Gökhan güle güle kullan, dogru ayar her zaman en iyisidir, usta kafama göre yapayım degil, fabrika verisi neyse o olmalıdır, bizler Suzuki firmasından ve motoru yapan adamlardan daha iyi bilemeyiz. Orjinal ayarlar yapılınca nasıl kendine geldi araç dimi.
3000 Devir üstü bayılma için dün akşamda dediğim gibi, önce benzinde dene 6 bin devire kadar şıkkıır şıkır çalışacakki motorun LPG'ye geçtiginde bir gariplik varsa LPG'den yaptıgına emin olasın.
Benzinde herşey normalsa LPG'de 3000 devir sonrası yürümüyorsa, yakıt haritasından 3000 devir üstü yakıt bölümünü biraz daha açmak gerekecektir.
Gökhan Örnek ve çok güzel bir konu oldu paylaşım için tşekkür ederim, eline sağlık.
Not:Teknik bölüm içerisindeki tüm sohbet mesajları ve teknik yorum dışındaki mesajlar, moderasyon tarafından silinecektir, şimdiden belirtelim alınma gücenme olmasın.