda bi araştırayım ama benim gönlüm bf at'den yanabbalta yazdı:BF AT çok iyi bir lastik. Bir sonraki set olarak kesinlikle deneyeceğim.
Alternatif olarak GoodYear Wrangler AT/SA öneririm. Kışın Fulya'nın karlı buzlu yokuşlarında milletin ilerleyemediği her yerde takılmadan çıktım. Hatta bir çok araç çektim. Ömer ve ben kullanıyoruz. Yolda da arazide de oldukça iyi iş çıkarıyorlar. Deniz de kullandı daha önce güzel yorumlar yapacaktır.
Abi ben bu kadar çamura girmem fark baya var olduğu yerde kalmuış JLX ilk önce kullanayımda BF All Terain'i eskidiğindede MT lastik alırız eşim kullanmasa sorun değil aslında oda kullanacağı için böyle bir tercih yaptım inşallah bugün takılacakiNsoMNiA yazdı:Eski bir videoda durum şöyle,
Jimny'de extrem lastik var; JLX'te ise BF All Terain var.
Videodaki JLX normalde MT lastikleriyle en fena yerlerden geçebilen bir araçtı. AT lastikleri tam yaz gelmeden takmış aradaki fark bu olmuş...
bende bir deneyeyim performansını yazacağımKeyifli yazdı:Aracımda Lassa nın AT competus lastiklerini kullanıyorum,gayet iyi hard olmamak kaydıyla çamur ve kar performansı da güzel öneririm.
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir